ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Целодневна детска градина /ЦДГ/ "Теменуга", ул. Слънчев бряг № 13, За: Радка Радилова, Диляна Николова, Република България 8200, гр. Ахелой, Тел.: 0896 809483, E-mail: dilqna8@abv.bg
Място/места за контакт: гр. Ахелой ул. Слънчев бряг № 13
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Настоящата публична покана е с предмет на поръчката: “„Обзавеждане на помещенията в ЦДГ „Теменуга”- гр. Ахелой, община Поморие”, като доставеното обзавеждане следва да отговаря като вид изделия, размери и брой на посочените в Образец № 3а от документацията за участие и на следните параметри и изисквания:
1. Обзавеждането следва да е съобразено с разпоредбите на Наредба № 3 от 5 февруари 2007 г. за здравните изисквания към детските градини.
2.Участникът да представи декларация за използвани материали със сертификати.
3.Необходимо обзавеждане за помещенията:
а) за 3 групи, около 30 (тридесет) деца във всяка – според изискванията за функционалност и и ергономичност;
б) офис обзавеждане за съответните помещения – кабинет директор, методичен кабинет, лекарски кабинет, изолатор и физкултурен салон.
4.Използваните материали да бъдат:
а) ЛПДЧ, ABS кант 2 мм на всички открити и видими части, 0.45 мм на всички невидими и скрити конструктивни елементи;
б) използвания обков да отговаря на изискванията за безопасно използване;
в) всички мебели следва да бъдат с гладки повърхности, които лесно се хигиенизират;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39161000
Описание:
Мебелировка за детски градини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максималният финансов ресурс, предвиден за изпълнение на поръчката е в размер до 46 000.00 лв. (четиридесет и шест хиляди лева) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Ахелой, общ.Поморие, сградата на ЦДГ "Теменуга" с административен адрес: гр. Ахелой, ул.Слънчев бряг № 13
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участникът трябва да е реализирал оборот от дейност, аналогична на предмета на настоящата поръчка в размер не по-малко от 80 000,00 лв. (осемдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г.
За доказване на това обстоятелство се представя декларация (Приложение №8), посочваща оборота от дейност, аналогична с предмета на поръчката.
Информацията за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години са в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да е изпълнинл най-малко 2 (два) договора с дейност, аналогични на предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 (три) години, считано до датата на крайния срок за подаване на офертите.
За доказване на това обстоятелство се представя декларация (Приложение №9), съдържаща списък на основните договори с предмет: доставки, аналогични на предмета на настоящата поръчка извършени от участника общо за последните 3 (три) години, считано до датата на крайния срок за подаване на офертите, съдържаща предмет на договора, кратко описание на договора, стойности, дати и получатели.
Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение, с посочени стойността, датата и мястото на доставката и монтажа, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация.
Забележка 1: Под дейност, аналогична на предмета на поръчката се приема произвеждане и/или доставяне на мебели.
Забележка 2: При участие на подизпълнители, изискването се отнася за всеки от тях съобразно с дела му на участие, а Приложение № 8 се попълва от всеки подизпълнител.
Забележка 3: При участие на обединение, изискването се отнася за обединението като цяло, а Приложение № 8 се попълва само от тези участници в обединението, чрез които то доказва съответствието си с посочения критерий за подбор.
3.Участникът в процедурата да декларира, че ще осъществява гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя на оборудването, като през гаранционния срок участникът поема всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на доставеното оборудване, посочено в Приложение №1.
4.Участникът в процедурата да декларира, че при повреда на оборудването ще осигури сервиз на място, не по-късно от 24 часа след заявяване на повредата. За целта участникът да декларира наличие на сервизна база в населеното място или в съответния областен център. В случай, че посоченият срок изтича в неработен ден да се счита, че същият изтича в 17:00 часа на първия работен ден.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценката на офертите (KO) се извършва според обявения критерий – „икономически най-изгодна оферта“, определена след комплексна оценка на следните показатели:
1. Показател (С) „Срок за изпълнение” с тежест 40 % (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
2.Показател (П) „Предложение за плащане” - с тежест 20 % (двадесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
3. Показател (Ц) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
Оценката на офертите (KO) се извършва според обявения критерий – „икономически най-изгодна оферта“, определена след комплексна оценка на следните показатели:
1. Показател (С) „Срок за изпълнение” с тежест 40 % (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
2.Показател (П) „Предложение за плащане” - с тежест 20 % (двадесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
3. Показател (Ц) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто).
Общата комплексна оценка на офертите се изчислява по формулата:
KO = 0,4хС + 0,2хП+ 0,4хЦ, където:
КО – обща комплексна оценка на офертата;
С – срок за изпълнение;
П – предложение за плащане ;
Ц – предлагана цена.
1.Оценка по показателя „Срок за изпълнение”
Оценката на офертите се извършва от членовете на комисията, в съответствие с посочената по-долу формула и се отразява в таблица-лист. Участникът с най-кратък срок за изпълнение получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя след прилагане на цитираната формула.
С= ( Сmin /С(участник) )х 100, С 100 , където:
Сmin е най-краткият предложен срок за изпълнение от участник, а С(участник) е предложения срок за изпълнение на оценявания участник.
2. Оценка по показателя „Предложение за плащане” :
Проверява се представеното приложение и се определят точките:
- 100 т. (сто точки) - за предложение без авансово плащане и окончателно плащане до 90 (деветдесет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол;
- 60 т. (шестдесет точки) - за предложение без авансово плащане и окончателно плащане до 45 (четиридесет и пет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол;
- 30 т. (тридесет точки) - за предложение с авансово плащане до 20 % и окончателно плащане до 30 дни след подписване на приемо-предавателен протокол;
- 10 т. (десет точки) - за предложение с авансово плащане над 20 % и окончателно плащане до 20 дни след подписване на приемо-предавателен протокол; П 100
3. Оценка по показателя „Предлагана цена” :
Финансовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата.
Показателя „Предлагана цена” се изчислява по следната формула:
Ц = (Цmin/Ц(участник)) х 100, Ц 100, където:
Цmin е най-ниската предложена обща цена от участник, а Ц(участник) е предложената обща цена от оценявания участник.
Участникът с най-ниска предложена обща цена получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя по цитираната формула.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
І. При подаване на офертата трябва да се представят:
1.Списък на приложените документи - подписан и подпечатан от участника;
2. Оферта – Приложение № 1;
2.Данни за лицето, което прави предложението - документи за регистрация на участника: Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър; Когато участникът е физическо лице – копие на документ за самоличност; Когато участникът е обединение или дружество по ЗЗД – се представя заверено копие на договора за създаването му;
3. Техническо предложение – Приложение № 2;
4. Ценово предложение – Приложение № 3 с приложено към него попълнено Приложение № 3А;
5.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП – Приложение № 4;
6. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП – Приложение № 4А;
7. Декларация по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – Приложение № 5;
8. Декларация по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП – Приложение № 5А;
9. Декларация за участие на подизпълнител (попълва се от подизпълнителя при участието на такъв) – Приложение № 6;
10. Декларация за участие в обединение (попълва се от участника в обединението при участието на такова) – Приложение № 7;
11. Декларация за реализирания оборот– Приложение № 8;
12. Декларация за изпълнени договори – Приложение № 9;
13. Декларация за поемане на ангажимент за извършване на гаранционна поддръжка – Приложение № 10;
ІІ. Цялата документация по настоящата публична покана, включително необходимите за попълване образци, е публикувана в Профила на купувача на сайта на Община Поморие с адрес http://pomorie.org/web/?cat=179, достъпът до който е свободен и безплатен.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: