Версия за печат

BG-Угърчин

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ "Св.св. Кирил и Методий"- гр. Угърчин, общ. Угърчин, обл. Ловеч, ул. "В.Левски", № 54, За: Олга Петрова; Антон Ангелов, България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2163; 06931 2060, E-mail: petrova_o@abv.bg, Факс: 06931 2037

Място/места за контакт: канцелария

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ugarchin.com.

Адрес на профила на купувача: www.ugarchin.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хранителни продукти за нуждите на СОУ "Св.св. Кирил и Методий"- гр. Угърчин. Предвиждат се следните 4 обособени позиции: Позиция 1- Хляб и хлебни изделия; Позиция 2- Месо, месни продукти и риба; Позиция 3- Основни хранителни продукти,мляко, млечни продукти; Позиция 4- Плодове, зеленчуци и консерви. Доставката на храните се извършва по предварителни заявки на Възложителя, за организиране на училищно столово хранене, за учениците от I-VIII клас със средствата от Проект BG051PO001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес” по ОП РЧР , а за учениците от IX-XII клас със средствата от бюджета на училището.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15811100, 15100000, 15800000, 15300000

Описание:

Хляб
Месо и месни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставките на хранителните продукти за учениците от I-VIII клас и за IX-XII клас ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 65900 лв. Срокът на договора за доставка е до 31.10.2014 година.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ "Св.св. Кирил и Методий"- гр. Угърчин, ул. "В.Левски", № 54

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изпълнителите трябва да извършат доставки на хранителни продукти, по обособени позиции за нуждите на СОУ "Св.св.Кирил и Методий"-гр. Угърчин, подробно описани в Техническото задание. 2.Изисквания за качество- доставките на хранителни продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните; изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене; Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища; Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци и задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и обозначен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 50 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Пакетираните храни трябва да са етикетирани и маркирани съгласно Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. - всеки кандидат може да подава една оферта за една или няколко обособени позиции. - ценовото предложение да е съгласно приложение № 1 към документацията за участие. - всяка оферта следва да съдържа: 1. Оферта по образец на Възложителя. 2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие заверено с подпис и печат; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице - копие заверено с подпис. 3. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия/споразумение, договор за обединение или други. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо оферта (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ Участника. 5. Проект на договор. 6. Приложения: - Декларация по чл.47, ал.1 и ал. 2, т. 3 от ЗОП - Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Декларация за запознаване с документацията и приемане условията на проекта на договора - Декларация за участие на подизпълнител - Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - Декларация за оборот - Декларация със списък на транспортните средства - Декларация със списък на обектите - Декларация за качество и годност на доставените продукти - Администртивни сведения - Техническо предложение - Ценово предложение. Изпълнителят издава отделни фактури за извършените доставки на хранителните продукти за учениците от I-VIII клас и за учениците от IX-XII клас.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/02/2013 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.ugarchin.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/02/2013