Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова; Грета Маринова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново; стая 318, стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.veliko-turnovo.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изготвяне на документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители на дейности по проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново“, разположена на Площадка № 5 – съседни терени на съществуващо депо за неопасни отпадъци на гр.Велико Търново в землището на с. Шереметя, общ.Велико Търново. Целта на обществената поръчка е да се създаде законосъобразна и ефективна организационна среда за финансиране на проекта по приориретна ос 2:„Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци“ на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“, съ-финансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, и за цялостната му реализация. Изготвяне на пълни комплекти документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители на дейности по проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново“, разположенa на Площадка № 5 – съседни терени на съществуващо депо за неопасни отпадъци на гр.Велико Търново в землището на с.Шереметя, общ.Велико Търново, в съответствие с изискванията на ЗОП и Техническите спецификации - неразделна част от настоящата покана, а именно: 1. Публична покана за избор на изпълнител на мерките за информация и публичност. 2. Открита процедура за избор на изпълнител на одит на проекта. 3. Открита процедура за избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор в съответствие с изискванията на ЗУТ и Инженер по ФИДИК (FIDIC). 4. Процедура на договаряне без обявление за упражняване на авторски надзор при изпълнението на инвестиционния проект за изграждане на Регионална система за управление на отпадъците. 5. Процедурa на договаряне без обявление за упражняване на авторски надзор при изпълнението на инвестиционните проекти за елементите на довеждащата и отвеждащата техническа инфраструктура. 6. Открита процедура за избор на изпълнител на строителството на Регионална система за управление на отпадъците по договорните условия на ФИДИК (FIDIC). 7. Открита процедура за избор на изпълнител на строителството на довеждаща и отвеждаща техническа инфраструктура по договорните условия на ФИДИК (FIDIC). 8. Открита процедура с обособени позиции за избор на изпълнител за доставка и монтаж на технологично оборудване. 9. Открита процедура с обособени позиции по видове за избор на изпълнител за доставка на експлоатационна механизация. 10. Открита процедура с обособени позиции по видове за избор на изпълнител за доставка на транспортна техника и контейнери за разделно събиране на зелени отпадъци. 11. Открита процедура с обособени позиции за избор на изпълнител за доставка на компютърна техника, периферни устройства и специализиран софтуер. Възложителят има право по своя преценка да избере други видове процедури за възлагане, вместо изброените, както и да не провежда една или повече от изброените обществени поръчки, или да реши да обедини някои от тях. Възложителят има право по своя преценка да видоизмени предмета на една или повече от обществените поръчки. Преценката на Възложителя за промени в предмета на настоящата обществена поръчка е ограничена в рамките на изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“ и на управляващия й орган. Изпълнителят на настоящата поръчка и членовете на неговия екип няма да имат право да участват като изпълнители или подизпълнители на която и да е от изброените обществени поръчки.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Този документ е създаден в рамките на проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Велико Търново“. 1. В процедурата за възлагане на поръчката могат да участват български или чуждестранни физически и/или юридически лица, както и техните обединения. 2. Документациите за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки трябва да се изработят съгласно действащото българско специфично и общо законодателство и най-добрите практики и в съответствие с Техническите спецификации, представляващи неразделна част от настоящата покана. 3. Срок за изпълнение 120 календарни дни. 4. Участникът трябва да се запознае с всички указания и условия за участие в публичната покана и Техническите спецификации и да се придържа точно към тях при изготвяне на офертата. Представянето на офертата ще се счита за съгласие на участника с всички изисквания и условия на Възложителя, съдържащи се в поканата и спецификациите. Отговорността за точното разучаване и разбиране на условията и изискванията се носи единствено от участника. Поставянето от участника на условия и изисквания, неотговарящи на обявените такива, води до отстраняването му. 5. Участникът трябва да сформира екип от експерти с указаните в настоящата покана образование и квалификация за изпълнение на всички задачи съгласно поставените цели и очакваните резултати. 6. В предложението си участникът следва да опише методите и системите за организация, координация и контрол, които ще приложи за гарантиране качественото и срочно изпълнение на поръчката, обосновка за техния избор и конкретните дейности, които ще бъдат извършени за изпълнение предмета на поръчката с очакваните резултати от всяка от тях. В предложението си участникът трябва да дефинира конкретните задължения и отговорности на експертите при изпълнение на всички описани от него дейности, както и допълнителните ресурси, при оценка за необходимост от такива, които възнамерява да използва при изпълнението. В своето предложение участникът трябва да представи мерки за предотвратяване или преодоляване на последиците от проявата на основните, дефинирани от Възложителя в Техническите спецификации рискове, които могат да доведат до забава или некачествено изпълнение на поръчката, както и да дефинира и анализира други, оценени от него като потенциално възможни, различни от основните, рискове, и да опише мерки за тяхното предотвратяване или преодоляване. В предложението участникът следва да представи график за изготвяне на отделните комплекти документации, детайлно описани в Техническите спецификации и договора, съобразно индикативните дати за начало на изпълнението на дейностите по проекта. Графикът трябва да покаже последователността и сроковете за изготвяне на отделните документации, като участникът трябва да представи обосновка на посочените последователност и срокове. 7. Участникът има право да използва подизпълнители. В предложението той трябва да посочи вида работа, която ще изпълняват и дела на участието им. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно предложение. 8. Предложената цена за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава прогнозната стойност в лева без ДДС. Предлаганата цена да бъде в лева без ДДС и да включва всички необходимо присъщи разходи, независимо от какво естество са, свързани с качественото и срочно изпълнение на предмета на поръчката. Допуснатите грешки и пропуски от участника, установени при предварителния контрол върху процедурите от АОП или Междинното звено на Оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, се отстраняват от участника за негова сметка. 9. Изискванията за изпълнение на поръчката се определят с Техническите спецификации и договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Неразделна част от настоящата покана са техническите спецификации и образци на документи, публикувани на сайта на Община В.Търново на интернет адрес http://veliko-turnovo.bg. Офертата се представя от участника в запечатан непрозрачен плик лично или с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес на Възложителя, предмет на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон. Срок на валидност на офертата:не по-малък от 60 кал. дни след крайния срок за приемане на оферти. Не се допускат до участие оферти, неотговарящи на изискванията на чл. 101в от ЗОП или на Възложителя. Оферта, постъпила в незапечатан или разкъсан плик, или след крайния срок, не се приема и се връща на уч-ка. Място и срок за подаване на офертите: гр.В. Търново, пл.„Майка България” № 2, Център за услуги и информация на граждани до 17.00 ч. на 11.12.2012 г. В офертите не се допускат варианти. Всички док-ти се представят в оригинал или заверено копие (върху копието трябва да са изписани „Вярно с оригинала”, име на представляващия участника, датата на заверка и да са поставени собственоръчен подпис със син цвят на представляващия и свеж печат). Цялата документация се номерира с единна номер-я в горния десен ъгъл на страницата. Плик №1 „Документи и Техническо предложение”: Списък на документите; Удостоверение за акт.състояние с дата, предшестваща подаването на офертата до 3 месеца или посочен ЕИК (за физ. лице – копие от документ за самоличност); Договор за създаване на обединение, ако участникът участва като обединение, нерегистрирано като самост.юрид.лице. Договорът трябва да е нотариално заверен, в него да са посочени Възложителя и предмета на поръчката, за която се обединяват участниците в обединението, да са определени водещ член и представляващ обединението, да е отразено, че всички съдружници отговарят заедно и поотделно за изпълнението на поръчката и са длъжни да останат в обединението за целия период на изпълнението на поръчката, че не могат да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на поръчката; Административни сведения–Образец №1; Декларация по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП – Образец №4; Техническо предложение-Образец №2; График за изготвяне на отделните документации; Декларация от участника за или липса на подизпълнители, които ще участват в изпълнение на поръчката;Декларации от подизпълнителите за съгласие за участие; Продължава в раздел "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: „Икономически най-изгодната оферта” е тази оферта, която е получила най-висока стойност на Комплексната оценка (КО). КО има максимална стойност 100 точки. КО за всяко предложение представлява сбор от получените оценки на предложението по всеки един от показателите и се изчислява въз основа на формулата: КО = П1+П2. П1 и П2 са оценките по показателите, формиращи КО, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката П1 с максимална стойност 70 точки и относителна тежест 70% в КО. 2. Предложена от участника цена в лева без ДДС П2 с максимална стойност 30 точки и относителна тежест 30% в КО. Оценката по показател П1 се формира като сума от оценките по подпоказатели П1.1, П1.2, П1.3, П1.4 и П1.5 по формулата П1=П1.1+П1.2+П1.3+П1.4+П1.5. П1.1 е оценка на описаните методи и системи за организация, координация и контрол, които участникът ще използва за гарантиране качественото и срочно изпълнение на поръчката и приложената обосновка за избраните методи и системи и има максимална стойност 10 точки. П1.2 е оценка на описаните конкретни дейности, които ще бъдат извършени за изпълнение предмета на поръчката с очакваните резултати от всяка от тях и има максимална стойност 15 точки. П1.3 е оценка на дефинираните от участника конкретни задължения и отговорности на експертите при изпълнение на описаните дейности и на допълнителните ресурси, при оценка за необходимост от такива, които възнамерява да използва при изпълнението, и има максимална стойност 15 точки. П1.4 е оценка на мерките за предотвратяване или преодоляване на последиците от проявата на основните, дефинирани от Възложителя в Техническите спецификации рискове, които могат да доведат до забава или некачествено изпълнение на поръчката, както и на дефинирани и анализирани други, оценени като потенциално възможни, различни от основните, рискове, и на мерките за тяхното предотвратяване или преодоляване, и има максимална стойност 15 точки. П1.5 е оценка на представения график за изготвяне на отделните комплекти документации, детайлно описани в Техническите спецификации и договора, съобразно индикативните дати за начало на изпълнението на дейностите по проекта, и приложената обосновка на посочените последователност и срокове и има максимална стойност 15 точки. Оценяването на офертите по показателя П2 се определя по формулата: П2=(най-ниска предложена цена/цена предложена от участника)*30. Дробни числа, които могат да се получат при прилагане на съответната формула се закръглят към втория знак след десетичната запетая. Оферта, която е получила оценка 0 точки по един или повече от подпоказателите П1.1, П1.2, П1.3, П1.4 и П1.5, ще се счита, че не отговаря на изискванията на Възложителя. На първо място се класира участникът, чиято оферта е получила най-висока КО.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/12/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Списък на основните експерти–членове на екипа на участника за изпълнение на поръчката.Участникът следва да разполага с екип от експерти, както следва:1.Експерт с обр.степен „магистър по право” с минимум 5 години специфичен опит по предприсъединителни или оперативни програми на ЕС в областта на подготовката на тръжни документации, документации за обществени поръчки; 2.Експерт с обр.степен „магистър” в сферата на строителството (стр.инженер), с минимум 3 години проф.опит и с доказан опит в управлението на проекти; 3.Експерт с обр.степен „магистър” в сферата на икономиката с минимум 3 години проф.опит; 4.Експерт с квалификация в областта на договорните условия на ФИДИК (FIDIC); 5. Експерт с обр.степен „магистър” в сферата на машиностроенето, автоматизацията или сравнима с минимум 3 години проф.опит. Списъкът трябва да съдържа информация за притежаваното от членовете на екипа образование, квалификация, проф.опит и длъжност в екипа и да е придружен с подписани от експертите декларации за ангажираност по поръчката и проф.автобиографии с приложени към тях заверени копия на документи, доказващи съдържанието им и изпълнението на изискванията за квалификация и опит (в съотв. с изискванията към съотв.експерт-дипломи, трудови и осигур. книжки, удостоверения, списъци на управлявани проекти, други). По преценка на участника при наличие на необходимата квалификация член на екипа може да изпълнява функциите на един или повече експерти; Проект на договор–Образец №5, подписан и подпечатан от участника, без посочена цена. Плик № 2 „Предлагана цена”: Ценово предложение-Образец №3 Копия на документи представени към офертата се представят от участника с гриф „Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника. Офертата се депозира в “Център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община Велико Търново на адрес град Велико Търново, пл.Майка България № 2. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Информация относно движението на обществената поръчка ще се публикува или по реда на публикуване на публичната покана на интернет адреса на Община Велико Търново, или чрез уведомяване на участниците в писмен вид. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. Преди сключване на договор класираният на първо място участник представя следните документи: - документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1; - декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.5; - удостоверения от Община В. Търново за липса на задължения.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/12/2012