ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Албена Филипова- Илиева;, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935695, E-mail: a. filipova@ro16.nra.bg;, Факс: 032 679757
Място/места за контакт: ул. Скопие № 106, ет. 9, ст. 905
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на компютърни аксесоари и принадлежности за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30237200, 30237300
Описание:
Компютърни аксесоари
Компютърни принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съгласно раздел ІІ. Техническа спецификация от Пълно описание на поръчката и техническа спецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
– за град Пловдив - ул. „Скопие” № 106; – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1; – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2; – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1; – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V; – за град Пазарджик – бул. „България” № 41.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Участниците следва да предлагат:
– фабрично нови, нерециклирани, оригинални компютърни аксесоари и принадлежности, които да обхващат цялата техническа спецификация съгласно раздел ІІ – ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от описанието на поръчката. Не се допуска участие за единични артикули от техническата спецификация или за отделни териториални структури в обхвата на ТД на НАП – Пловдив (градове/офиси).
В колона № 19 от Приложение № 1 към „Оферта за участие (ценово предложение)” се посочва Марка, модел и производител на предлаганите артикули.
2. Доставките се извършват, както следва:
– по периодични писмени заявки (по пощата, факс или електронна поща) от Възложителя или упълномощено от него лице, съдържащи вид артикули, количество, цени и място на доставка;
– стоките да са опаковани по начин, гарантиращ транспортирането им без рискове за увреждане и да се доставят в оригиналната им опаковка;
– за всяка доставка се подписва двустранен приемо-предавателен протокол;
– ако при доставката на стоките се открият недостатъци, Възложителят или упълномощеното от него лице не ги приема и Изпълнителят доставя нови редовни стоки в 3-дневен срок;
– в случай, че след приемането на доставените стоки се открият недостатъци в рамките на гаранционния срок, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, Възложителят или упълномощеното от него лице уведомява писмено Изпълнителя за дефектите в 3-дневен срок от узнаването или откриването на същите, а Изпълнителят ги отстранява за своя сметка в 5-дневен срок от датата на писменото му уведомяване;
3. Срок за изпълнение:Доставките се извършват в работно за администрацията време в срок до 5 (пет) работни дни след получаването на конкретната писмена заявка (по пощата, факс или e-mail) от Възложителя или от упълномощено от него лице.
4. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците:
4.1. Участникът да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му.Представя се списък на основните договори за доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и контрагентите. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му.;
4.2.Участникът да има не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата.Представят се не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори, включени в представения списък по т. 4.1.;
4.3.Участникът да доставя артикули, които ще са оригинални, нови и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС EN. Представят се следните документи:
Заверени копия на валидни документи, удостоверяващи качество и произход на артикулите, които ще доставя участникът.
Заверени копия на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството ISO 9000 или еквивалентни на производителите на артикулите, ако участникът разполага с такива.
Фотографски снимки и описание на стоките, които ще доставя участникът, чиято автентичност трябва да бъде доказана след сключване на договора.
Декларация за следните обстоятелства:
- че артикулите, които ще доставя, ще са оригинални;
- че ще поеме съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стоки, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
НАП предоставя достъп по ел. път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
Приложения:
Приложение № 1 към публична покана, което включва:
І. Пълно описание на поръчката и изисквания към изпълнението в т.ч.:
- Пълно описание на предмета на поръчката;
- Технически параметри на поръчката;
- Място на изпълнение на поръчката;
- Срок за изпълнение;
- Изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците;
- Критерий за оценка на офертите (ценовите предложения);
- Условия, срок и начин на плащане;
- Срок на валидност на офертите;
- Срок на действие на договора (за изпълнението на обществената поръчка);
- Изисквания за участие;
- Сключване на договор;
- Наименование и адрес на възложителя;
- Лице за контакт във връзка с поръчката;
ІІ. Техническа спецификация
Приложение № 2 към публична покана („ОФЕРТА за участие” – образец), което включва:
І. Предложение за изпълнение
ІІ. Ценово предложение и Приложение № 1 (образец) с единични цени без ДДС на всеки артикул от техническата спецификация по раздел ІІ от описанието на поръчката, стойността без ДДС на съответното количество и общата сума без ДДС, както и марка/модел/производител
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: