Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. " Симеон Велики" №33, За: Добринка Кирчева- тел. 086 816260 и Мирослав Калинов- тел.086 816289, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител за изготвяне на рекламен филм и рекламни информационни материали” по проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”, разделена на две обособени позиции, както следва: Позиция № 1 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламен филм и клип за Областен информационен център - Силистра; Позиция № 2 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламни информационни материали за Областен информационен център – Силистра.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22462000, 79961100, 79962000, 92111220

Описание:

Рекламни печатни материали
Фотографски услуги, свързани с рекламната дейност
Услуги по обработка на фотофилми
Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

С настоящатата обществена поръчка Възложителят има за цел да направи избор на изпълнител/и за изготвяне на рекламен филм и клип, и също така рекламни информационни материали по проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламен филм и клип за Областен информационен център - Силистра; Обособена позиция № 2 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламни информационни материали за Областен информационен център – Силистра. Предметът на настоящата обществена поръчка цели да се изберат изпълнители, които да изготвят рекламни филми, клипове и информационни материали с високо качество, с които да се рекламират европейските програми и добрите практики при усвояване на европейските средства в област Силистра. С популиризирането на функциониращия Областен информационен Център се цели да се повиши доверието на обществото в ползите и прозрачността при усвояването на европейски средства, както и съдействието за информираност, кандидатстване и участие по схеми на оперативните програми. 3. Максимално допустима стойност по проекта: е до 29 453 (двадесет и девет хиляди четиристотин петдесет и три) лева, без ДДС, която по позиции е както следва: Позиция № 1 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламен филм и клип за Областен информационен център - Силистра – до 16 666 (шестнадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест) лева; Позиция № 2 Избор на изпълнител за изготвяне на рекламни информационни материали за Областен информационен център – Силистра – до 12 787 (дванадесет хиляди седемстотин осемдесет и седем) лева. Офертата на участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочените стойности за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция, няма да бъде допусната до разглеждане и участникът ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

29453 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП. 2. Всеки участник може да представи само една оферта. Оферта може да бъде подавана за една или за двете обособените позиции. 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Не се допуска едно и също ФЛ или ЮЛ да участва едновременно в две обединения, които са участници в настоящата обществена поръчка, или да участва в обществената поръчка самостоятелно и в обединение.;5. Всеки участник в обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 6. Лице, което е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.7. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 7.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 7.2. участници, които са свързани лица /по смисъла на §1, т.23а от допълнителната разпоредба на ЗОП/ с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 7.3. е сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;7.4. е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, посочени в поканата за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие.8. Посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят, както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата, включени в обединението. 8.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят и за подизпълнителите.8.2. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни ФЛ и/или ЮЛ, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания (т.7.1.-7.3) в Р. България и в държавата, в която са установени.;Офертата се изготвя и подава на български език. Участникът представя само една оферта и няма право да представя варианти на офертата; Всеки участник може да подава оферта за една или двете обособени позиции. Когато участник подава оферта за двете обособени позиции, то той в общия плик на офертата, представя два запечатани и обозначени плика за всяка една от обособените позици.Всеки участник следва да изготви един екземпляр на оферта, която да съдържа следните документи: За обособена позиция №1: Списък на приложените документи; Оферта с предложение, което съдържа: 1.Предложение за изпълнение на поръчката, което включва– Участникът посочва срок за изпълнение на отделните дейности;2.Ценово предложение - участникът посочва цена за изпълнението на услуга без ДДС. Посочената цена включва всички необходими разходи за качественото изпълнение на обществената поръчка.; Продължава в Раздел -Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/03/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

3Срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 календарни дни. Срокът за валидност на офертата е срокът, с който участникът е обвързан със своето предложение.; Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е ЮЛ. Когато участникът е ФЛ - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създавани, в който задължително да е посочен представляващия участника.;Административни сведения за участника Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; Декларация съдържаща информация за общ оборот и оборот сходен с предмета на поръчката, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейност. Мин. изисквания:-Мин. общ оборот от дейността на участника да е в размер не по малко от 15 000 лв.;-Минималния оборот от сходни дейности* да е в размер не по малко от 10 000лв.;* за сходни с предмета на поръчката дейности се считат, дейности по изготвяне на рекламен филм и клип. Участникът доказва икономическите си и финансови възможности с представяне на ОПР за предходните 3 приключили финансови години и/или Декларация, че същите са обявени в ТР при Агенцията по вписванията и са публично достъпни; Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Мин. изискване: - минимум 1 (един) изпълнен договор. Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение. * за основни договори се считат, договори с предмет на дейност изготвяне на рекламен филм и клип; 8. Декларация съдържаща списък на наличното техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител;10.Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. За обособена позиция № 2:Списък на приложените документи; Оферта с предложение, което съдържа: 1.Предложение за изпълнение на поръчката, което включва – срок на изпълнение; 2.Ценово предложение - участникът посочва цена за изпълнението на услуга без ДДС. Посочената цена включва всички необходими разходи за качественото изпълнение на обществената поръчка.; 3Срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 календарни дни. Срокът за валидност на офертата е срокът, с който участникът е обвързан със своето предложение.; Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е ЮЛ. Когато участникът е ФЛ - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създавани, в който задължително да е посочен представляващия участника.;Административни сведения за участника Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП; Декларация съдържаща информация за общ оборот и оборот сходен с предмета на поръчката, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейност. Мин. изисквания:-Мин. общ оборот от дейността на участника да е в размер не по малко от 30 000 лв.;-Минималния оборот от сходни дейности* да е в размер не по малко от 25 000лв.;* за сходни с предмета на поръчката дейности се считат, дейности по изготвяне на рекламен филм и клип. Участникът доказва икономическите си и финансови възможности с представяне на ОПР за предходните 3 приключили финансови години и/или Декларация, че същите са обявени в ТР при Агенцията по вписванията и са публично достъпни; Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Мин. изискване: - минимум 1 (един) изпълнен договор. Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение. * за основни договори се считат, договори с предмет на дейност изготвяне на рекламен филм и клип; 8. Декларация съдържаща списък на наличното техн. оборудване;10.Д-я по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП. Допълнителна документация, приложение към настоящата покана може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача www.silistra.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/03/2013