Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21, За: Биляна Пешева; Емил Минчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Аксаков" № 21

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии за нуждите на ТД на НАП София”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44617000

Описание:

Сандъци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Стойността на сключения договор не следва да надвишава стойността от 10000,00 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на НАП София с адрес: гр.София, ул.Аксаков № 21

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на обекта на поръчката ще се изразява в: Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии със следните параметри: 2.1.Материал за изработване на архивни кутии: - мукава - не по тънка от 3 мм; - фазер - не по-тънък от 3 мм. 2.2.Размери на архивните кутии: - дължина: от 370 мм. до 400 мм; - ширина: от 270 мм. до 300 мм; - височина: от175 мм. до 200 мм. 2.3.Отваряне на капак по късата страна: 2.4.Вид на кутията: - Кутията да има челно отваряне по късата страна с падащо капаче, за съхраняване документи от общо-административния архив; -На падащото капаче да има прозорче - за етикет с размери, 115/70 мм; - Кутията да бъде подлепена по четирите външни стени с крафт с тегло 120 гр./кв. м.; - Ръбовете да бъдат облепени с книговезко платно отвън и отвътре в два цвята; - Да има монтирана специална лента (ширит) за улесняване изваждането на кутията. Задължение за предоставяне на мостри: Към деня на подаване на предложението, всеки участник в процедурата е длъжен да представи мостра на архивната кутия. Мострата се поставя в устойчив кашон. При предаването всеки кашон следва да е запечатан с фирмено тиксо или полагане на печат, който да не позволява отваряне без да се наруши целостта му, както и да е видна фирмата на участника изпълнител, чийто мостри са в него. Непредоставянето от който и да било участник на изискуемата мостра ще доведе до отстраняването му от участие в настоящата процедура. Представянето на мостра несъответстваща на техническите изисквания на Възложителя, ще доведе до отстраняване от участие в настоящата процедура. Срокът на изпълнение на всяка отделна заявка не може да надвишава 7 работни дни от датата на предоставянето й на изпълнителя. СРОК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на лимита на договора в размер на 10000 лв. без ДДС, в случай, че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, техническа спецификация, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/11/2012