Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавен културен институт"Културен център "Двореца", п.к. 60, За: Ивелина Радилова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 76849, E-mail: dworeca@abv.bg, Факс: 0579 76849

Място/места за контакт: Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dvoreca.com.

Адрес на профила на купувача: .http://www.dvoreca.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет:„Осигуряване на ежедневна и денонощна, невъоръжена охрана на сгради, съоръжения и движими вещи, собственост или под управлението на ДКИ „КЦ „Двореца“, намиращи се в имот 02.508.7.157 по КККР на гр. Балчик и осъществяване на контролно пропусквателен режим на входно изходните точки на имота“. Контролно пропусквателния режим ще се извършва на следните пунктове: 1. Централен вход; 2. Служебен (автомобилен) вход; 3. Южен вход от към морето; 4. Вход през ресторант „Корона“. 5. Други места, възникнали по време на договора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Режим на охрана на обекта – 24 часа без прекъсване; Брой охранители – общо 10 на брой, от които през • месеци май –октомври 10 охранители; • месеци април, ноември и декември -7 охранители Постове :изброените по долу постове са примерни и същите ще бъдат окончателно определени и съгласувани с избрания изпълнител след сключване на договора. 1. 1 един охранител на Централен вход; 2. 1 един охранител на Служебен (автомобилен) вход; 3. 1 един охранител на Южен вход от към морет и вход през ресторант „Корона“; 4. 1 охранител за „Други места“, възникнали по време на договора. 5. един отговорник охрана (ръководител охранителна дейност), който извършва обход по различни маршрути през променливи интервали и посоки във времето , при 8 часов работен ден от 8:00 часа до 17:00 часа Участникът следва да представи към техническото си предложение примерен график на смените на охранителите на обекта. Участникът следва да представи към техническото си предложение Проекто план за организация на охраната.В проекто плана, Участникът следва да представи цялостна концепция за организация на охраната. Срок за изпълнение – не повече от 9 месеца, считано от датата на сключване на договора до 31.12.2013г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

52000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ДКИ "КЦ Двореца" - гр.Балчик, община Балчик, обл. Добрич, РБългария

NUTS:

BG33

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общи изисквания: Изпълнителят следва да осигури денонощна, невъоръжена ,надеждна охрана на обектите на Възложителя, ефективен пропускателен режим и видеонаблюдение предоставено от Възложителя. Да гарантира съобразяване с вътрешните за ДКИ КЦ „Двореца“ действащи правила за достъп до охраняваните обекти; да осигури защита на служебната тайна, както и на законни права и интереси на Възложителя;Охраната на обекти и имущество да се извършва чрез жива сила, всеки ден, по съгласуван с Възложителя и утвърден план за организация на охрана на обектите, съгласно чл. 24, ал. 2 от ЗЧОД.Охранителите да носят фирмено облекло с отличителни знаци (надпис охрана и фирмено лого). Изисквания за дейността::Да отговарят на изискванията на ЗЧОД; Да осъществяват дейността си в съответствие с изискванията на ЗЧОД;Да спазват всички разпоредби на трудовото и социално законодателство на РБългария по отношение на ангажираните в изпълнението на договора свои служители;Да бъдат физически здрави, дееспособни и годни да изпълняват охранителна дейност;Да разполагат с независима комуникация с полицията и независима връзка за комуникация с другите охранители и между отделните постове; и др. подробно посочени в техническа спецификация. 3.Специфични изисквания към участника: Участникът следва да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност или еквивалентен документ (за чуждестранните участници), който му разрешава да извършва охранителна дейност (съобразно обекта на настоящата поръчка) на територията на цялата страна или на област Добрич. Лицензът трябва да включва дейността по чл. 5 от ЗЧОД . Участникът следва да е осигурил квалифициран, нает по трудов договор персонал за охранителна дейност, който отговаря на изискванията на чл. 27 и чл. 28 от ЗЧОД - екип за изпълнение на услугата: минималният състав на екипа специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка е общо 10 броя охранители.Участникът в процедурата да е обучавал охранителния персонал в лицензиран от НАПОО учебен център / учебно заведение, които има право да обучават лица за професия" охранител" в съответствие с чл.28 от ЗЧОД, за което представя съответния брой удостоверения за завършено обучение. За л-а, които притежават професионална квалификация ""охранител", се представя завер. копие на документа удостоверяващ квалификацията. Изисквания към офертата, документите към нея.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон , факс.Офертата се попълва по образец и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице. Към офертата се прилага: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър- декларация по обр.; 2 . Списък на основните договори за извършени услуги през последните 3 (три) години (2010 , 2011 и 2012г) , включително на изпълнен минимум един договор за услуга сходен с предмета на обществената поръчка(за извършване на дейности по охрана на обществени или частни обекти)по образец; 3.За договора сходен с предмета на обществената поръчка участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение на услугата; 4. Списък на лицата,които ще осъществяват непосредствена охранителна дейност- по образец, както и удостоверения за завършен курс на обучение по ЗЧОД, удостоверения за квалификация; 5.Заверено копие от Лиценз за упражняване на дейността, съгласно ЗЧОД на територията на цялата страна или на област Добрич; 6.Техническо предложение по образец и Предложение за изпълнение изискванията на Възложителя - Проекто-план за организация на охраната , както и примерен график на смените; 7. Ценово предложение за изпълнение на поръчката по образец; 9 декларация по чл 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 8. Срок на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 40 кал.дни.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показателите, формиращи комплексната оценка на офертите са: (ОЦ 1) – оценка на план за организация на охраната; (ОЦ 2) – оценка на предлаганата цена. 2. Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: (КО) = (ОЦ 1) + (ОЦ 2) Участникът, събрал най-много точки на Комплексната оценка (КО) се класира на първо място. 3. Относителна тежест на показателите за оценяване: (ОЦ 1) = 50 точки, максимална стойност; (ОЦ 2) = 50 точки, максимална стойност.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/03/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до техническата спецификация , методика на оценяване и документите изготвени по образец е предоставен на интернет-страницата на //www.dvoreca.com/ За запознаване с особеностите на охраняваните обекти, необходими при изготвяне на плановете за охрана, всеки участник, следва да направи оглед на обектите, за което представя декларация по Образец. Денят и часът на оглед на съответните обекти се съгласува предварително със следния служител: Мария Стайкова – гл. счетоводител в ДКИ КЦ „Двореца”. Телефон за контакт 0579 7 2032 от 9:30 до 12:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/03/2013