Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Ст. Младенов" 1 , бл. 31, За: Боян Митов, Катя Великова, България 1700, София, Тел.: 02 9493355; 02 9493343, E-mail: b.mitov@bgpost.bg, Факс: 02 8683274

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни и комуникационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРОЕКТ Социални иновации за развитие на човешките ресурси в „Български пощи” ЕАД,договор ESF-2115-01-11001 по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси Публична покана за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Придобиване на дълготрайни материални активи - ДМА (обзавеждане и оборудване на зала за отдих и почивка в ЦУ на “Български пощи” ЕАД по три обособени позиции” Съдържание и дейности по обществената поръчка: Да се избере изпълнител(и) който да достави и монтира дълготрайни материални активи - ДМА (обзавеждане и оборудване на зала за отдих и почивка в ЦУ на „Български пощи" ЕАД) по три обособени позиции”: 1. Доставка на компютри и хардуер; 2. Доставка и монтаж оборудване, машини, съоръжения; 3. Доставка и монтаж на други ДМА.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39000000, 30000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция 1 – „Придобиване на компютри и хардуер“:Лаптоп 15“ - 5 броя; Обособена позиция 2 – „Придобиване на оборудване, машини и съоръжения”: 1. Телевизор с плосък екран 2. Домашно кино 3. Микровълнова печка 4. Кафе машина 5. Хладилник 6. Съдомиялна машина 7. Климатици - 2 бр. Обособена позиция 3 – „Придобиване на други ДМА (кухненско обзавеждане и мебели)” 1. Кухненски бокс с остров 2. Корпусна мебел 3. Бар столове – 4 броя 4. Дивани - 4 броя с две и 1 брой с три места за сядане 5. Ниски маси (арт. 6.) 2 броя 6. Работна маса със столове 7. Прибори и посуда за 12 човека 8. Офисен масажен стол - 2 броя 9. Кошчета за боклук – 2 броя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21220 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Централно управление на "Български пощи" ЕАД, София 1700, ул. „Акад. Ст. Младенов” 1, бл. 3, етаж 3

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание /Приложение №1/. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: 1. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение № 3/- за юридическите лица. Име,презиме, фамилия, ЕГН и адрес за кореспонденция - за физическите лица; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено. Обединенията предоставят учредителен акт. Юридическите лица с нестопанска цел предоставят актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд. За физически лица - копие на лична карта, заверено с "Вярно с оригинала". 3. Техническо предложение на участника за изпълнение на техническите изисквания на Възложителя /Приложение № 2/ и изискванията на поканата за участие, в образеца на техническото предложение. Участникът следва да декларира и опише в свободен текст възможност за техническо и финансово обезпечаване на изпълнението на поръчката. 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/, което задължително съдържа: 4.1. единична и обща цена без ДДС; 4.2. цените са твърди и не подлежат на преразглеждане за срока на договора; 4.3. всички грешки или пропуски при изчисляването на предлаганите от участника цени са за негова сметка. 5. Декларация от законния представител на участника, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение № 6/. 6. Срок за изпълнение на поръчката: 6.1. За обособена позиция 1: 10 календарни дни от подписването на договор; 6.2. За обособена позиция 2: 10 календарни дни от подписването на договор. Монтажът на вътрешните тела на климатиците ще бъде възложен с уведомително писмо за готовност за монтаж от Възложителя, като се определи допълнителен срок от 5 календарни дни. Цялостното изпълнение на дейностите по тази обособена позиция трябва да завърши до 15 април 2013г.; 6.3. За обособена позиция 3: В срок от 10 календарни дни от подписването на договор с избрания изпълнител трябва да бъде представена визуализация на кухненския бокс, мостри на материали, както и снимки на мебелни мостри за съгласуване. В срок от 20 календарни дни считано от писменото одобрение на дизайнерското решение трябва да бъде изпълнена доставка и монтаж на всички мебели предмет на настоящата поръчка (кухненски бокс, плот, шкафове, маси, дивани и др.). Общият срок за изпълнение не може да завърши по-късно от 15 април 2013г. 7. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на предложението. 8. Изпълнителят трябва да има необходимия опит и квалифицирани експерти за изпълнение, които се доказват, с представянето на следните документи: - с най-малко 3 референции за успешно изпълнени договори със сходен предмет; - с копие на трудов договор на: По обособена позиция 1: - минимум 1 служител – компютърен специалист; По обособена позиция 2: - минимум 2 служителя – монтажници По обособена позиция 3: - минимум 1 служител – архитект/интериорен дизайнер; - минимум 2 служителя – монтажници; Документи, представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от финансовия ресурс, заложен за изпълнение предмета на поръчката . 2. Документи съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/02/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/02/2013