Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Инж. Бойко Тотков, гл.експерт в отдел УР, ТД на НАП ГДО; Инж. Спас Димитров, гл.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593433, E-mail: b.totkov@nra.bg

Място/места за контакт: ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", гр. София, ул. "Врабча" № 23, отдел "Управление на ресурси"; ЦУ на НАП, дирекция "Логистика", гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Възлагането на настоящата обществена поръчка има за предмет извършване на технически услуги по поддръжка и отстраняване на аварии при необходимост в сграда на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”, находяща се в гр. София, ул. Врабча №23, с цел преглед и привеждане на инсталациите в административната сграда в изправно техническо състояние за нормалното им функциониране през настъпващия отоплителен сезон.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71356000

Описание:

Технически услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно пълното описание на предмета на поръчката - Приложение към настоящата публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8650 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", гр. София, ул. "Врабча" № 23

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на поръчката се изразява в периодично /след заявка на Възложителя/ предоставяне на технически услуги по: водопроводната инсталация, канализационната инсталация, отоплителната инсталация, вътрешни дървени врати. Осигуряването на необходимите за извършване на съответната техническа услуга резервни части и консумативи, се извършва от изпълнителя. Възложителят заплаща вложените резервни части и консумативи по доставни цени.Изпълнителят осигурява гаранция за извършените дейности, включително вложените резервни части, за не по-малко от 6 (шест) месеца, освен ако нормативен акт не определя по-дълъг срок, но не по-кратък от гаранционния срок на вложените резервни части, когато са придружени с такъв. Срокове за изпълнение на поръчката: 12 месеца от подписване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора.Време за реакция при възникване на авария – до 60 (шестдесет) минути от заявката на възложителя, направена чрез координатора по договора. Време за отстраняване на последиците от възникналата авария – до 24 часа от заявката на възложителя, направена чрез координатора по договора. Предоставяне на технически услуги в останалите случаи – в срок, определен в заявката на възложителя, направена чрез координатора по договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Оценяването на постъпилите оферти ще се извършва по критерия "най-ниска цена" на часова ставка за вложен труд (лв/1 часа) без ДДС. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 8 650 (осем хиляди шестстотин и петдесет) лева без ДДС. Заплащането на услугата към изпълнителя се извършва по часова ставка за вложен труд от съответните лица. Възложителят заплаща отделно стойността на вложените при осъществяване на услугата резервни части и/или консумативи по доставни цени.Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 60 (шестдесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя и въз основа на приемо-предавателен протокол, подписани от страна на НАП от координатора по договора. Документите се представят в отдел „Управление на ресурсите” в ТД на НАП ГДО от координатора по договора в срок до 2 (работни) дни от получаване на фактурата.Посочената от участника стойност за часова ставка за вложен труд следва да включва всички разходи по извършване на техническите услуги по поддръжка и отстраняване на аварии при необходимост, с изключение на тези, които се заплащат отделно . Предложената цена е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на изпълнение на поръчката. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/11/2012