Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален Военен Университет "Васил Левски", бул.България № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на НВУ „Васил Левски”, гр. Велико Търново” и по проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда”, BG051PO001-3.1.09. „Система за квалификация и кариерно израстване на преподавателите във висшите училища”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39263000

Описание:

Офис принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на канцеларски материали

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Велико Търново, гр. Шумен, гр. Долна Митрополия

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците да представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР за юридическо лице или едноличен търговец, регистрирани в България; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 2. Териториално покритие – участникът в избора за изпълнител на поръчката трябва да има възможност да изпълнява заявките на възложителя в трите района на университета - гр. Велико Търново, гр. Шумен, гр. Долна Митрополия. Офертата следва да съдържа изрична клауза за поемане на задължение относно местодоставянето. 3. Участниците в избора за изпълнител на поръчката да е изпълнил минимум три договора през последните три години (2010 г., 2011 г. и/или 2012 г.) с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, и да е получил препоръки за добро изпълнение на най-малко три от договорите, включени в списъка, издадени след датата на приключване на изпълнението по съответния договор. 4. Участниците да представят декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на декларираните обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ. 6. Участниците следва да притежават сертификат по ISO 9001:2008 на името на участника с обхват предмета на поръчката – нотариално заверено копие. 7. Не се допускат варианти за представяне на оферти. Офертите се подават за всички номенклатури, включени в техническата спецификация. Участник, който представи оферта само на част от номенклатурите, ще бъда отстранен от участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/02/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/02/2013