Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Валерия Додова - гл. експерт в дирекция "Логистика" към ЦУ на НАП, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Абонаментно поддържане и ремонт на пожарогасителни инсталации /ПГИ/ за автоматично пожарогасене, монтирани в сгради на НАП”, намиращи се на следните адреси: 1. ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков” № 52; 2. Изчислителен център на НАП, гр. София, ул. „Аксаков” № 21; 3. Център за възстановяване при бедствия и аварии, гр. Стара Загора, ул. „Кенали” №1 (сграда на офис Стара Загора към ТД на НАП Пловдив).

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50800000

Описание:

Различни услуги по ремонт и поддържане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност за цялостното изпълнение на поръчката за срок от 24 месеца е в размер на 33 333.33лв. без ДДС, съответно 40 000лв. с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

административните сгради на НАП, посочени в "Описание на предмета на поръчката. Изискванията към лицата и изисквания за изпълнение" - Приложение №1 към Публичната покана

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят е длъжен да: - доставя и монтира оригинални резервни части, придружени от документи за произход и качество; - осигури дванадесетмесечен гаранционен срок на извършената работа; - осигури дванадесетмесечен гаранционен срок на вложените резервни части, считано от датата на монтажа им; - се отзовава при повикване от страна на Възложителя до 3 /три/ часа след подаване на заявка от Възложителя, направена по телефон, факс и/или e-mail. Времето за реакция, измерено в часове, е периода от време от обаждането по телефон, изпращането на факс и/или e-mail за съответната необходимост, до пристигането на сервизен специалист на мястото, където е монтирана и функционира съответната техника. След сключване на договора, изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на пожарогасителната и пожароизвестителна техника, предмет на настоящата поръчка, за което се съставя протокол. Протоколът се подписва от представител на изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора, определен от Възложителя. Абонаментното поддържане на пожарогасителната и пожароизвестителна техника, с периодичност на извършване, съгласно Таблица № 1 към "Описание на предмета на поръчката. Изискванията към лицата и изисквания за изпълнение" - Приложение №1 към Публичната покана, се извършва до 20 (двадесето) число на всеки месец. Първият технически преглед обхваща всички видове дейности, посочени по-горе в Таблица № 1. За всеки извършен месечен технически преглед се съставя протокол, в който се отразяват извършените за съответния месец дейности, както и ако е констатирана необходимост от подмяна на резервни части. При всяка доставка и монтаж на резервни части се съставя протокол, който се подписва от координатора по договора от страна на Възложителя и от представител на изпълнителя. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по заявка на Възложителя, направена от координатора по изпълнението на договора, по телефон, факс и/или e-mail. Срок за изпълнение на поръчката: 01.01.2013г. - 31.12.2014г.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Обща цена за абонаментно поддържане за 1 (един) месец в лева без ДДС - 80т. 2. Обща стойност на резервните части в лева без ДДС - 20т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/12/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до приложения към поканата, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, показателите и методиката за определяне на комплексна оценка на офертите за изпълнение на поръчката, образец на финансово предложение, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/12/2012