Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите / ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Диляна Петрова, Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617246; 062 617193, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profil.nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на компютърни принадлежности за нуждите на ТД на НАП Велико Търново”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30237300

Описание:

Компютърни принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно точка ІІ от Приложението към настоящата покана. Стойността по настоящата поръчката не може да надвишава сумата от 2400.00 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, находяща се на адрес Велико Търново, пл. "Център" №2

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът да притежава и да представи заверено копие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 с обхват, включващ предмета на поръчката. Участникът е длъжен да осигури техническо лице с необходимата квалификация, гарантиращо качествено монтиране/инсталиране на оперативните памети в сървърите (посочени в т.2 и т.3 от раздел ІІ, Технически изделия и спецификации), находящи се в административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, като следва да приложи копие на необходимите документи (сертификати, удостоверения, дипломи и др.). Изпълнението на обекта на поръчката ще се изразява в доставка на компютърни принадлежности, подробно описани в раздел ІІ от Приложението към публичната покана. Доставката ще се извършва франко склада на Възложителя, находящ се в гр. Велико Търново, пл. „Център” №2, като разходите по транспорт и монтаж са за сметка на Изпълнителя. Гаранционният срок следва да е не по-малко от посочения от производителя. При констатиран дефект съответното изделие се заменя в рамките на 3 /три/ работни дни от датата на изготвяне на констативния протокол. С избрания за изпълнител участник се сключва писмен договор. За извършената доставка се подписва приемо-предавателен протокол и се издава фактура. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 60 дни след извършване на доставката и издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката по показател „най - ниска предложена цена” се извършва на база предложената от участниците стойност за цялата поръчка без ДДС.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, техническа спецификация,образец на оферта, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/11/2012