Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Св. Петров, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818353, E-mail: 'spetrov@gabrovo.bg', Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет: “Копирни услуги за нуждите на Община Габрово по две обособени позиции”, както следва: Обособена позиция № 1 – Външни копирни услуги Обособена позиция № 2 – Копирни услуги с предоставена техника на изпълнителя в административната сграда на Община Габрово Един участник може да кандидатства за една или повече обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79520000, 79999100, 79560000

Описание:

Услуги по размножаване
Услуги по сканиране
Услуги по подреждане и класиране на документи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата стойност на поръчката е до 66 000 лв.без ДДС, или по обособени позиции, както следва: - по обособена позиция №1 е в размер до 52 000 /петдесет и две хиляди /лв. без ДДС. - по обособена позиция №2 е в размер до 14 000 /четиринадесет хиляди /лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Габрово

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената от Вас оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. 3. Оферта – по образец №1-1, 1-2 от документацията за участие 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по образец №2). 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по образец №3). 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (по образец №4). 7. Ценова оферта – (по образец №5-1 и 5-2). 8. Декларация за приемане условията на проекта на договор (по образец 7-1, 7-2). 9. Кратко описание на организацията, предвидена от участника за изпълнение на поръчката. 10. Декларация за техническо оборудване(по образец 8). /при участие по обособена позиция №2/. Декларацията следва да е придружена с четливи, заверени копия на документи за собственост или наем/лизинг, в който да е удостоверено, че ще са на разположение на участника за срока на договора. Срок за изпълнение – до 31.12.2014г. считано от датата на подписване на договора. Определянето на изпълнител ще бъде за всяка отделна обособена позиция по критерий „Най-ниска цена” . Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с придружително писмо и всички необходими документи в деловодството на Община Габрово в срок до 14.01.2013 г., 16.30 часа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички документи могат да бъдат намерени на интернет страницата на Община Габрово, в раздел "Обществени поръчки".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/01/2013