Версия за печат

BG-с. Кранево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ПУИ "Академик Тодор Самодумов", с. Кранево, ул. о"Шипка" № 12, За: Мима Миткова Сапунджиева, България 9649, с. Кранево, Тел.: 0579 66502, E-mail: puikranevo@abv.bg, Факс: 0579 66502

Място/места за контакт: с. Кранево, ул. "Шипка" № 12

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: WWW.balchik.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Процедура за възвагане на оществена поръчка чрез публична покана пореда на чл. 14,ал.4,т.2 и чл. 101а и чл. 101б и сл.глава от ЗОП Обществена поръчка включва доставка на хранителни продукти за целодневно хранене на учениците от І-Х клас при ПУИ "Акад.Т.Самодумов" с. Кранево по следните тобособени позиции:

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15811100, 15100000, 15800000, 15300000

Описание:

Хляб
Месо и месни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласн оценовопредложение и техническа спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ПУи "Академик Тодор Самодумов" с. Кранево

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изпълнителите трябва да извършат доставки на хранителни продукти, по обособени позиции за нуждите на ПУИ "Акад.Т.Самодумов" с. Кранево, подробно описани в Техническото задание. 2.Изисквания за качество-доставките на хранителни продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните; изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене; Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специф ичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища; Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци и задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и обозначен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 50 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Пакетираните храни трябва да са етикетирани и маркирани съгласно Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. - всеки кандидат може да подава една оферта за една или няколко обособени позиции. - ценовото предложение да е съгласно приложение № 1 към документацията за участие. - всяка оферта следва да съдържа: 1. Оферта по образец на Възложителя. 2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие заверено с подпис и печат; копие от документа за самоличносот, когато участникът е физическо лице - копие заверено с подпис. 3. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия/споразучение, договор за обединение или други. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо оферта (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ Участника. 5. Проект на договор. 6. \Приложения: - Декларация по чл.47, ал.1 и ал. 2, т. 3 от |ЗОП - Декларация по чл. 47, ал. 5 от \ЗОП - Декларация за запознаване документацията и приемане условията на проекта на договора - Декларация за участие на подизпълнител - Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - Декларация за оборот - Декларация със списък на транспортните средства - Деакларация със списък на обектите - Декларация за качество и годност на доставените продукти - Администртивни сведения - Техническо предложение - Ценово предложение

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/01/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Поради това, че по възложената обществена поръчка по чл. 14, ал.4, т. 2 и чл. 101а и чл. 101б и сл.глава 8а от ЗОП със срок 18.12.2012 г. на нито един от участниците документацията не отговаря на изискванията за участие, подновяваме процедурата по същите правила. Публичната покана и друга информация по процедурата са публикувани на официалната интернет-страница на Община Балчик. WWW.balchik.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/01/2013