Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавен културен институт"Културен център "Двореца", п.к. 60, За: Ивелина Радилова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 76849, E-mail: dworeca@abv.bg, Факс: 0579 76849

Място/места за контакт: Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dvoreca.com.

Адрес на профила на купувача: .http://www.dvoreca.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е: „Предоставяне на услуги по ежедневно посрещане на туристи и гости, които посещават ДКИ КЦ „Двореца“ и тяхното обслужване“.Изпълнителят извършва услугата със свой персонал при спазване на условията, изискванията и обема на дейностите, посочени по-долу. 1.1.Дейността по посрещане на гости, включва: регистриране, настаняване, записване и потвърждаване на резервации и ползване и боравене със специализиран софтуер на рецепция , предоставен от възложителя и др. подробно описани в техническа спецификация.Дейността се осъществява на Рецепция на Вилно селище „Двореца“,находяща се в офис сградата на КЦ „Двореца. 1.2.Дейността по информационно обслужване музей и изнасяне на беседи включва: приемане на посетители/ туристи и гости в музея,кратка беседа за историята , показване на експонатите и осъществяване на контрол по опазването им, организация на движението на туристите в сградата по предварително заложен маршрут, разпространение на рекламни и информационни материали.Място на извършване на съотната дейност включена в услугата.е вила „Тихото гнездо“, представляваща сграда с идентификатор 02.508.7.157.1 по КККР на гр.Балчик.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79900000, 79992000

Описание:

Разнообразни бизнес услуги
Услуги по посрещане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Участинкът трябва да осигури 8 /осем / броя служители, които ще бъдат пряко заети в извършване на услугата. Броят на ангажираните служители за дейност по т.1.1. в зависимост от годишния период, е както следва: 1.месеци май до октомври включително – 4-ма/ четерима/; 2. месеци април, ноември и декември – 1 /един Броят на ангажираните служители по т.1.2. в зависимост от годишния период, е както следва: 1.месеци май до октомври включително – 4-ма/ четерима/; 2. месеци април, ноември и декември – 2-ма /двама/. Срок за изпълнение – Прогнозен период от месец април до месец декември вкл.Не повече от 9 месеца считано от датата на сключване на договора до 31.12.2013г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ДКИ "КЦ Двореца" - гр.Балчик, община Балчик, обл. Добрич, РБългария

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да осигури квалифициран персонал, притежаващ отлични комуникативни способности , чуждоезикови познания и технически умения,.необходими за осъществяване на дейностите предмет на поръчката. Изпълнителят следва с действията и/или поведението си да не възпрепятства по никакъв начин работата на служители, външни посетители и гости на ДКИ КЦ „Двореца“, да гарантира съобразяване с вътрешните за ДКИ КЦ „Двореца“ действащи правила за достъп до обектите; да осигури защита на служебната тайна, както и на законни права и интереси на Възложителя.Изпълнителят извършва услугата със свой персонал при спазване на условията, изискванията и обема на дейностите, посочени на интернет страницата на възложителя по-долу. Изисквания към офертата:Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично при технически секретар в офис сградата на КЦ-Двореца или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон , факс и електронен адрес. Офертата се попълва по образец и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице. Към офертата се прилага: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър- декларация по обр.; 2 . Списък на основните договори за извършени услуги през последните 3 (три) години (2010 , 2011 и 2012г) , включително на изпълнен минимум един договор за услуга сходен с предмета на обществената поръчка по образец; Под сходен с предмета на настоящата поръчка се разбира всяка услуга по посрещане, настаняване, изпращане ,и/или обслужване./кетъринг и др./ 3.За договора сходен с предмета на обществената поръчка участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение на услугата; 4. Списък на лицата по дейности, чрез които ще осъществява услугата - по образец, 6.Техническо предложение по образец ,придружено от примерна работна програма и примерен график на смените, за дейностите, чието осъществяване изисква непрекъснатост на предлаганата услуга. (оригинал); 7. Ценово предложение за изпълнение на поръчката по образец и Приложение към ценова оферта за използваните от участника ценови показатели при формиране на единичните цени за изпълнение на дейността; 8. декларация по чл 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 9. Срок на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 40 (четиридесет) календарни дни;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до техническата спецификация и документите изготвени по образец е предоставен на интернет-страницата на http://www.dvoreca.com/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/03/2013