Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Боян Ганев, директор на дирекция ПФИС, България 1000, София, Тел.: 02 98593554, E-mail: b.ganev@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция ПФИС, ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на цялостен независим одит на използваните в Националната агенция за приходите /НАП/ информационни системи, включващо извършването на минимум следните дейности: 1. Одит на степента на сигурност от гледна точка на неоторизиран достъп, въздействие и влияние в ущърб на фискалния интерес; 2. Оценка на риска от неправилно изграждане и управление на системите; 3. Оценка на ефективността на използваните информационни технологии и анализ на възможността за оптимизирането им; 4. Оценка на оперативната съвместимост и информационната сигурност при обмена на електронни документи на Агенцията; 5. Издаване на препоръки за повишаване сигурността на системите и инфраструктурата.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79419000

Описание:

Консултантски услуги, свързани с оценяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата стойност на поръчката е 50 000 лв. без ДДС, съответно до 60 000 лв. с ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Подробно описание на изискванията за изпълнение са дадени в приложението към настоящата публична покана. За начална дата на изпълнението на поръчката се счита датата на подписване на договора. Срокът за изпълнение на дейностите по поръчката е 20 (двадесет) работни дни от началото на изпълнението, включващи самото изпълнение на дейностите по поръчката, при осигурени условия от страна на Възложителя. Детайлният план трябва да бъде предаден до 3 (три) работни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласуван до 3 (три) работни дни от датата на предаването му. Актуализираният функционален обхват трябва да бъде предаден до 10 (десет) календарни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласуван до 3 (три) работни дни от датата на предаването му.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 50000 лева без ДДС. Предложената от участника цена за цялостно изпълнение на поръчката, не следва да надвишава посочената максимална стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано. Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, избран за изпълнител, с който е сключен договор, ще бъде заплатена еднократно по банков път, в срок до 60 (шестдесет) дни от приключване на изпълнението и представяне в дирекция БФ на фактура и окончателен протокол за цялостно приемане на извършената работа, подписани от представителите на изпълнителя и на определения координатор за ЦУ на НАП. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложението към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/11/2012