Версия за печат

BG-гр. Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ГЧЕ "Васил Левски", гр. Бургас, к-с Лазур,ул. Копривщица № 10, За: Галена Маврева, България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 811640, E-mail: gimnasy_rus_bs@abv.bg, Факс: 056 811641

Място/места за контакт: к-с Лазур,ул. Копривщица № 10

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gimnasy-rus-bs.net/word.

Адрес на профила на купувача: http://www.gimnasy-rus-bs.net/word.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж инсталиране и гаранционно обслужване на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” – гр.Бургас, по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 „ Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на 31/тридесет и един/ броя терминални работни станции (нисък и среден клас терминали), разпределени както следва: • кабинет едно: 15 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 13 бр. терминални станции; • кабинет две – 16 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 14 бр. терминални станции, както и обучение на отговорните за компютърните кабинети лица и лицензиран софтуер, необходим за работата на терминалните мрежи по Национална програма "ИКТ в училище" за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” - Бургас. Терминалните станции и сървърите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 1. Сървърите следва да се предвидят за ползване като работни места. Очакваната стойност на поръчката е 18 000 лв. с ДДС. Обособена позиция 2 „Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на шест броя преносими компютри. Компютрите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 2. Очакваната стойност на поръчката е 8 100 лв.с ДДС. Офертите могат да бъдат представени за всички или за отделни обособени позиции. - Код на поръчката, съгласно Класификатора на обществените поръчки: 30200000 / Компютърно оборудване и принадлежности/.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000, 48000000, 80511000, 30230000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети и информационни системи
Услуги по обучение на персонала
Компютърно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция 1 „ Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на 31/тридесет и един/ броя терминални работни станции (нисък и среден клас терминали), разпределени както следва: • кабинет едно: 15 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 13 бр. терминални станции; • кабинет две – 16 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 14 бр. терминални станции, както и обучение на отговорните за компютърните кабинети лица и лицензиран софтуер, необходим за работата на терминалните мрежи по Национална програма "ИКТ в училище" за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” - Бургас. Терминалните станции и сървърите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 1. Сървърите следва да се предвидят за ползване като работни места. Очакваната стойност на поръчката е 18 000 лв. с ДДС. Обособена позиция 2 „Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на шест броя преносими компютри. Компютрите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 2. Очакваната стойност на поръчката е 8 100 лв.с ДДС. Офертите могат да бъдат представени за всички или за отделни обособени позиции. - Код на поръчката, съгласно Класификатора на обществените поръчки: 30200000 / Компютърно оборудване и принадлежности/.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

26100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГЧЕ "Васил Левски", гр. Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Предложената техника следва да се достави, инсталира, конфигурира и пусне в употреба от участника, като офертата включва всички необходими разходи. 2. Офертата следва да включва и обучение на отговорните за съответните кабинети лица, както и всички разходи по неговото обезпечаване. 3. Офертите следва да включват и всички разходи за лицензиран софтуер, необходим за функционирането на системата. 4. Офертата следва да има подробна ценова разбивка за всеки отделен компонент - хардуер, софтуер, инсталация, обучение, като в рамките на гаранционния период при необходимост от допълнително заявяване на даден компонент (например повреда на монитор по цена на Възложителя) Изпълнителят не следва да оферира по-високи цени от тези в офертата. 5. Минимален гаранционен срок на доставяното оборудване: 36 месеца от производителя, доказано с оригинална гаранционна карта, вкл. ремонт и подмяна на място. 6. Срок за инсталация на оборудването и извършване на обучение: до 30 дни от сключването на договор. ІIІ. Необходими документи от страна на участника: 1. Копие от удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър. 2. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 на участника. 3. Валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2005 “Системи за управление на околната среда” на участника. 4. Валиден сертификат OHSAS 18001:2007 “Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ на участника. 5. Валиден сертификат за качество ISO9001:2008 на производителите на основните хардуерни компоненти. 6. Декларация, че предлаганите технически средства са оригинални, нови и неупотребявани, отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост. 7. Документ/декларация, че предложената техника отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент. 8. Участниците трябва да разполагат със собствена сервизна база, необходима за изпълнение на поръчката, която да се намира на територията на гр. Бургас, което се доказва с Нотариален акт или валидно сключен договор за наем. 9. Писмо от производителя на предложената техника, че участникът е оторизиран от него да участва с негови продукти. 10. Списък с инсталирани от участника решения от предложения тип, включващ в себе си: име на организацията, точен адрес, телефон и лице за контакт. Към списъка трябва да бъдат приложени и съответните референции

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

икономически най-изгодна оферта, при следните показатели: 1. Цена на продуктите и монтажа(Ц) –60 т. 2. Срок за изпълнение(СИ) – 30 т. 3. Време за реакция при повреда /авария/(ВР) - 10 т. Всяка оферта, отговаряща на изискванията на възложителя, се оценява по настоящата методика и получава КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА, с която участва в крайното класиране. Оценката се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести по следната формула: КО = Ц+СИ+ВР където: 1.ПОКАЗАТЕЛ ЦЕНА НА ПРОДУКТИТЕ И МОНТАЖА: Ц - е предложена от участника крайна цена. Оценката се формира по следния начин: Ц= (Ц min / Цi) х 60 Където Цi е предложена крайна цена съгласно Финансовото предложение на съответния участник. Където Цmin е минималната предложена крайна цена съгласно Финансовите предложения на всички участници. 2.ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на доставката: СИ - срока на предложено от участника за изпълнение в календарни дни. Оценката се формира по следния начин: СИ = (СИmin/ СИi) х 30 , Където СИi е срока за изпълнение в календарни дни съгласно Техническото предложение на съответния участник; Където СИmin е срока за изпълнение от Техническото предложение на участника, предложил най - кратък срок за изпълнение. Забележка: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на доставката не може да бъде по-малко от 1 календарен ден 3.ПОКАЗАТЕЛ ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ при повреда: ВР - времето предложено от участника за реакция в часове. Оценката се формира по следния начин: ВР = (ВРmin /ВРi) х 10 , Където ВРi е времето за реакция в часове съгласно Техническото предложение на съответния участник; Където ВРmin е на-кратко предложеното време за реакция при повреда Забележка:Времето за реакция не може да бъде по-малко от 1ч

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/01/2013 14:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ІIІ. Необходими документи от страна на участника: 1. Копие от удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър. 2. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 на участника. 3. Валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2005 “Системи за управление на околната среда” на участника. 4. Валиден сертификат OHSAS 18001:2007 “Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ на участника. 5. Валиден сертификат за качество ISO9001:2008 на производителите на основните хардуерни компоненти. 6. Декларация, че предлаганите технически средства са оригинални, нови и неупотребявани, отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост. 7. Документ/декларация, че предложената техника отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент. 8. Участниците трябва да разполагат със собствена сервизна база, необходима за изпълнение на поръчката, която да се намира на територията на гр. Бургас, което се доказва с Нотариален акт или валидно сключен договор за наем. 9. Писмо от производителя на предложената техника, че участникът е оторизиран от него да участва с негови продукти. 10. Списък с инсталирани от участника решения от предложения тип, включващ в себе си: име на организацията, точен адрес, телефон и лице за контакт. Към списъка трябва да бъдат приложени и съответните референции. Необходимите документи за представянето на оферти за участие, изискванията за изготвяне на офертите, техническите спецификации и комплект документи са публикуване на сайта на ГЧЕ "Васил Левски". - gimnasy-rus-bs.net/word. Документи се приемат в канцеларията на ГЧЕ до 22.01.2013 г. -14:00 часа. Отварянето на офертите ще се извърши на 23.01.2013 г.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/01/2013