Версия за печат

BG-Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, пл. Никола Вапцаров 1, За: Сашка Въчкова - зам. кмет, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Закупуване на дидактични материали по проект BG051PO001-4.1.04-0107 „Приятелството прави чудеса””

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80410000

Описание:

Други образователни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Закупуване на дидактични материали по проект BG051PO001-4.1.04-0107 „Приятелството прави чудеса””

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20114 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Банско, Община Банско, пл. Н. Вапцаров №1

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Материалите, които трябва да се закупят, да са изготвени от безвредни за децата и специалистите материали, да отговарят на специфичните нужди на децата със СОП и на стандартите за безопасност при работа с тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО = П1 + П2, където: П1 – Срок на доставка на материалите – с тежест 40 точки П2 – Предлагана цена – с тежест 60 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/01/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в процедурата е публикувана на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.00 часа на 04.01.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът. Офертите трябва да съдържат: •Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от компетентен орган, когато той е юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност; Приложение № 1 - Списък на документите, съдържащи се в офертата; Приложение № 2 – Оферта; Приложение № 3 - Декларация за запознаване с условията на поръчката; Приложение № 4 - Административни сведения; Приложение № 5 - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2а и 5 от ЗОП; Приложение № 6 - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП; Приложение № 7 - Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП; Приложение № 8 - Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; Приложение № 9 - Доказателства за технически възможности на участника; Приложение № 10 – Декларация за участие на подизпълнители; Приложение № 11 - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Приложение № 12 – Образец на техническа оферта; Приложение № 13 - Образец на ценова оферта; Приложение № 14 - Проект на договор;

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/01/2013