ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Абонаментно техническо поддържане на копирни машини XEROX", по списък- Приложение 1, неразделна част от настоящата публична покана.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50313200
Описание:
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно списък на копирни машини XEROX на Столична община- Приложение 1, неразделна част от настоящата публична покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към участниците.
1.1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
а) През последните 3 приключили финансови години (2009,2010,2011) участникът трябва да има изпълнени договори/ услуги, подобни с предмета на настоящата обществена поръчка на обща стойност в размер не по- малък от 70 000 (седемдесет хиляди) лева, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
1.2. Минимални изисквания за технически възможности:
а) Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) да е изпълнявал най-малко 2 (два) договора с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка;
б) Участникът да е официален представител на производителя на копирни апарати „XEROX”;
в) Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на дейностите от поръчката, като докаже наличие на минимум 3 (трима) специалисти;
2. Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка е една година, считано от датата на регистрация на сключения договор в деловодната система на Столична община.
3. Техническо задание:
3.1. Избраният за изпълнител участник се задължава да извършва цялостно абонаментно поддържане на копирни апарати “XEROX”, с модели и местонахождение, посочени в Приложение № 1 „ Списък на копирни машини XEROX на Столична община”.
3.2. Кандидатите следва да гарантират:
- срок за изпращане на сервизни специалисти – до 6 часа след уведомяване от страна на Възложителя;
- срок за доставяне на консумативи - до 6 часа след уведомяване от страна на Възложителя;
- срок за извършване на ремонтни работи – до 3 дни след заявяването или до 12 дни при необходимост от доставка на резервни части от чужбина;
- резервните части да бъдат оригинални, нови, нерециклирани и с гаранционен срок, не по-малък от предвидения от производителя;
- доставка на всички необходими резервни части и консумативни материали, като тонер, девелопер, тонер касети, барабани и др., като заплащането им от страна на Възложителя е с 6% ценова отстъпка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Всяка оферта трябва да съдържа:
1.1. Административни сведения- Образец 1;
1.2. Ценово предложение- Образец 2;
1.3. Като доказателство за съответствие с изискването по точка 1.1 (а) от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние към настоящата обществена поръчка участникът представя следните документи:
- справка-декларация за оборота от услуги по поддръжка на принтери и копирни машини през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) (Образец № 3)
1.4. Като доказателство за съответствие с изискването по точка 1.2 (а) от изискванията за технически възможности към настоящата обществена поръчка участникът представя следните документи:
- списък-декларация (Образец № 4) на основните договори за изпълнение на услуги, подобни на предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.), като се посочват възложители, адреси, контакти (актуален телефон за връзка и отговорни лица), стойностите и датите, придружен от референции за посочените в списъка договори.
1.5. Като доказателство за съответствие с изискването по точка 1.2 (б) всеки участник представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя.
1.6. Като доказателство за съответствие с изискването по точка 1.2 (в) всеки участник представя списък-декларация (Образец № 5), професионални автобиографии и копия от сертификати/дипломи на посочените в списъка лица.
1.7. Офертата на всеки участник трябва да съдържа техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията, посочени в Техническото задание на възложителя.
2. Oбразци №1, №2, №3, №4, №5 и Приложение 1 за настоящата обществена поръчка са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки").
3. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
4. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език.
5.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана.
6. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана!
7. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
Прогнозната стойност е с включен ДДС.
За въпроси, свързани с техническата част на настоящата публична покана, моля обърнете се към Силвия Новкова- Тодорова- старши експерт в отдел "Изчислителен център на Столична община", тел. 029377-666
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: