Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Албена Филипова- Илиева;, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935695, E-mail: a. filipova@ro16.nra.bg;, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул. Скопие № 106, ет. 9, ст. 905

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на компютърни аксесоари и принадлежности за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30237200, 30237300

Описание:

Компютърни аксесоари
Компютърни принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съгласно раздел ІІ. Техническа спецификация от Пълно описание на поръчката и техническа спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

12000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

– за град Пловдив - ул. „Скопие” № 106; – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1; – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2; – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1; – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V; – за град Пазарджик – бул. „България” № 41.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участниците следва да предлагат: – фабрично нови, нерециклирани, оригинални компютърни аксесоари и принадлежности, които да обхващат цялата техническа спецификация съгласно раздел ІІ – ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от описанието на поръчката. Не се допуска участие за единични артикули от техническата спецификация или за отделни териториални структури в обхвата на ТД на НАП – Пловдив (градове/офиси). В колона № 19 от Приложение № 1 към „Оферта за участие (ценово предложение)” се посочва Марка, модел и производител на предлаганите артикули. 2. Доставките се извършват, както следва: – по периодични писмени заявки (по пощата, факс или електронна поща) от Възложителя или упълномощено от него лице, съдържащи вид артикули, количество, цени и място на доставка; – стоките да са опаковани по начин, гарантиращ транспортирането им без рискове за увреждане и да се доставят в оригиналната им опаковка; – за всяка доставка се подписва двустранен приемо-предавателен протокол; – ако при доставката на стоките се открият недостатъци, Възложителят или упълномощеното от него лице не ги приема и Изпълнителят доставя нови редовни стоки в 3-дневен срок; – в случай, че след приемането на доставените стоки се открият недостатъци в рамките на гаранционния срок, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, Възложителят или упълномощеното от него лице уведомява писмено Изпълнителя за дефектите в 3-дневен срок от узнаването или откриването на същите, а Изпълнителят ги отстранява за своя сметка в 5-дневен срок от датата на писменото му уведомяване; 3. Срок за изпълнение:Доставките се извършват в работно за администрацията време в срок до 5 (пет) работни дни след получаването на конкретната писмена заявка (по пощата, факс или e-mail) от Възложителя или от упълномощено от него лице. 4. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците: 4.1. Участникът да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му.Представя се списък на основните договори за доставки с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и контрагентите. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период независимо от датата на сключването му.; 4.2.Участникът да има не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата.Представят се не по-малко от 3 (три) препоръки за добро изпълнение на договори, включени в представения списък по т. 4.1.; 4.3.Участникът да доставя артикули, които ще са оригинални, нови и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС EN. Представят се следните документи: Заверени копия на валидни документи, удостоверяващи качество и произход на артикулите, които ще доставя участникът. Заверени копия на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството ISO 9000 или еквивалентни на производителите на артикулите, ако участникът разполага с такива. Фотографски снимки и описание на стоките, които ще доставя участникът, чиято автентичност трябва да бъде доказана след сключване на договора. Декларация за следните обстоятелства: - че артикулите, които ще доставя, ще са оригинални; - че ще поеме съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стоки, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/12/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по ел. път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана. Приложения: Приложение № 1 към публична покана, което включва: І. Пълно описание на поръчката и изисквания към изпълнението в т.ч.: - Пълно описание на предмета на поръчката; - Технически параметри на поръчката; - Място на изпълнение на поръчката; - Срок за изпълнение; - Изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците; - Критерий за оценка на офертите (ценовите предложения); - Условия, срок и начин на плащане; - Срок на валидност на офертите; - Срок на действие на договора (за изпълнението на обществената поръчка); - Изисквания за участие; - Сключване на договор; - Наименование и адрес на възложителя; - Лице за контакт във връзка с поръчката; ІІ. Техническа спецификация Приложение № 2 към публична покана („ОФЕРТА за участие” – образец), което включва: І. Предложение за изпълнение ІІ. Ценово предложение и Приложение № 1 (образец) с единични цени без ДДС на всеки артикул от техническата спецификация по раздел ІІ от описанието на поръчката, стойността без ДДС на съответното количество и общата сума без ДДС, както и марка/модел/производител

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/12/2012