Версия за печат

BG-Аксаково

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б, За: Руска Илиева; инж. Красимира Дянкова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762163, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.info.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.info.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Техническа помощ при изпълнение на проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039” В съответствие с предвиденото в проекта и ДБФП, се предвиждат следните задължения на Консултанта за техническа помощ за управление на проекта: 1.1. Подпомагане текущо дейността на ЗИП, включващо: • подпомагане осъществяването на контрол, координация, подготовка на документи по проекта, в т.ч. документи за отчитане, искания за възстановяване на средства и верификация на разходи по Договора за безвъзмездна финанасова помощ, администриране, и всяка друга дейност, наложила се от естеството на работата на Звеното при изпълнение на Проекта, под формата на становища и препоръки; • изготвяне на всякакви специални обосновки и искания към УО на ОПОС във връзка с евентуални промени или актуализации на договора за безвъзмездна финансова помощ и/или запитвания от страна на УО или резултати от проверки; • участие в работни срещи с членовете на ЗИП за обсъждане на напредъка на изпълнение на проекта, осъществяване мониторинг на работата по проекта и даване препоръки за коригиращи мерки; • подпомагане Бенефициента и ЗИП при изготвянето на доклади за констатирани „нередности” 1.2. Обучение – повишаване капацитета на Бенефициента и ЗИП чрез предоставяне на 3 обучения: (в областта на провеждане на обществените поръчки; управление и отчитане на проекти, финансирани със средства от ЕС; запознаване с добри практики при управление на проекти, финансирани по ОПОС); 1.3. Извършване анализ на системата за архивиране на бенефициента и актуализиране при необходимост системата за архивиране и съхраняване на всички документи съгласно изискванията на ОПОС; 1.4. Извършване анализ и предложения за актуализиране при необходимост процедурите на Бенефициента „Одитни пътеки при управление и контрол на процедурите, документите и финансовите средства по проекти, финансирани от ЕС”; 1.5. Разработва технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Техническа помощ при изпълнение на проект № DIR-51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково”, ДБФП № DIR-51011116-С039” в съответствие с изискванията на Спецификацията на услугите, включително: 1.Подпомагане текущо дейността на ЗИП, включващо: •подпомагане осъществяването на контрол, координация, подготовка на документи по проекта, в т.ч. документи за отчитане, искания за възстановяване на средства и верификация на разходи по Договора за безвъзмездна финанасова помощ, администриране, и всяка друга дейност, наложила се от естеството на работата на Звеното при изпълнение на Проекта, под формата на становища и препоръки; •изготвяне на всякакви специални обосновки и искания към УО на ОПОС във връзка с евентуални промени или актуализации на договора за безвъзмездна финансова помощ и/или запитвания от страна на УО или резултати от проверки; •участие в работни срещи с членовете на ЗИП за обсъждане на напредъка на изпълнение на проекта, осъществяване мониторинг на работата по проекта и даване препоръки за коригиращи мерки; •подпомагане Бенефициента и ЗИП при изготвянето на доклади за констатирани „нередности” 2.Обучение – повишаване капацитета на Бенефициента и ЗИП чрез предоставяне на 3 обучения: (в областта на провеждане на обществените поръчки; управление и отчитане на проекти, финансирани със средства от ЕС; запознаване с добри практики при управление на проекти, финансирани по ОПОС); 3.Извършване анализ на системата за архивиране на бенефициента и актуализиране при необходимост системата за архивиране и съхраняване на всички документи съгласно изискванията на ОПОС; 4.Извършване анализ и предложения за актуализиране при необходимост процедурите на Бенефициента „Одитни пътеки при управление и контрол на процедурите, документите и финансовите средства по проекти, финансирани от ЕС”; 5.Разработва технически спецификации и тръжна документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор”.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Аксаково – офисa на Звеното за управление на проекта (ЗИП) и Община Аксаково, с инцидентни мероприятия в София за съвещания с донорите на проекта.

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника:Оборот (нетни приходи от продажби) от дейности, сходни с предмета на поръчката (изпълнение на консултантски услуги за управление или техническа помощ при подготовка и/или управление на проекти) общо за последните три финансово приключени години (2009, 2010, 2011) в размер на най-малко 50 хил. лв. или равностойност в друга валута.Документи, с които се доказва икономич. и финанс. състояние на участника: Декларация по чл. 50 ал.1 т.3 от ЗОП – по образец . В случай, че някое от лицата не е регистрирано в ТР или съответните данни не са публикувани в ТР, следва да приложи годишни ОПР за последните три финанс. приключени години (или за годините, данни за които не са публикувани). Когато по обективни причини участникът не може да представи изискания по-горе документ, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.В случай на обединение, което не е юрид. лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, а документите се представят само от тези участници в обед., чрез които то доказва съответствието си с изискванията. Участници, които нямат 3 приключени финансови години, могат да представят данни и документи за оборота си от датата на регистрацията си до датата на представяне на офертата, при условие, че ОПР от последния период е заверен по реда, предвиждан от нормативната уредба за годишните отчети. Мин. изисквания за технич.възможности на участника:Наличие на ключови експерти, отговарящи на следните изисквания: - Експерт по управление на проекти:Квалификация и умения- Висше образование, в профес. направление от област "Технически науки", свързано с естеството на проекта, или в профес. направления "Право" и "Икономика";Общ профес. опит:Минимум 5 години; Специф. опит: Участие в управлението/консултиране на управлението на поне 2 проекта, финансирани по програми на ЕС;- Финансов експерт:Квалификация и умения:Висше образование в областта на икономиката или финансите;Общ профес.опит: Минимум 5 години; Специфичен Профес.Опит: Участие във финансово управление/ консултиране на управлението на поне 2 проекта, финансирани по програми на ЕС;- Експерт в областта на обществените поръчки:Квалификация и умения:Висше образование „Право” или „Икономика”; Общ профес. опит:Минимум 5 години;Специф. профес. опит:Опит в изготвяне на документации и участие в комисии за провеждане на поне 3 процедури за възлагане на общ. поръчки по реда на ЗОП.Опит в изготвянето на правни анализи и становища.- Eксперт техническа инфраструктура:Квалификация и умения-Дипломиран инженер, препоръчителна специалност «ВиК»;Общ професионален опит:Минимум 5 години в проектиране/изграждане на ВиК инфраструктура и съоръжения; Специф. профес. опит: Участие в изпълнението на поне един сходен проект за изграждане на линейна инфраструктура;Участие в подготовката и/или управлението на поне 1 инфраструктурен проект, финансиран от програми на ЕС;Опит в изготвяне на документации, в т.ч. технич. спецификации за процедури за възлагане на общ.поръчки по реда на ЗОП за строителство.Едно лице от екипа може да бъде предложено за повече от една от изброените по – горе ключови позиции, при условия, че отговаря на съответните изисквания.Документи за ключовите експерти:Декларация по образец за предложените ключови експерти; Документи за всеки от експертите: автобиография и декларация за разполагаемост по образец с приложени документи за потвърждение на изпълнението на изискванията (заверени копия от дипломи за завършено висше образование, сертификати за специална квалификация, удостоверения от работодатели за специфичния трудов стаж и участие в проекти, копия от трудови или служебни книжки и др. под.). Административни изисквания по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП и изискванията по Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС са посочени в Раздел ІІІ, поле "Допълнителна информация".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценяване: А. Техническа част – Предложен срок за разработване на технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор” съгласно изискванията на ТС -................ дни - 40% тежест Б. Финансова част – обща цена – 60% тежест, в т.ч. : Б.1. Обща стойност за разработване на технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор” съгласно изискванията на ТС – ........... лв. - 10% тежест. Б.2 . Обща стойност за останалите услуги по техническа помощ – ........... лв. - 50% тежест.Оценката на техническото предложение Тo = Тmin / Тn * 40,където:Тn е предложението на участника (Предложен срок за разработване на технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор” съгласно изискванията на ТС);Тmin е най-ниско предложение по същия критерий. Стойността на показателя (То) на участника се закръгля до 2-я знак след десетичната запетая.Изчисляването на показателя (Тn) се извършва по данните, представени от участника в „Предложението за изпълнение на поръчката”.Общата цена – (Цo ) се определя като сбор от получените цени на дейностите, посочени в точки от 1-4, сумирана в т.5 и цената в т.6 на образец № 21 „Предложение за цена”- тежест 60% в комплексната оценка на офертите (Кo). Показателят Цo се изчислява както следва:Цo = Ц1+Ц2, където:Ц1 е оценката по критерий „Обща стойност за разработване на технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор” съгласно изискванията на ТС”- сумата в т.6 от "Предложението за цена" . Ц1= Цmin1 / Цn1 * 10, като: Цmin1 – най-ниско предложение по критерия „Обща стойност за разработване на технически спецификации и документация за възлагане обществените поръчки „Избор на изпълнител за СМР”, „Строителен надзор” и „Авторски надзор” съгласно изискванията на ТС” Цn1 – предложение на оценявания участник по същия критерий;Ц2 е оценка по критерий „Обща стойност за останалите услуги по техническа помощ” (Сумата от стойностите за дейности от т.1 до т.4, получена в т.5, съгласно предложението за цена); Ц2= Цmin2 / Цn2 * 50, като Цmin2 – най-ниско предложение по критерия „Обща стойност за останалите услуги по техническа помощ” Цn2 – предложение на оценявания участник по същия критерий.Показателя (Цo) на участника се закръглят до 2-я знак след десетичната запетая.В случай на грешки в офертата при сумиране на единичните цени, те са за сметка на участника; участникът, ако бъде избран за изпълнител, преди подписването на договора ще представи коригирана калкулация на цената със същата обща цена, както в оригиналната оферта.Комплексната оценка на офертите се определя по формулата: Кo = Цo + Тo Кo е с максимална стойност 100 точки. На първо място се класира участникът събрал най-много точки Кo.В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска обща цена.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

За участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите, трябва да не са приложими ограничителните условия за участие, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 т. 1, 3, 4, 5 и ал. 5 на ЗОП, както следва: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включ. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;за престъпление против стопанството по чл. 219 -252 от НК.б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност.в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е) Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години.ж) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчки;з) Лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на участника да не са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;и) Участникът да не е сключил договор със служител на възложителя по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Участникът, включително всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физически или юридически лица), трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 2 и 3, ал. 2 т. 1, 3 и 4 и ал. 5 т. 2 по реда на чл. 47 ал. 6.Физическите лица, участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители), а по отношение на юридическите лица – съответните физически лица в обхвата на чл. 47, ал. 4, трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1/с изкл. б. „е”/ , ал. 2 т. 5 и ал. 5 т. 1.По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 93, 94 и 96, б.”а” Регламент 1605/2002 на Съвета на ЕС относно финансовите разпоредби, приложими за общия бюджет на Европейската общност, изменен с Регламент 1995/2006. По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 19, ал.1, т.4 от Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 и чл. 82 от Регламент 1605/2002 относно финансовите разпоредби, приложими за общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент 1995/2006.Настоящата поръчка се финансира по проект: № DIR 51011116-36-120 „Подобряване на градската инфраструктура за питейни и отпадъчни води в град Аксаково”, Приоритетна ос 1на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г." Официалният интернет адрес на община Аксаково е www.aksakovo.info. Документацията за участие ще бъде достъпна в "Профил на купувача." Допълнителна информация, свързана с настоящата общ. поръчка може да бъде получена на посочения в Раздел І от настоящата покана адрес- лице за контакт- инж. Красимира Дянкова.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/01/2013