Версия за печат

BG-Свиленград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул."България№32, За: Надя Пеева, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74314, E-mail: sekretar@svilengrad.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 314

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект „Укрепване на административния капацитет и по-ефикасно управление в общинските администрации на Любимец и Свиленград”, Договор №12-11-30/08.11.2012г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален Фонд.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30199000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

27 броя видове артикули.Прогнозното количество за видовете артикули е посочено в техническото задание към документацията за ОП.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2658 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Гр.Свиленград

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предлаганите от участниците канцеларски материали трябва да отговарят на минималните изисквания на възложителя, посочени в спецификацията. Посочените в спецификацията количества, обект на настоящата поръчка са прогнозни.Предложената цена за изпълнение на поръчката ще служи при оценяване на офертите, като се посочва в лева, с ДДС, получена от предложените единични цени от участниците и количествата, посочени от Възложителя в Спецификацията (Приложение 4.1.). В оферираните единични цени с ДДС участникът трябва да включи всички разходи по изпълнение на доставката, включително транспортните разходи до адреса на Възложителя . Предлаганите от Участника единични цени не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора. Канцеларските материали, предмет на настоящата поръчка се доставят след предварителна заявка от възложителя. Обществената поръчка се изпълнява при спазване правилата за информация и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията (EO) № 1828/2006 и Приложение 13 „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” от Насоките за кандидатстване за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския социален фонд, което е публикувано на интернет страницата на ОПАК: http://www.opac.government.bg/bg/for_candidates/procedure/37. Изпълнителят трябва да включва във всички изготвени разходооправдателни документи изречението “Разходът е по проект „Укрепване на административния капацитети по-ефикасно управление в общинските администрации на Любимец и Свиленград”, договор №12-11-30/08.11.2012г. по ОП „Административен капацитет”

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/02/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде намерена в профила на купувача на адрес: www.svilengrad.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/02/2013