Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии" , ул. "Париж" 3, ст.4 - партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране на територията на Столична община.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50232000

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление и светофарите


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

До изчерпване на финансирането

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Светофарни уредби: - поддръжка на 344 бр. светофарни уредби и 46 бр. светофара "бягащ пешеходец" 2. Контрол и централизирано управление на светофарните уредби : - поддържане на 95 бр. кръстовища, работещи в координиран режим „зелена вълна”; - поддръжка на система за дистанционен контрол и управление на 150 бр. кръстовища; -подръжка на система за видеонаблюдение - 10 бр. кръстовища с 120 видео- камери; Срокове за изпълнение: Отстраняване на повреди на светофарни уредби от момента на уведомяването: - за светофарни уредби от зона „Център” – до 45 минути; - за светофарни уредби от зона „Първа” – до 60 минути; - за светофарни уредби извън зона „Първа” – до 90 минути. Повреди на кръстовища с видеонаблюдение се отстраняват до 3 дни, след момента на уведомлението. Минимални изисквания към участниците: 1. Да разполага с минимум 3бр. автовишки, 1 бр. автокран, 3 бр. товарни автомобили за поддържане на светофарни уредби. 2. Да осигури минимум 3 бр. екипа за поддръжка на светофарни уредби както следва: Ръководителят на екипите да е инженер със степен "Магистър", специалност "Транспортно строителство", машинен инженер с квалификация "Организация и безопасност на движението" или електроинженер. Всеки екип трябва да включва специалист с техническо образование. 3. Да осигури екип за обслужване на диспечарски пункт на АСУД. 4. Да осигури 2 бр. екипи за поддръжка на система за управление на движението и видеонаблюдението както следва: Ръководителят на екипите да е инженер със степен "Магистър", специалност "Транспортно строителство", машинен инженер с квалификация "Организация и безопасност на движението" или електроинженер. Всеки екип трябва да включва специалист с техническо образование. 5. Опит за поддръжка на 100 бр. светофарни уредби през последните 3 год. (2010, 2011 и 2012 г.) 6. Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството EN ISO 90001:2008 или еквивалент; Система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2009 или еквивалент и Система за управление на здравословни ибезопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Оценка по финансови показатели /К/ с максимална тежест до 100 т. в т.ч. 1.1. Цена за поддръжка на светофарни уредби, с максимална тежест до 80 т. 1.2 Цена на участника за поддръжка на Центъра за управление на движението– до 20 т. К = (Amin/An)x80 + (Cmin/Cn)x20 Amin – най-ниската предложена цена за поддръжка на светофарни уредби; Аn – предложена цена за поддръжка на светофарни уредби от съответният участник; Cmin – най-ниската предложена цена на участника за поддръжка на Центъра за управление на трафика; Cn – предложена цена на участника за поддръжка на Центъра за управление на трафика от съответният участник ;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Оферта (Образец№1) 2. Административни сведения (Образец №2) 3. Ценово предложение (Образец №3) 4.декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП. (Образци №4-1 и 4-2) 5.доказателства за технически възможности: - списък на техническото оборудване отговарящо на т. 1 от минималните изисквания към участниците; - списък на екипите покриващи т.2, т.3 и т.4 от минималните изисквания към участниците; - списък на договори доказващи опита съгласно т. 5 от минималните изисквания към участниците; - копия на валидни сертификати съгласно т. 6 от минималните изисквания към учстниците. Oбразците са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Срокът на валидност на офертите на участниците не може да бъде по - малка от 60 кал. дни. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. Върху плика се посочва:участник,адрес за кореспонденция, телефон,факс и наименование на поръчката. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5. При подписване на договора, задължително се представя документ за гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. "Врабча'' №6 Гаранцията за изпълнение се представя единствено от спечелилия участник. Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/01/2013