Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Лилия Маринова, главен експерт в отдел „Финансово обслужване”, дирекция „Бюджет и финанси”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593090, E-mail: l.marinova@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката включва абонаментно поддържане на програмен продукт „Работни заплати" - SALARIES, инсталиран в ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново за срок от 1 година, с начална дата на изпълнение не по-рано от 01.01.2013г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72250000

Описание:

Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Абонаментно поддържане на програмeн продукт „Работни заплати" - SALARIES, инсталиран в ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

12000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за технически възможности: Да притежава авторски права или оторизация за поддръжка на следния продукт, собственост на ЕТ „ФАР-Александър Велков”: програмен продукт за изчисляване на заплати SALARIES. За доказване на посоченото изискване, участникът следва да представи документи (декларация или договор за авторски права), доказващи авторско право върху програмния продукт и/или доказателства за преотстъпване на авторски права и/или оторизация за извършване на поддържка на програмния продукт. Предложение от участник, което не покрива горепосоченото минимално изискване, определено от възложителя, няма да бъде разглеждано. 2. Изисквания към изпълнението: 2.1. Изпълнението на поръчката се изразява в: • Системна помощ на Възложителя при допускане на грешки от негова страна, при токови удари, вируси и други обстоятелства, които могат да предизвикат объркване на информацията в базата от данни; • Системна помощ във всички останали случаи, когато Потребителят констатира или се съмнява в неправилното функциониране на програмния продукт, но не може да намери изход от възникналата ситуация; • Своевременно отразяване на промените в законодателството в програмния продукт и безплатно предоставяне на новите версии на програмата на Възложителя, в рамките на абонаментното поддържане; • Безплатно предоставяне на новите версии на програмния продукт, когато е усъвършенстван по инициатива на Изпълнителя; • Поддържане на „гореща” телефонна линия за консултации; • Осъществяване на консултации чрез обмен на файлове и бази данни по ИНТЕРНЕТ; • При необходимост, изпращане на специалисти за консултации на съответното работно място на Възложителя. 2.2. Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца от подписване на договора, с начална дата на изпълнение не по-рано от 01.01.2013г. Договорът може да бъде предсрочно прекратен от възложителя в случай на преминаване на работа с друг програмен продукт за изчисляване на заплати.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/12/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска" цена без включен ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. Посочената в раздел III. стойност на поръчката, в размер на 12 000лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнението. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/12/2012