Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: инж. Петър Василев - ръководител на проекта, тел.086 816259, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на текущ одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите и дейностите по Проект „Изграждане на Районна ПСОВ, гр. Силистра, доизграждане на канализационна мрежа и частична реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Силистра”, Договор за предоставяне на БФП рег. номер № DIR-51011116-C059, финансиран чрез Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

При изпълнението на проекта, одиторът следва да представя мнение, относно: -законосъобразността на обществените поръчки; -осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента. Относно осчетоводяването на разходите, упоменато по – горе, Възложителят изисква одиторът да декларира, че: - Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в приложимото законодателство; Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; - Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; -Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); -данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); -одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране. По отношение на окончателната проверка, докладът от която ще съпътства окончателното искане за средства, Възложителят изисква от одитора да представи мнение относно: -дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; -дали проектът се реализира с необходимите ресурси; -дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; -дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство; -дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; -дали напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); -дали са спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; -дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; -докладваните нередности; -дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; -дали декларациите за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО; -дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; -счетоводните системи и осчетоводяванията; -отсъствието на двойно финансиране; -мерките за информация и публичност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Силистра

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1 Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 2. е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран;3. обявен е в несъстоятелност;4. в производство е по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;5. срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;6. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;7. виновен е за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение;8. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;9. осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;10. чийто член на управителен орган, включително прокурист, е свързано лице по смисъла на §1, т.23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.11. сключил е договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.12. представил е оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в публичната покана и разписаните тук указания за участие.13. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, посочените по-горе изисквания от т.1. до т. .10. важат за всеки отделен подизпълнител;14. Посочените в т.1.- 10. изисквания се отнасят, както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата (физически и/или юридически), включени в Обединението. 15. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в РБългария и в държавата, в която са установени

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

оценка на техническото предложение - 80%, ценова оферта - 20%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/04/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в публичната покана е осигурен на интернет страницата на Община Силистра - www.silistra.bg сектор обществени поръчки

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/04/2013