Версия за печат

BG-СОФИЯ

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОФИЙСКА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТУРИЗЪМ, БУЛ.''СЛИВНИЦА'' 182, За: ИНЖ.СОНЯ СТОЯНОВА, БЪЛГАРИЯ 1202, СОФИЯ, Тел.: 02 9867778, E-mail: THH_SOFIA@ABV.BG

Място/места за контакт: В СГРАДАТА НА ГИМНАЗИЯТА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.spgt.org/content/e337/index_bul.html.

Адрес на профила на купувача: http://www.spgt.org/content/e337/index_bul.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ОСИГУРЯВАНЕ НА ДЕНОНОЩНА ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА И ПРОПУСКАТЕЛЕН РЕЖИМ В СГРАДАТА НА ''СОФИЙСКА ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТУРИЗЪМ'' И ПРИЛЕЖАЩАТА И ТЕРИТОРИЯ

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

денонощна физическа охрана всички дни в месеца – наблюдение и обезпечение на сигурността на административния персонал и учащите, включително движимото и недвижимо имущество собственост на СПГТ, както и осъществяване на пропускателен режим в сградата, за периода от 8.00 часа на 01.03.2013 г. до 8.00 часа на 01.03.2014 г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР СОФИЯ,В СГРАДАТА НА СПГТ

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва да е реализирал оборот от охранителни услуги, общо за последните три години – 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, оборота трябва да е не по-малко от 1 000 000 лв,Всеки от участниците представя заверено копие на ОПР ,Баланс и годишните данъчни декларации за 2010,2011 и 2012 г. Участниците трябва да имат изпълнени не по-малко от 2 договора за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка.Всеки от участниците представя списък на основните договори, сходни с предмета на обществената поръчка, за която се отнася офертата, придружен от не по-малко от 2 препоръки добро изпълнение,Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона заТР.Участниците в процедурата трябва да притежават валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно ЗЧОД. Лицензът трябва да е за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 1 т. 2 и т. 3 от ЗЧОД за територията на София град.Всеки от участниците представя заверено копие на лиценза за извършване на частна охранителна дейност. Участникът да е вписан в регистъра на администраторите на лични данни, воден от Комисията за защита на личните данни.Всеки от участниците представя заверено копие на удостоверение, че е вписан като за администратор на лични данни в регистъра на администраторите на лични данни. Участниците в процедурата трябва да притежават валидно „Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочистотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба –PMR с обхват София град, издадено от КРС. Всеки от участниците представя заверено копие на Разрешението. Участниците трябва да притежаватвалиденСертификат за система за контрол на качеството - ISO 9001-2008.Всеки от участниците представя заверено копие от сертификата.Участниците трябва да притежават валиден Сертификат - OHSAS 18001-2007 за осигуряване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд.Всеки от участниците представя заверено копие от сертификата.Участниците трябва да притежават валиден Сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията -ISO27001:2005.Всеки от участниците представя заверено копие от сертификата. Участниците трябва да притежават валидно Разрешение за противопожарно обследване на обекти за територията на област София град. Всеки от участниците представя заверено копие от разрешението.Участниците представят списък на лица - „охранители" и „ръководител на охранителна дейност" по смисъла на ЗЧОД за изпълнението на поръчката, като задължително трябва да посочат най-малко 4 човека - охранители и най-малко един ръководител на охранителната дейност. В списъка за всяко от лицата се посочва следната информация1.трите имена и длъжността, която ще изпълнява – „охранител” или „ръководител на охранителна дейност”;2.опита му в осъществяване на подобна дейност;3.дали лицето притежава професионална квалификация „охранител” или е успешно завършило курса за първоначално обучение по чл. 28 от ЗЧОД.Участниците трябва да разполагат със собствен денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана, за което представят декларация.Участниците трябва да притежават собствен учебен център за подготовка на охранители или да имат сключен договор с такъв за обучение на охранители, обхващащ срока за изпълнение на поръчката. Всеки от участниците представя заверено копие от лиценза на учебния център, а в случай че не е собствен се представя и заверено копие от договор.Участниците трябва да притежават: - валидна Застрахователна полица''професионална отговорност'',''обща гражданска отговорност''.Участниците трябва да представят Удостоверение за декларирани данни от НАП за наети по трудови договори не по-малко от 100 лица и справка актуално състояние на всички действащи трудови договори,

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. Оценка по финансов показател „предлагана цена” А -50 т. Участникът, предложил най-ниската цена на охраната за месец получава 50 точки, а оценките на останалите участници се определят по формулата:А=най-ниска цена/съответна цена Х50 Забележка: Да се представи финансов разчет на законоустановените и специфични задължителни разходи при образуване на работната заплата на охранител, включително единична цена. За предложена единична цена на охранител за месец под 550 лв. без ДДС на участника се отнемат 25 точки от оценката по финансов показател.Коефициент на тежест на критерия-60% II. Оценка по технически показатели на „предложение за изпълнение на поръчката”- Б - 50 т. Б = Б1+Б2+Б3+Б4 Където:Б1 –брой точки, получени от участника за Предложение за организация на охраната;Б2 -брой точки, получени от участника за План и схема за охрана на обекта:Б3 - брой точки, получени от участника за Разработени варианти за действие на охранителя при различни екстремални ситуации Б4 - брой точки, получени от участника за Създадена система за контрол и помощ на охранителите 1.Предложение за организация на охраната- Б1– максимален брой 20 т.Участникът трябва да предложи цялостна концепция за организация на охраната съобразена с особеностите на обекта за охрана. Участникът трябва да посочи общия брой охранители за охрана на обекта, съгласно Кодекса на труда, брой на постовете и режим на сменност, брой използвани МПС. Участникът представил цялостна концепция за организация на охраната, ясно и точно дефинирал задачите и отговорностите на отделните служители получава 20 точки. Участникът не описал пълно организацията на охрана, а само общо описание, не дифинирал задачите и отговорностите на отделните служители, броя на охранителите не отговаря на норматива на Кодекса на труда получава от 5 до10 точки.2. План и схема за охрана на обектите– Б2 - максимален брой 10 т. Участникът представил план и схема за охрана на обекта, съобразени с особеностите и вида им и представил точен график за работа на охранителите, в разработения план е използвал съвременни средства за комуникация и оборудване на охранителите, получава 10 точки. Участник не предложил достатъчно пълна структура на плана и схемата за охрана, не представил точен график, а е направил само общо описание на изпълнението, а последователността на плана не е достатъчно обоснована и охранителите не са оборудвани със съвременни технически средства получава от 1 до 5 точки. 3. Разработени варианти за действие на охранителя при различни екстремални ситуации – Б3- максимален брой 10 т. Участникът разработил вариантите за действие на охранителите при различните природни бедствия, аварии, пожари и сигнали за терористични актове и взаимодействие с органите на МВР, разработил действието на охранителите при сигнали получени от СОТ получава 10 точки. Участникът не разработил детайлно различните варианти за действие на охранителите, съобразени с особеностите на обекта, не посочил начина на взаимодействие с териториалните служби на МВР и ПАБ получава от 1до 5 точки. 4. Създадена система за контрол и помощ на охранителите – Б4 - максимален брой 10 т. Участникът представя информация за извършване на инструктажа и контрола на охранителите чрез GPS система. Участник представил информация как се осъществява инструктажа, контрола и помощта на охранителите през цялото денонощие, почивни и празнични дни и възможност за организиране на подсилени дежурства получава 10 точки. Участник не представил пълна и ясна информация за създадената система за инструктаж, контрол и помощ на охранителите получава от1 до 5 точки.Коефициент на тежест на критерия-25% ІІІ. Опит в изпълнение на подобни обществени поръчки.Доказва се с референции и списък на изпланените договори през 2010, 2011 и 2012 г., който включва:Възложител, обект, стойност на договора и срок.Кандидатите се оценяват от 10 до 50 т.Коефициент на тежест на критерия-15%.Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място,

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/03/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Списък на документите, подписан от участника или негов представител - поставя се в началото на офертата. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, ако участниците са български юридически лица. Представя се нотариално заверено пълномощно, когато офертата или някои от документите в нея не са подписани от лицето/лицата, представляващи участника съгласно търговската мурегистрация.Оферта, попълнена съгласно Приложение № 3. Информация в свободен текст за оборота от услуги, за последните три години –, 2010, 2011 и 2012 г. Списък на изпълнени договори, сходни с предмета на обществената поръчка, за която се отнася офертата, придружен от не по-малко от 2 препоръки за добро изпълнение. Заверено копие на лиценз за извършване на охранителна дейност. Заверено копие на удостоверение, че участника е вписан като администратор на лични данни в регистъра на администраторите на лични данни. Заверено копие на „Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочистотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба –PMR с обхват София град, издадено от КРС. Списък на лицата - „охранители" и „ръководител на охранителна дейност" за изпълнението на поръчката съдържащ информацията подробно посочена в т. 9.2.9. Заверено копие на Сертификат за система за контрол на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент. Заверено копие на Сертификат OHSAS 18001-2007 за осигуряване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен. Заверено копие на Сертификат за въведена система за управление на сигурността на ISO 27001:2005. Заверено копие Разрешение за противопожарно обследване на обекти за територията на област София град. Декларация, че участникът разполага с денонощен оперативен център за мониторинг на системи за охрана.Заверено копие от лиценза на учебния център, а в случай че не е собствен се представя и заверено копие от договор. Заверено копие на: - валидна Застрахователна полица „Професионална отговорност”; - валидна Застрахователна полица „Обща гражданска отговорност”, чийто срок на действие надвишава срока на договора с 2 месеца. Участниците трябва да представят Удостоверение за декларирани данни от НАП за наети по трудови договори не по-малко от 100 лица и справка актуално състояние на всички действащи трудови договори; Техническо предложение съгласно Приложение № 4, придружено с проект на плановете за охрана. Ценово предложение – Ценова оферта, попълнена съгласно Приложение № 5. Ценово предложение за изпълнение на поръчката, се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надписан „Предлагана цена”. Всеки от участниците представя заверено копие на Отчет на приходите и разходите и Баланс от годишните данъчни декларации, за – 2010, 2011 и 2012 г. Когато участникът е обединение всеки от участниците в обединението представя заверено копие на Отчет на приходите и разходите и Баланс от годишните данъчни декларации, за – 2010, 2011 и 2012 г. Други изисквания:Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилага чл. 56, ал. 1, т. 8 и ал. 2 от ЗОП. Не се допуска участник в обществената поръчка да бъде подизпълнител на друг участник Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилага чл. 56, ал. 3 и чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Всички документи в офертата следва да бъдат подписани и подпечатани от лицето/лицата, които представляват участника или от лице с нотариално заверено пълномощно. Документи, представени под формата на копия следва да бъдат заверени на всяка страница „вярно с оригинала” и подпис.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/03/2013