Версия за печат

BG-Поморие

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Основно училище "Христо Ботев"-Поморие, ул. Княз Борис І № 171, За: Пенка Христозова, Кръстинка Цветкова, Република България 8201, Поморие, Тел.: 0596 32376, E-mail: ou_hrbotevpm@abv.bg, Факс: 0596 32022

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Княз Борис І № 171

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.org/web/?cat=179.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на храна в готов за консумация вид по предварителни заявки за учениците на целодневна организация в ОУ”Христо Ботев” гр. Поморие, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Доставка на храна в готов за консумация вид, индивидуално опакована – тип „закуска”, за учениците в ОУ „Христо Ботев” гр. Поморие" и Обособена позиция 2: „Доставка на храна в готов за консумация вид, – тип „обяд”, за учениците на целодневна организация в ОУ”Христо Ботев”- гр. Поморие"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Очакваната стойност на поръчката по първа обособена позиция за периода на доставките - от 10.03.2013 г. до 31.05.2013 г. (включително) и от 15.09.2013 г. до 20.12.2013 г. (включително) е в размер на 10 110.41 лв. (десет хиляди сто и десет лева и четиридесет и една стотинки) без ДДС. Очакваната стойност на поръчката по втора обособена позиция за периода на доставките - от 10.03.2013 г. до 15.06.2013 г. и от 15.09.2013 г. до 20.12.2013 г. е в общ размер на 28 989,58 лв. (двадесет и осем хиляди деветстотин осемдесет и девет лева и петдесет и осем стотинки) без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Основно училище "Христо Ботев", намиращо се на адрес гр. Поморие, ул. Княз Борис І № 171

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Минимални изисквания за техническите възможности за изпълнение на поръчката, на които следва да отговарят участниците: а) Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора за подобни поръчки, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата; Забележка: Под „подобни поръчки” следва да се разбират поръчки с предмет доставка на закуски и храна, в готов за консумация вид; б) Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, в минимален състав от трима служители: 1(един) готвач, 1(един) работник кухня и 1(един) водач на МПС. в) Участникът трябва да разполага с най-малко 1 (едно) собствено или наето МПС, което е регистрирано в Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) и е на негово разположение за срока на договора. г) Участникът трябва да разполага с най-малко 1 (един) собствен или нает обект за производство и търговия с храни, който е регистриран в Областна дирекция по безопасност на хрените (ОДБХ) и е на негово разположение за срока на договора. 2.Относно обособена позиция 1 Грамажът на закуските и техните компоненти следва да бъде съобразен с рецептурите в „Сборник рецепти за ученически столове и бюфети” Хр. Юруков и съавтори, Техника 2002 г., който сборник е одобрен от МЗ с писмо №33-17-140/29.11.2001 г. Закуските следва да бъдат индивидуално опаковани по подходящ начин, в опаковка за еднократна употреба и разпределена според заявката на възложителя. Доставката на закуските ще се извършва ежедневно, по писмена заявка на възложителя, подадена до изпълнителя до 12:00 ч. на предходния работен ден. Заявката включва информация за вида, количеството и разпределението на храната за доставяне – съобразно графика за доставяне: – сутрин от 8:00 часа до 9:00 часа; – следобед от 13:30 часа до 14:30 часа. Относно обособена позиция 2 Менюто е съобразено с изискванията на Наредба № 23 от 19 юли 2005 г за физиологичните норми за хранене на населението и Наредба № 37 от 21 юли 2009 г за здравословното хранене на учениците. Използваните продукти отговарят на изискванията на Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата. Доставката на обяда се извършва ежедневно, по писмена заявка на възложителя, подадена до изпълнителя до 8:30 ч. на текущия работен ден. Заявката включва информация за вида, количеството и разпределението на храната за доставяне. Заявената храна (обяда) се доставя от 11:30 до 12:00 ч.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/03/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. При подаване на офертата трябва да се представят: 1. Изисквания към съдържанието на офертата: Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените към поканата образци. Офертата задължително съдържа: 1.1. Плик №1 Документи за подбор, в който са поставени следните документи: 1.1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 1.1.2. Оферта и срок за нейната валидност 1.1.3. Административни сведения; 1.1.4. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или ЕТ. 1.1.5. Списък на основните договори за подобни поръчки, изпълнени през последните 3 год., считано до датата на подаване на офертата, придружен с препоръки за добро изпълнение на всички от посочените в списъка договори; 1.1.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП 1.1.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП 1.1.8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 5, т. 1 от ЗОП 1.1.9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП 1.1.10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. 1.1.11. Списък на техническите лица, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на договора и документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация; 1.1.12. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ, придружен със заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства и документ, удостоверяващ възможността за участника да разполага с тях за срока на договора – документ за собственост, договор за наем и др. 1.1.13. Списък за наличните собствени или наети обекти за производство и търговия с храни, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на хранителен обект, издадени от ОДБХ, съгласно чл.12 от Закона за храните и документ, удостоверяващ възможността за участника да разполага с тях за срока на договора – документ за собственост, договор за наем и др. 1.1.14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложима)- попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва; 1.1.15. Декларация от всички членове на Обединение (ако е приложима) - попълва се, подписва се от представляващия съответния член на Обединението и се подпечатва; 1.1.16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор за съответната обособена позиция. 1.1.17. Декларация, че приготвената и доставена храна ще отговаря на изискванията за качество и калорийна стойност, утвърдени в Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението, Наредба № 37 от 21 юли 2009 г. за здравословно хранене на учениците и Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата. 1.1.18. Декларация, че приготвената и доставена храна ще се приготвя в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните. 1.1.19. Декларация, че всяка партида храни ще се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната, и документ за качество и безопасност. 1.2. Плик №2 Предложение за изпълнение на поръчката В плик №2 следва да бъде представено Предложение за изпълнение на поръчката, , при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 1.3. Плик №3: Предлагана цена В плик №3 следва да бъде представено Ценово предложение. ІІ. Възложителят няма собствен Профил на купувача. Цялата документация по настоящата публична покана, включително необходимите за попълване образци, е публикувана в Профила на купувача на Община Поморие - http://pomorie.org/web/?cat=179, достъпът до който е свободен и безплатен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/03/2013