Версия за печат

BG-Попово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Попово, ул. "Александър Стамболийски" №1, За: Йорданка Георгиева- PR на Община Попово и ръководител проект;Нонка Колева- младши експерт, технически сътрудник проект, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40252, E-mail: obstina@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: Община Попово

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.popovo.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител на дейностите по информация и публичност, провеждане на кръгли маси” Обособена позиция 1: Дейности по информация и публичност и Обособена позиция 2: Провеждане на кръгли маси по проект “Община Попово-ефективно функционираща администрация в изпълнение на принципите за добро управление”, Бюджетна линия: BG051PO002/12/1.1-04, Подприоритет: 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Приоритетна ос: І „Добро управление”, ОП „Административен капацитет“, одобрен за финансиране с договор №12-11-6 от 19.10.2012г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22100000, 22000000, 79952000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки
Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейността се изпълнява, съгласно Приложение: „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност“, приложено към комплекта документи за кандидатстване по процедурата. Основната цел на е подпомагане на дейността на Възложителя при разпространение на информация и публичност. 1.2. Изпълнение: Обособена позиция 1: Дейности по информация и публичност: •Провеждане на две пресконференции – една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му. Тази фаза се състои в организиране на пресконференциите, а именно изготвяне на списък с участниците, зала, организиране на кафе-паузи, подготвяне и изпращане на покани, подготвяне на мултимедийни презентации, покана до медиите. Потенциален брой на участници- 30ч.; •Подготовка на материали за пресконференции за участниците- 60 комплекта (папки, химикали, бележници CD-та USB- флаш памет); •Две кафе паузи за участниците в пресконференциите; •Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинска администрация –Попово; •Отпечатване и разпространение на информационни брошури за целите и дейностите по проекта - 500броя – пълноцветен печат, формат А4, с информация за донора, програмата и стойността на проекта; •Публикуване на 5 съобщения в регионално печатно издание; •Излъчване на видеорепортаж в местната кабелна телевизия при приключване дейностите по проекта; •Публикуване на информация за проекта на Интернет-страницата на Община Попово; •Изработване и поставяне на информационни плакати-50 бр., съдържащ името на проекта, както и основната и специфичните цели. Плакатите да бъдат на публични места, както и в залите на пресконференциите и за кръглите маси по съпътстващите обучения; •Изработване на 50 мъжки вратовръзки и 50 дамски шала за служителите от общинската администрация в цветовете и с логото на ОПАК; •Изработване на 100 броя подложки за мишки /mousepads/ с отпечатани- името на проекта, както и логото и слога на ОПАК, които ще бъдат раздадени на служителите. Обособена позиция 2: Провеждане на кръгли маси: След приключване на Дейност № 2 „Извършване на функционален анализ, чрез прилагане Единната методология за провеждане на функционален анализ”, заложена в проекта ще бъдат възложени следните дейности: : •Проведена една кръгла маса за информиране на минимум 30 души от заинтересованите страни за направените препоръки и предстоящото им изпълнение; •Кетъринг за кафе пауза за участниците в кръглата маса •Отпечатани 30 броя Доклад за проведен функционален анализ в Общинска администрация - Попово и 30 броя Общ план за действие на администрацията за участниците в кръглата маса- формат А5, черно бели листа, с корици пълноцветен печат За обособена позиция 1: 6666.67 лв. ( шест хиляди шестотин шестдесет и шест лева и 67 ст) без ДДС или 8 000 (осем хиляди) с ДДС За обособена позиция 2: 4166.67 лв. ( четири хиляди сто шестдесет и шест лева и 67 ст.) без ДДС или 5000 (пет хиляди) с ДДС Общо за ОП 1 и ОП 2: 10 833.34 лв. (десет хиляди осемстотин тридесет и три лева и 34 ст) лева без ДДС или 13 000 лв (тринадесет хиляди лева) с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

13000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България, област Търговище, Община Попово, гр. Попово

NUTS:

BG334

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация -приложение 1 и приложение 13 - Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност.Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ: Оферта - Образец №1; Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец №2; Административни сведения за участника – подписани от участника - Образец № 3; Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация или пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията – за юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП – Образец №4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Образец №5; Д е к л а р а ц и я по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки –Образец №6; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец №7; Отчет за приходите и разходите за последните 3 год. (2009, 2010 и 2011) – копия, заверени с гриф „Вярно с оригинала”; Информация за общия оборот и оборота от сходни дейности за последните три приключени финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.) – Образец №8; Справка – списък на договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.), приключени към датата на подаване на офертите – Образец №9. Референции.; Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП – Образец №10; Други документи и доказателства по преценка на кандидата; Техническа спецификация – Приложение №1; Проект на договор – Приложение №2; Ценово предложение на участника по образец на възложителя – Образец № 11;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/02/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Образците за попълване от участниците, са публикувани на електронната страница на Възложителя : www.popovo.bg / рубрика: „Профил на купувача“

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/02/2013