Версия за печат

BG-гр. Ахелой

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Целодневна детска градина /ЦДГ/ "Теменуга", ул. Слънчев бряг № 13, За: Радка Радилова, Диляна Николова, Република България 8200, гр. Ахелой, Тел.: 0896 809483, E-mail: dilqna8@abv.bg

Място/места за контакт: гр. Ахелой ул. Слънчев бряг № 13

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата публична покана е с предмет на поръчката: “„Обзавеждане на помещенията в ЦДГ „Теменуга”- гр. Ахелой, община Поморие”, като доставеното обзавеждане следва да отговаря като вид изделия, размери и брой на посочените в Образец № 3а от документацията за участие и на следните параметри и изисквания: 1. Обзавеждането следва да е съобразено с разпоредбите на Наредба № 3 от 5 февруари 2007 г. за здравните изисквания към детските градини. 2.Участникът да представи декларация за използвани материали със сертификати. 3.Необходимо обзавеждане за помещенията: а) за 3 групи, около 30 (тридесет) деца във всяка – според изискванията за функционалност и и ергономичност; б) офис обзавеждане за съответните помещения – кабинет директор, методичен кабинет, лекарски кабинет, изолатор и физкултурен салон. 4.Използваните материали да бъдат: а) ЛПДЧ, ABS кант 2 мм на всички открити и видими части, 0.45 мм на всички невидими и скрити конструктивни елементи; б) използвания обков да отговаря на изискванията за безопасно използване; в) всички мебели следва да бъдат с гладки повърхности, които лесно се хигиенизират;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39161000

Описание:

Мебелировка за детски градини


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималният финансов ресурс, предвиден за изпълнение на поръчката е в размер до 46 000.00 лв. (четиридесет и шест хиляди лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Ахелой, общ.Поморие, сградата на ЦДГ "Теменуга" с административен адрес: гр. Ахелой, ул.Слънчев бряг № 13

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от дейност, аналогична на предмета на настоящата поръчка в размер не по-малко от 80 000,00 лв. (осемдесет хиляди лева) с включен ДДС, общо за последните 3 (три) години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. За доказване на това обстоятелство се представя декларация (Приложение №8), посочваща оборота от дейност, аналогична с предмета на поръчката. Информацията за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години са в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът трябва да е изпълнинл най-малко 2 (два) договора с дейност, аналогични на предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 (три) години, считано до датата на крайния срок за подаване на офертите. За доказване на това обстоятелство се представя декларация (Приложение №9), съдържаща списък на основните договори с предмет: доставки, аналогични на предмета на настоящата поръчка извършени от участника общо за последните 3 (три) години, считано до датата на крайния срок за подаване на офертите, съдържаща предмет на договора, кратко описание на договора, стойности, дати и получатели. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение, с посочени стойността, датата и мястото на доставката и монтажа, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. Забележка 1: Под дейност, аналогична на предмета на поръчката се приема произвеждане и/или доставяне на мебели. Забележка 2: При участие на подизпълнители, изискването се отнася за всеки от тях съобразно с дела му на участие, а Приложение № 8 се попълва от всеки подизпълнител. Забележка 3: При участие на обединение, изискването се отнася за обединението като цяло, а Приложение № 8 се попълва само от тези участници в обединението, чрез които то доказва съответствието си с посочения критерий за подбор. 3.Участникът в процедурата да декларира, че ще осъществява гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя на оборудването, като през гаранционния срок участникът поема всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на доставеното оборудване, посочено в Приложение №1. 4.Участникът в процедурата да декларира, че при повреда на оборудването ще осигури сервиз на място, не по-късно от 24 часа след заявяване на повредата. За целта участникът да декларира наличие на сервизна база в населеното място или в съответния областен център. В случай, че посоченият срок изтича в неработен ден да се счита, че същият изтича в 17:00 часа на първия работен ден.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката на офертите (KO) се извършва според обявения критерий – „икономически най-изгодна оферта“, определена след комплексна оценка на следните показатели: 1. Показател (С) „Срок за изпълнение” с тежест 40 % (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). 2.Показател (П) „Предложение за плащане” - с тежест 20 % (двадесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). 3. Показател (Ц) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). Оценката на офертите (KO) се извършва според обявения критерий – „икономически най-изгодна оферта“, определена след комплексна оценка на следните показатели: 1. Показател (С) „Срок за изпълнение” с тежест 40 % (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). 2.Показател (П) „Предложение за плащане” - с тежест 20 % (двадесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). 3. Показател (Ц) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). Общата комплексна оценка на офертите се изчислява по формулата: KO = 0,4хС + 0,2хП+ 0,4хЦ, където: КО – обща комплексна оценка на офертата; С – срок за изпълнение; П – предложение за плащане ; Ц – предлагана цена. 1.Оценка по показателя „Срок за изпълнение” Оценката на офертите се извършва от членовете на комисията, в съответствие с посочената по-долу формула и се отразява в таблица-лист. Участникът с най-кратък срок за изпълнение получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя след прилагане на цитираната формула. С= ( Сmin /С(участник) )х 100, С 100 , където: Сmin е най-краткият предложен срок за изпълнение от участник, а С(участник) е предложения срок за изпълнение на оценявания участник. 2. Оценка по показателя „Предложение за плащане” : Проверява се представеното приложение и се определят точките: - 100 т. (сто точки) - за предложение без авансово плащане и окончателно плащане до 90 (деветдесет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол; - 60 т. (шестдесет точки) - за предложение без авансово плащане и окончателно плащане до 45 (четиридесет и пет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол; - 30 т. (тридесет точки) - за предложение с авансово плащане до 20 % и окончателно плащане до 30 дни след подписване на приемо-предавателен протокол; - 10 т. (десет точки) - за предложение с авансово плащане над 20 % и окончателно плащане до 20 дни след подписване на приемо-предавателен протокол; П 100 3. Оценка по показателя „Предлагана цена” : Финансовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Показателя „Предлагана цена” се изчислява по следната формула: Ц = (Цmin/Ц(участник)) х 100, Ц 100, където: Цmin е най-ниската предложена обща цена от участник, а Ц(участник) е предложената обща цена от оценявания участник. Участникът с най-ниска предложена обща цена получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя по цитираната формула.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/03/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. При подаване на офертата трябва да се представят: 1.Списък на приложените документи - подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта – Приложение № 1; 2.Данни за лицето, което прави предложението - документи за регистрация на участника: Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър; Когато участникът е физическо лице – копие на документ за самоличност; Когато участникът е обединение или дружество по ЗЗД – се представя заверено копие на договора за създаването му; 3. Техническо предложение – Приложение № 2; 4. Ценово предложение – Приложение № 3 с приложено към него попълнено Приложение № 3А; 5.Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП – Приложение № 4; 6. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП – Приложение № 4А; 7. Декларация по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП – Приложение № 5; 8. Декларация по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП – Приложение № 5А; 9. Декларация за участие на подизпълнител (попълва се от подизпълнителя при участието на такъв) – Приложение № 6; 10. Декларация за участие в обединение (попълва се от участника в обединението при участието на такова) – Приложение № 7; 11. Декларация за реализирания оборот– Приложение № 8; 12. Декларация за изпълнени договори – Приложение № 9; 13. Декларация за поемане на ангажимент за извършване на гаранционна поддръжка – Приложение № 10; ІІ. Цялата документация по настоящата публична покана, включително необходимите за попълване образци, е публикувана в Профила на купувача на сайта на Община Поморие с адрес http://pomorie.org/web/?cat=179, достъпът до който е свободен и безплатен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/03/2013