ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Боян Ганев, директор на дирекция ПФИС, България 1000, София, Тел.: 02 98593554, E-mail: b.ganev@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция ПФИС, ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Извършване на цялостен независим одит на използваните в Националната агенция за приходите /НАП/ информационни системи, включващо извършването на минимум следните дейности:
1. Одит на степента на сигурност от гледна точка на неоторизиран достъп, въздействие и влияние в ущърб на фискалния интерес;
2. Оценка на риска от неправилно изграждане и управление на системите;
3. Оценка на ефективността на използваните информационни технологии и анализ на възможността за оптимизирането им;
4. Оценка на оперативната съвместимост и информационната сигурност при обмена на електронни документи на Агенцията;
5. Издаване на препоръки за повишаване сигурността на системите и инфраструктурата.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79419000
Описание:
Консултантски услуги, свързани с оценяване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустимата стойност на поръчката е 50 000 лв. без ДДС, съответно до 60 000 лв. с ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Подробно описание на изискванията за изпълнение са дадени в приложението към настоящата публична покана.
За начална дата на изпълнението на поръчката се счита датата на подписване на договора. Срокът за изпълнение на дейностите по поръчката е 30 (тридесет) календарни дни от началото на изпълнението, включващи самото изпълнение на дейностите по поръчката, при осигурени условия от страна на Възложителя. Детайлният план трябва да бъде предаден до 3 (три) работни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласуван до 3 (три) работни дни от датата на предаването му. Актуализираният функционален обхват трябва да бъде предаден до 10 (десет) календарни дни от началото на изпълнението и трябва да бъде съгласуван до 3 (три) работни дни от датата на предаването му.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 50000 лева без ДДС. Предложената от участника цена за цялостно изпълнение на поръчката, не следва да надвишава посочената максимална стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано.
Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, избран за изпълнител, с който е сключен договор, ще бъде заплатена еднократно по банков път, в срок до 60 (шестдесет) дни от приключване на изпълнението и представяне в дирекция БФ на фактура и окончателен протокол за цялостно приемане на извършената работа, подписани от представителите на изпълнителя и на определения координатор за ЦУ на НАП.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложението към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: