ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: mon.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изпълнение на строителна поддръжка и аварийни ремонти за сгради, стопанисвани от Министерство на образованието, младежта и науката в гр. София и помещения, предоставени за ползване на административните звена на МОМН” е изпълнението на строителна поддръжка и аварийни ремонти включително, както следва:
-изпълнение на СМР по част Архитектурно-строителна;
-освежителни ремонти;
-отстраняване на аварии по Електро, ВиК и ОВ инсталации;
-поддръжка на дограми и врати;
- други
и вследствие на амортизация и фосмажорни въздействия върху ползваните имоти, за срок от две години.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количествата и вида на строително-монтажните работи са определени в Техническата спецификация - Приложение № 2 от документацията.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сгради стопанисвани от МОМН в гр. София и помещения, предоставени за ползване на административните звена на МОМН.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Документи:
1. Оферта - Приложение 1;
2. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единния идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участие на обединение се представя документ, подписан от лицата в обединението, с който задължително се посочва представляващият;
3. Заверено от участника копие/копия от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен;
4. Заверено от участника копие/копия от валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен;
5. Декларация от участника (Приложение № 8), че при ценообразуването е спазил изискванията за минимална цена на труда;
6. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара придружено с валиден към датата на подаване на офертата талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя;
7. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171 от ЗУТ за строителство.
8. Списък на основните договори (Приложение № 10) за сходен вид строително – ремонтни работи, изпълнени през последните три години – 2009, 2010, 2011 г. с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойности, придружени с препоръки/референции за добро изпълнение на стойност.
9. Техническа спецификация – Приложение № 2
10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – Приложение № 3.
11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – Приложение № 4.
12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Приложение № 5.
13. Ценова оферта с Количествено-стойностна сметка /КСС/ на обект: „Изпълнение на строителна поддръжка и аварийни ремонти за сгради, стопанисвани от Министерство на образованието, младежта и науката в гр. София и помещения, предоставени за ползване на административните звена на МОМН” - Приложение № 6.
14. Списък (свободен текст) на ръководния и изпълнителски персонал за изпълнение на дейностите по поръчката. (В декларацията да се посочат имена, длъжност, професионален опит и професионална квалификация).
15. Проект на договор - Приложение № 7.
16. Декларация - Приложение № 9 за реализиран специфичен оборот от дейности, свързани с предмета на поръчката през последните три години (2009, 2010, 2011).
II. Минимални изисквания :
1.Участникът следва да притежава:
1) Валидна застрахователна полица на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ;
2) Участникът следва да декларира реализиран специфичен оборот от дейности, свързани с предмета на поръчката през последните три години (2009, 2010, 2011) в размер на 496000 лева (четиристотин деветдесет и шест хиляди лева) без ДДС.
3) Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентна;
4) Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на здравето и безопасността при работа, съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентна;
5) Участникът, при ценообразуването, следва да декларира спазване на изискването за минимална цена на труда;
6) Изпълнителят е длъжен сам и за своя сметка за срока на договора да осигурява изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба №2/2004 г. на МРРБ при извършване на строително ремонтните работи.
Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ И ОТНОСИТЕЛНА ТЕЖЕСТ
1.Цена /обща стойност от единичните цени/ за изпълнение на възлагани СМР за ремонти – Приложение № 6.
К1 - относителна тежест 60%,
макс.брой точки - 60
2.Оценка на предложената надбавка за печалба над единичните цени на СМР, невключени в състава на Ценовата оферта по т. 1, но включени в актуалните сборници „Справочник за цените в строителството”, публикувани от „Стройексперт-СЕК” ЕООД към датата на тяхното възлагане.
К2 - относителна тежест 15%, макс.брой точки - 15
3. Техническо предложение за организацията и начина на работа на фирмата, за качествено изпълнение на възлаганите заявки за ремонт:
• Организация на работата от приемане на заявката до приключване на ремонта;
• Мерки за осигуряване на качеството на ремонтните дейности при изпълнение на заявките;
• Мерки за съкращаване на времето за изпълнение на заявките за ремонт по всички части.
К3 - относителна тежест 15%, макс.брой точки - 15
Резултатът на съответния участник по този критерий е в низходящ ред и се изчислява както следва:
-15 т. получава участник, представил възможно най-пълно и детайлно техническо предложение за организацията и начина на работа на фирмата, за качествено изпълнение на заявките за ремонт;
-10 т. получава участник, представил техническо предложение, което в достатъчна степен отговаря на съответния критерй и изисквания на Възложителя;
-5 т. получава участник, представил техническо предложение, което не отговаря в достатъчна степен на съответния критерий и изисквания на Възложителя;
-1 т. получава участник, представил техническо предложение, което не отговаря на съответния критерий и изисквания на Възложителя.
4.Описание на мерките за безопасност и здраве при изпълнение на възлаганите заявки за ремонт:
• Мерки за осигуряване на безопасност и здраве на служителите на МОМН при изпълнение на заявките за ремонт, изискващи работа с ел. машини и инструменти, както и със запалителни и/или токсични материали;
• Мерки за опазване на околната среда при работа със запалителни и/или токсични материали;
• Описание на отчетените възможни рискове, които възпрепятстват навременното и качествено изпълнение на заявките за ремонти и предложени мерки за преодоляването им.
К4 - относителна тежест 10%, макс.брой точки - 10
Резултатът на съответния участник по този критерий е в низходящ ред и се изчислява както следва:
-10 т. получава участник, описал възможно най-много мерки за безопастност и здраве при изпълнение на заявките за ремонт и е идентифицирал най-много възможни рискове възпрепятстващи навременното и качествено изпълнение на СМР и е предложил предложил ефективни мерки за преодоляването им;
-Всеки следващ участник, описал по-малко мерки за безопастност и здраве при изпълнение на заявките за ремонт и е идентифицирал по-малко възможни рискове възпрепятстващи навременното и качествено изпълнение на СМР и съответни ефективни мерки за преодоляването им, ще получат съответно 5 т., 4 т., 3 т. и 2 т;
-1 т. получава участник, представил описание, което не отговаря на съответния критерий и изисквания на Възложителя.
Оценката се извършва по посочените показатели в Таблица 1 и съответните им относителни тежести по формулата:
К = К1 х 0,60 + К2 х 0,15 + К3 х 0,15 + К4 х 0,10
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
I. УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТАТА ЗА УЧАСТИЕ. ПОДАВАНЕ И ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ
Всяка оферта трябва да съдържа посочените в "Изисквания за изпълнение на поръчката" образци, копия на документи и сведения:
1. Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик.
2. Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес;
3. Подаване на офертата
Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието, младежта и науката гр. София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А , стая № 1 на партера.
4. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра.
5. Срокът за представяне на оферти е до 17.30 часа на 2 6.11.2012 г.
6. Всички оферти, представени след срока по т. 5 не се разглеждат.
II. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител в едномесечен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя.
2. Преди подписването на договор Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение - 2% от прогнозната стойност, във вид на парична сума, внесена по сметка на Възложителя или банкова гаранция, учредена за срока на изпълнение на договора.
Срокът на валидност на офертите не може да е по- малък от 90 /деветдесет/ календарни дни.
Всички документи са налични в Профила на купувача на интернет страницата на Министерството на образованието, младежта и науката.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: