Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Наталия Казанска - гл. експерт в дирекция КПМД и Сашка Маринова - гл. експерт в дирекция БФ, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593202; 02 98593135, E-mail: n.kazanska@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Координация на проекти и международни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № А11-31-8/15.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект “Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административното сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания – Информационна система “Взаимна помощ при събиране”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Целта на обществената поръчка е да бъде избран изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Съгласно анекс № 4 от 14.12.2012 г. договор № А 11-31-8/15.02.2012 г. следва да приключи до 15.12.2013 година. Одитът включва проверка на финансовия/те отчет/и за дейността на бенефициента по проекта, както и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни, за да се установи, че разходите, включени във финансовите отчети по изпълнение на Договор № A 11-31-8/15.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект: “Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административното сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания – Информационна система “Взаимна помощ при събиране”, са извършени при условията, посочени в раздел II.1 от Приложение 1 към поканата, достъпно в "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес: http://www.nap.bg/page?id=207. Максимално допустимата стойност на обществената поръчка е 1 300 лв. (хиляда и триста лева) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1300 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НАП, гр.София, бул. Княз Дондуков № 52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Избраният изпълнител следва да изготви междинен и окончателен доклад за одитирания проект, съгласно одитния план, както следва: • проекта на междинен доклад да се представи до 10 (десет) дни от предоставяне на документите за дейностите, подлежащи на одит. Междинния доклад обхваща периода от началото на проекта до сключването на договор избрания изпълнител по Дейност 2; • преди всяко предстоящо плащане, Изпълнителят задължително извършва проверка на подготвените документи, като представя на Възложителя становище за резултата от проверката на документите за всяко предстоящо плащане; • избраният изпълнител следва да представи проект на окончателен доклад на възложителя, не по-късно от 14 (четиринадесет) дни преди приключването на проекта, обхващащ целия период на изпълнение на договор № A 11-31-8/15.02.2012 г. Изискванията към изпълнението на поръчката са подробно описани в Приложенията към поканата, достъпни на "Профила на купувача" на интернет страницата на НАП на адрес: http://www.nap.bg/page?id=207.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/02/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до: 1. Пълно описание на предмета на поръчка и изисквания към изпълнението; 2. Образец на доклад за одит; 3. План за изпълнение на дейностите по проекта; 4. План за разходване на средствата по проекта; 5. Изисквания за участие; 6. Образец на ценово предложение. които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/02/2013