ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Помощно училище интернат "Академик Тодор Самодумов", с. Кранево, ул. "Шипка" № 12, За: Мима Миткова Сапунджиева, България 9649, с. Кранево, Тел.: 0579 66502, E-mail: puikranevo@abv.bg, Факс: 0579 66502
Място/места за контакт: ПУИ "Акад.Тодор Самодумов"с.Кранево
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана по реда на Чл. 14, ал.4, т.2 и чл. 101а и чл. 101б и сл.глава 8а от ЗОП
Обществената поръчка включва доставка на хранителни продукти за целодневно хранене на учениците от І - Х клас при оПУИ "Академик Тодор Самодумов" с. Кранево по следните обособени позиции:
1. Хляб и хлебни изделия - Позиция 1
2. Месо, месни продукти и риба - Позиция 2
3. Основни хранителни продукти, мляко, млечни продукти - Позиция 3
4. Плодове, зеленчуци и консерви - Позиция 4
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15811100, 15100000, 15800000, 15300000
Описание:
Хляб
Месо и месни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно ценово предложение и техническа спецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ПУИ "Академик Тодор Самодумов" с. Кранево, ул. "Шипка" № 12
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изпълнителите трябва да извършат доставки на хранителни продекти, по обособените позиции за нуждите на ПУИ "Академик Тодор Самодумов" с. Кранево, подробно описани в Техническото задание.
2. Изисквания за качество-доставките на хранителни продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните; изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене; Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища; Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци и задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и обозначен срок на годност към момента на доставката. Пакетираните храни трябва да са етикетирани и маркирани съгласно Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните.
- Всеки кандидат може да подава една оферта за една или няколко обособени позиции.
- Ценовото предложение да е съгласно приложение 1 към документацията за участие.
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Оферта по образец на Възложителя.
2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие заверено с подпис и печат; копие от документа за самоличност, когато участикът е физическо лице - копие заверено с подпис.
3. При участници обединения - документ, подписан отт лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия /споразумение, договор за обединение и др.
4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо оферта (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ Участника.
5. Проект на договор
6. Приложения:
- Декларация по чл. 47, ал.1 и ал.2 т.3 от ЗОП
- Декларация по чл. 47, ал.5 от ЗОП
- Декларация за запознаване с документацията и приемане условията на проекта на договора
- Декларация за участие на подизпълнител
- Декларация за съгласие за участие като подизпълнител
- Декларация за оборот
- Декларация със списък на транспортните средства
- Декларация със списък на обектите
- Декларация за качество и годност на доставяните продукти
- Административни сведения
- Техническо предложение
- Ценово предложение
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Публичната покана и друга информация по процедурата са публикувани на официалната интернет страница на Община Балчик www.balchik.bg
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: