Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. " Симеон Велики" №33, За: Добринка Кирчева- тел. 086 816260 и Мирослав Калинов- тел.086 816289, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

«Доставка на обзавеждане и Multitouch surface (интерфейс с токово докосване)” проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” с две обособени позиции, както следва: Позиция № 1 Доставка на обзавеждане на Областен информационен център – Силистра; Позиция № 2 Доставка на Multitouch surface устройство (интерфейс с точково докосване, известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане)

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000, 30236000, 39000000, 39130000

Описание:

Компютърно оборудване
Различни видове компютърен хардуер
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебелировка за офиса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка «Доставка на обзавеждане и Multitouch surface (интерфейс с точково докосване)” проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” с две обособени позиции, както следва: Позиция № 1 Доставка на обзавеждане на Областен информационен център – Силистра, включваща: Бюро - 3 броя; - Модул за заседателна маса - 10 броя; - Контейнери - 3 броя; - Шкаф - 3 броя; - Стелаж - 2 броя; - Работен стол - 3 броя; - Посетителки стол - 20 броя; - Стол за touch screen - 2 броя; - Закачалка - 1 брой. Позиция № 2 Доставка на Multitouch surface устройство (интерфейс с точково докосване, известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане). Предмета на настоящата поръчка включва доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на офис техника притежаваща интерфейс с многоточково докосване известен като Тouchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане. Подробно описание, както и изискванията към изпълнението са подробно посочени в Техническата спецификация. 4. Максимално допустима стойност: до 14 095 (четиринадесет хиляди и деветдесет и пет) лева, без ДДС, която по позиции е както следва: Позиция № 1 Доставка на обзавеждане на Областен информационен център – Силистра – до 8 311 (осем хиляди триста и единадесет) лева; Позиция № 2 Доставка на Multitouch surface устройство (интерфейс с точково докосване, известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане) – до 5 784 (пет хиляди седемстотин осемдесет и четири) лева. Офертата на участник, чието ценово предложение е равно или надхвърля горепосочените стойности за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция, няма да бъде допусната до разглеждане и участникът ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14095 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1В обществената поръчка за избор на изпълнител могат да участват български или чуждестранни ФЛ или ЮЛ, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените изисквания от Възложителя. 2. Всеки участник може да представи само една оферта. Оферта може да бъде подавана за една или за двете обособени позиции. 3. Не се допуска представянето на варианти.4. Не се допуска едно и също ФЛ или ЮЛ да участва едновременно в две обединения, които са участници в настоящата обществена поръчка, или да участва в обществената поръчка самостоятелно и в обединение.5. Всеки участник в обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 6. Лице, което е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта.7. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 7.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 7.2. участници, които са свързани лица /по смисъла на §1, т.23а от допълнителната разпоредба на ЗОП/ с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 7.3. е сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;7.4. е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя.8. Посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят, както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата, включени в обединението. 8.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят и за подизпълнителите.8.2. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания (т.7.1.-7.3) в Р. България и в държавата, в която са установени.Всеки участник може да подава оферта за една или двете обособени позиции. Когато участник подава оферти и за двете обособени позиции, то той в общия плик на офертата представя два запечатани и обозначени плика за всяка една от обособените позиции.Всеки участник следва да изготви един екземпляр на оферта, която да съдържа следните документи: За обособена позиция № 1- 1. Списък на приложените документи – подписан и подпечатан от участника;2.Оферта с предложение, което съдържа: Предложение за изпълнение на поръчката, което включва - срок на изпълнение. Участникът посочва общ срок за изпълнение на обществената поръчка, който включва срок на доставка на отделните артикули, посочени в техническите спецификации и срок на монтаж, и отделно сроковете за доставка и монтаж.;Ценово предложение - участникът посочва цена за изпълнението на доставката без ДДС. Посочената цена включва всички разходи за изпълнението на обществената поръчка.;Срок на валидност на офертата/офертното предложение - не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни. Срокът за валидност на офертата е срокът, с който участникът е обвързан със своето предложение. 3.Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е ЮЛ. Когато участникът е ФЛ - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създаване, в който задължително да е посочен представляващия участника;4. Административни сведения за участника;5. Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП;Продължава в раздел Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

С показатели за оценка на офертата: която по позиции е както следва: за Позиция № 1 Доставка на обзавеждане на Областен информационен център – Силистра Финансова оценка: А - Обща предложена цена - тежест 60 % - максимален брой точки 60. Техническа оценка: В – Срок за монтаж на обзавеждането - тежест 20 % - максимален брой точки 20. Забележка: Срока на монтажа не може да бъде повече от 5 календарни дни! C - Време за доставка - тежест 20 % - максимален брой точки 20. Забележка: Времето за доставка не може да бъде повече от 25 календарни дни! Комплексна оценка = А + В + С /максимален брой – 100 точки/ За Позиция № 2 Доставка на Multitouch surface устройство (интерфейс с точково докосване, известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане) Финансова оценка: А - Обща предложена цена - тежест 50 % - максимален брой точки 50. Техническа оценка: В - Гаранционен срок на доставените стоки минимален - 36 месеца - тежест 30 % - максимален брой точки 30. C - Време за доставка и монтаж - тежест 20 % - максимален брой точки 20. Забележка: Гаранционният срок на техниката не може да бъде по-малък от 36 месеца! За да се приложи методиката за изчисляване на оценка по критерия гаранционен срок при оценяването ще се приложи средно предложения гаранционен срок от трите артикула на всеки участник. Средната стойност на трите артикула ще бъде база за оценка във формулата. Комплексна оценка = А + В + С /максимален брой – 100 точки/ Забележка: Получените след изчислението точки се закръглят до втория знак след десетичната запетая. Крайното класиране на участниците се извършва по броя на точките от комплексната оценка, получени за всеки участник. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка!

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/03/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

7. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори* изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Мин. изискване: - минимум 1 изпълнен договор. Стойността на изпълнените договори следва да покрива сходния мин. изискуем оборот;* за основни договори се считат, договори с предмет на дейност по доставка, монтаж на мултимедийни и хардуерни продукти. Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение.;8. Копие на валиден сертификат издаден от акредитирано лице за управление на качество- мин. изискване ISO 9001:2008 или еквивалент, удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;9. Декларация за съгласие на подизпълнител;10. Декларация, че доставените артикули/стоки са нови и неопотребявани;11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор.Когато участникът е обединение – изискванията се отнасят за обединенето като цяло. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите в т.3, 4, 5 и т.8 се представят от всеки подизпълнител, а посочените изисквания в т.6-7 се отнасят, съобразно дела и вида.Офертата и изискуемите съпровождащи документи трябва да бъдат поставени в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва за коя обособена позиция се отнасят. Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции, същият прилага двата запечатани непрозрачни плика за съответната обособена поззиция за която се отнасят в общия плик с офертата. Пликът с офертата се представя лично, чрез упълномощен представител или се изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. При приемане в Деловодството, приемащият служител записва върху плика входящия номер, датата и часът на приемането, за което на приносителя се издава документ. Допълнителна документация, приложение към настоящата покана може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача www.silistra.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/03/2013