ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ГЧЕ "Васил Левски", гр. Бургас, к-с Лазур,ул. Копривщица № 10, За: Галена Маврева, България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 811640, E-mail: gimnasy_rus_bs@abv.bg, Факс: 056 811641
Място/места за контакт: к-с Лазур,ул. Копривщица № 10
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gimnasy-rus-bs.net/word.
Адрес на профила на купувача: http://www.gimnasy-rus-bs.net/word.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка, монтаж инсталиране и гаранционно обслужване на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” – гр.Бургас, по обособени позиции както следва:
Обособена позиция 1 „ Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на 31/тридесет и един/ броя терминални работни станции (нисък и среден клас терминали), разпределени както следва:
• кабинет едно: 15 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 13 бр. терминални станции;
• кабинет две – 16 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 14 бр. терминални станции,
както и обучение на отговорните за компютърните кабинети лица и лицензиран софтуер, необходим за работата на терминалните мрежи по Национална програма "ИКТ в училище" за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” - Бургас.
Терминалните станции и сървърите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 1.
Сървърите следва да се предвидят за ползване като работни места.
Очакваната стойност на поръчката е 18 000 лв. с ДДС.
Обособена позиция 2 „Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на шест броя преносими компютри.
Компютрите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 2.
Очакваната стойност на поръчката е 8 100 лв.с ДДС.
Офертите могат да бъдат представени за всички или за отделни обособени позиции.
- Код на поръчката, съгласно Класификатора на обществените поръчки: 30200000 / Компютърно оборудване и принадлежности/.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000, 48000000, 80511000, 30230000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети и информационни системи
Услуги по обучение на персонала
Компютърно оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция 1 „ Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на 31/тридесет и един/ броя терминални работни станции (нисък и среден клас терминали), разпределени както следва:
• кабинет едно: 15 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 13 бр. терминални станции;
• кабинет две – 16 работни места, с включени 2 бр. сървъри и 14 бр. терминални станции,
както и обучение на отговорните за компютърните кабинети лица и лицензиран софтуер, необходим за работата на терминалните мрежи по Национална програма "ИКТ в училище" за нуждите на ГЧЕ „Васил Левски” - Бургас.
Терминалните станции и сървърите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 1.
Сървърите следва да се предвидят за ползване като работни места.
Очакваната стойност на поръчката е 18 000 лв. с ДДС.
Обособена позиция 2 „Доставка, монтаж, инсталиране и гаранционно обслужване на шест броя преносими компютри.
Компютрите следва да отговарят минимум на техническите изисквания, съгласно спецификация 2.
Очакваната стойност на поръчката е 8 100 лв.с ДДС.
Офертите могат да бъдат представени за всички или за отделни обособени позиции.
- Код на поръчката, съгласно Класификатора на обществените поръчки: 30200000 / Компютърно оборудване и принадлежности/.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ГЧЕ "Васил Левски", гр. Бургас
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Предложената техника следва да се достави, инсталира, конфигурира и пусне в употреба от участника, като офертата включва всички необходими разходи.
2. Офертата следва да включва и обучение на отговорните за съответните кабинети лица, както и всички разходи по неговото обезпечаване.
3. Офертите следва да включват и всички разходи за лицензиран софтуер, необходим за функционирането на системата.
4. Офертата следва да има подробна ценова разбивка за всеки отделен компонент - хардуер, софтуер, инсталация, обучение, като в рамките на гаранционния период при необходимост от допълнително заявяване на даден компонент (например повреда на монитор по цена на Възложителя) Изпълнителят не следва да оферира по-високи цени от тези в офертата.
5. Минимален гаранционен срок на доставяното оборудване: 36 месеца от производителя, доказано с оригинална гаранционна карта, вкл. ремонт и подмяна на място.
6. Срок за инсталация на оборудването и извършване на обучение: до 30 дни от сключването на договор.
ІIІ. Необходими документи от страна на участника:
1. Копие от удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър.
2. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 на участника.
3. Валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2005 “Системи за управление на околната среда” на участника.
4. Валиден сертификат OHSAS 18001:2007 “Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ на участника.
5. Валиден сертификат за качество ISO9001:2008 на производителите на основните хардуерни компоненти.
6. Декларация, че предлаганите технически средства са оригинални, нови и неупотребявани, отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост.
7. Документ/декларация, че предложената техника отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент.
8. Участниците трябва да разполагат със собствена сервизна база, необходима за изпълнение на поръчката, която да се намира на територията на гр. Бургас, което се доказва с Нотариален акт или валидно сключен договор за наем.
9. Писмо от производителя на предложената техника, че участникът е оторизиран от него да участва с негови продукти.
10. Списък с инсталирани от участника решения от предложения тип, включващ в себе си: име на организацията, точен адрес, телефон и лице за контакт. Към списъка трябва да бъдат приложени и съответните референции
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
икономически най-изгодна оферта, при следните показатели:
1. Цена на продуктите и монтажа(Ц) –60 т.
2. Срок за изпълнение(СИ) – 30 т.
3. Време за реакция при повреда /авария/(ВР) - 10 т.
Всяка оферта, отговаряща на изискванията на възложителя, се оценява по настоящата методика и получава КОМПЛЕКСНА ОЦЕНКА, с която участва в крайното класиране.
Оценката се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести по следната формула:
КО = Ц+СИ+ВР
където:
1.ПОКАЗАТЕЛ ЦЕНА НА ПРОДУКТИТЕ И МОНТАЖА:
Ц - е предложена от участника крайна цена. Оценката се формира по следния начин:
Ц= (Ц min / Цi) х 60
Където Цi е предложена крайна цена съгласно Финансовото предложение на съответния участник.
Където Цmin е минималната предложена крайна цена съгласно Финансовите предложения на всички участници.
2.ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на доставката:
СИ - срока на предложено от участника за изпълнение в календарни дни. Оценката се формира по следния начин:
СИ = (СИmin/ СИi) х 30 ,
Където СИi е срока за изпълнение в календарни дни съгласно Техническото предложение на съответния участник;
Където СИmin е срока за изпълнение от Техническото предложение на участника, предложил най - кратък срок за изпълнение.
Забележка: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на доставката не може да бъде по-малко от 1 календарен ден
3.ПОКАЗАТЕЛ ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ при повреда:
ВР - времето предложено от участника за реакция в часове. Оценката се формира по следния начин:
ВР = (ВРmin /ВРi) х 10 ,
Където ВРi е времето за реакция в часове съгласно Техническото предложение на съответния участник;
Където ВРmin е на-кратко предложеното време за реакция при повреда
Забележка:Времето за реакция не може да бъде по-малко от 1ч
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ІIІ. Необходими документи от страна на участника:
1. Копие от удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър.
2. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 на участника.
3. Валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2005 “Системи за управление на околната среда” на участника.
4. Валиден сертификат OHSAS 18001:2007 “Системи за управление на здравето и безопасността при работа“ на участника.
5. Валиден сертификат за качество ISO9001:2008 на производителите на основните хардуерни компоненти.
6. Декларация, че предлаганите технически средства са оригинални, нови и неупотребявани, отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост.
7. Документ/декларация, че предложената техника отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент.
8. Участниците трябва да разполагат със собствена сервизна база, необходима за изпълнение на поръчката, която да се намира на територията на гр. Бургас, което се доказва с Нотариален акт или валидно сключен договор за наем.
9. Писмо от производителя на предложената техника, че участникът е оторизиран от него да участва с негови продукти.
10. Списък с инсталирани от участника решения от предложения тип, включващ в себе си: име на организацията, точен адрес, телефон и лице за контакт. Към списъка трябва да бъдат приложени и съответните референции.
Необходимите документи за представянето на оферти за участие, изискванията за изготвяне на офертите, техническите спецификации и комплект документи са публикуване на сайта на ГЧЕ "Васил Левски". - gimnasy-rus-bs.net/word.
Документи се приемат в канцеларията на ГЧЕ до 22.01.2013 г. -14:00 часа.
Отварянето на офертите ще се извърши на 23.01.2013 г.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: