ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва абонаментно поддържане програмни продукти ХКС "Рецепция", ККС "Ресторант", "Рецептурник", "Стоково стопанство”, инсталирани в УЦ на НАП Боровец за срок от 1 година, с начална дата на изпълнение не по-рано от 31.12.2012г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72250000
Описание:
Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Абонаментно поддържане на 4 бр. програмни продукти ”ХКС "Рецепция", ККС "Ресторант", "Рецептурник", "Стоково стопанство”, инсталирани в УЦ на НАП Боровец
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
учебен център на НАП „Боровец”
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Минимални изисквания за технически възможности:
Да притежава авторски права или оторизация за поддръжка на следните продукти, собственост на „ЕЛТУР 95” ООД:
• Хотелска компютърна система „Рецепция” с модул за отдалечен достъп и резервации през интернет;
• Компютърна система „B.A.R.B.Q.”;
• Компютърна система „Складов организатор”.
За доказване на посоченото изискване, участникът следва да представи документи (декларация или договор за авторски права), доказващи авторско право върху програмните продукти и/или доказателства за преотстъпване на авторски права и/или оторизация за извършване на поддържка на програмните продукти.
Предложение от участник, което не покрива горепосоченото минимално изискване, определено от възложителя, няма да бъде разглеждано.
2. Изисквания към изпълнението:
2.1. Абонаментното поддържане на програмните продукти включва следните дейности:
• Периодично актуализиране на програмното осигуряване на системите с последните усъвършенствани версии;
• Предоставяне на консултации и помощ при възникнали специфични ситуации при експлоатацията на системите: анализ на извършвани некоректни действия със системите от персонала, разкриване на нови звена, промяна на технологията на работа и необходимост от преконфигуриране и др;
• Периодично тестване на целостта и обвръзката на информационната база на системите за осигуряване на надеждна и точна работа;
• Генериране на допълнителни справки по желание на възложителя;
• Оказване на помощ при обучаване на нови служители;
• Оказване на помощ при диагностициране и локализиране на възникнали повреди в: програмен продукт, технически средства, операционна система, неправилна работа;
• Оказване на консултантска помощ по разширяване на съществуващите системи и връзки с други програмни продукти.
2.2. Срок за абонаментното поддържане на програмните продукти:
За предлагането на абонаментното поддържане на програмните продукти – 1 (една) година, считано от датата на подписване на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска" цена без включен ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. Посочената в раздел III. стойност на поръчката, в размер на 2 400лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнението.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: