Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Неотложни ремонти в „Комплекс за детско хранене с банка за майчина кърма - р-н Илинден”, „Комплекс по детско хранене- Витоша”, „Комплекс по детско хранене- Люлин” и „Детска млечна кухня № 2”- ул. „Хан Аспарух” № 60”, Авариен ремонт на покрив в Детска млечна кухня- район Младост, Ремонт на пункт за раздаване на детска храна в сградата на 59 ОДЗ- район Младост”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45420000, 45261000, 45111240, 45112000

Описание:

Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Покривни работи
Дренажни работи на строителната площадка
Изкопни и земни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количествените сметки, неразделна част от настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

265000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към изпълнението на поръчката: 1.Поръчката следва да се изпълни качествено, в съответствие с приложените спецификации и съгласно предложения от участника срок. 2.Предложеният срок за изпълнение се доказва с приложен линеен график по видове дейности с коректно показани Нвр. (норма време), Тр. (Трудоемкост), Брой работници по операции и шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба в страната. 3.Всеки участник задължително извършва оглед на обектите включени в настоящата обществена поръчка и се запознава с условията, които биха повлияли на изпълнението, за което попълва декларация по образец. Участниците в настоящата обществена поръчка да отговарят на следните изисквания: 1.Да са вписани в Централния професионален регистър на строителите в България и да имат удостоверение за изпълнение на строежи Ігр.- ІV - V-та категория. 2.Да имат валидна застраховка „Професионална отговорност”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Цена – 70 точки; Участникът предложил най-ниската цена получава най-високата оценка – 70 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-ниската предложена цена към цената, предложена от съответния участник, умножени по числото 70. 2.Срок за изпълнение – 30 точки; Най-късият срок за изпълнение получава 30 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-късия срок, към срока предложен от съответния участник, умножено по числото 30. 3.Комплексна оценка Комплексната оценка на офертата на всеки участник се определя като сума от оценките по отделните показатели: Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно получената комплексна оценка. Ако първите в класирането участници са с равен брой точки, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/12/2012 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Оферта за участие (Образец №1); 1.2.Административни данни (Образец №2); 1.3.Ценово предложение (Образец №3). Към ценовото предложение се прилагат и остойностените количествено-стойностни сметки. 1.4.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №4-1). 1.5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №4-2). 1.6.Декларация от Участника, че е посетил обектите и е запознат с всички обстоятелства и условия на настоящата поръчка, които биха повлияли на офертата – Образец №5. 1.7. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, IV - V-та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. 1.8.Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи IV-та категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 1.9.Линеен график за изпълнение на ремонтните работи по видове дейности с коректно показани Нвр. (норма време), Тр. (Трудоемкост), Брой работници по операции и шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба в страната. 2.Oбразци №1, №2, №3, №4-1, №4-2 и №5 заедно с количествените сметки и спецификации на дограма са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 3.Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4.Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 5.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 6.Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 7.При подписване на договора, спечелилият участник задължително представя документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, както и документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1. 8.Посочената стойност е с включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/12/2012