ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Поръчката е по две обособени позиции:
1. Доставка на компютърни конфигурации и периферия за нуждите на Окръжен съд, гр. Плевен.
1.1. Доставка на компютърни конфигурации – 30 броя
1.2. Доставка на монитори – 26 броя
1.3. Доставка на периферия - DVD-RW, external, USB; DVD-RW, int., SATA
2. Доставка на копирна техника за нуждите на Окръжен съд, гр. Плевен.
2.1. Доставка на мултифункционални устройства – 3 броя
2.2. Доставка на мултифункционално устройство с факс – 1 брой
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30000000, 30214000, 30231310, 30233153, 30232110
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърни работни станции
Плоски дисплеи
Четящо и/или записващо устройство за компактдискове (CD) и универсални цифрови дискове (DVD)
Лазерни принтери
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция №1 - „Доставка на компютърни конфигурации и периферия за нуждите на Окръжен съд, гр. Плевен“ - Минимални технически изисквания или еквивалент
№ Наименование Максимално допустима стойност в BGN с ДДС
1.1. Компютърна конфигурация – 30 броя 602.00
Вид Модел
Компютър
Процесор 3,3 GHz, 3 MB L3, 22nm, TDPmax=55W
Брой ядра, брой нишки 2, 4
Графичен процесор HD graphics 2500
Fan Да, BOX
Дънна платка B75 chipset
Формат microATX
Разширителни слотове 1 x PCIe 3.0/2.0 x16
2 x PCIe 2.0 x1
1 x PCI
Интерфейси 5 x SATA 3Gb/s; 1 x SATA 6Gb/s; 1 x PS/2 keyboard/mouse combo port(s); 1 x DVI-D ; 1 x D-Sub
8 x USB 2.0 (4 at back panel, 4 at mid-board)
4 x USB 3.0 (2 at back panel , 2 at mid-board)
1 x LAN (RJ45), 8111F-VB-CG, 1 x Gigabit LAN Controller
3 x Audio jack(s), VT1708S 8-Ch. High Definition Audio
Памет 2X2 GB, DDR3 1600 MHz
Твърд диск HDD 500GB, SATA3 6GB/s, 7200 rpm, 16MB
Кутия, захранване ATX, захранване 400W с PFC
Защити: Over Voltage Protection (OVP), Over Power Protection (OPP), Over Current Protection (OCP) и Short Circuit Protection (SCP)
Аксесоари в комплекта Драйвери за WINDOWS 7 32/64bit
Изискване за сертификати CE, IT ECO Декларация, ENERGY STAR 5.0, RoHS
Гаранция Минимум 36 месеца
1.2. Монитори – 26 броя 222.00
Размер 19" LCD 4:3
Резолюция 1280 x 1024
Цветове 16,7 мил.
Контраст 50000:1
Яркост 250 cd/m2
Време за отговор 5 ms
Изискване за сертификати TCO 5.0, ENERGY STAR 5.0, RoHS
Гаранция Минимум 36 месеца
1.3. Периферия
Оптично устройство (1бр.) DVD-RW, external, USB 70.00
Оптично устройство (1бр.) DVD-RW, SATA int. 32.00
Общо за обособена позиция №1 23934.00
Обособена позиция №2 - „Доставка на копирна техника за нуждите на Окръжен съд, гр. Плевен " - Минимални технически изисквания или еквивалент
№ Наименование Максимално допустима стойност в BGN с ДДС
2.1. Мултифункционални устройства – 3бр. 2340.00
Принтер
Резолюция Оптична 1200х1200 dpi при 256 нива
Памет 256 МВ стандартно
Скорост на печат 30 копия/мин. за А4
Месечно натоварване 20 000 стр.
Двустранен печат Да
Копир
Резолюция 1200х1200 dpi
Скорост на копиране 30 копия/мин. (А4)
Автоматично подаване на оригинали 50 стр., стандартно монтиран реверсивен подавач на документи
Серийно копие 1-99 копия
Увеличение/намаление 25-400 % през 1 %
Устройство за двустранно копиране стандартно
Скенер
Тип файл TIFF, PDF, JPEG, XPS
Тип сканиране Сканиране към e-mail, FTP, USB flash, PC - черно-бяло и цветно
Резолюция Оптична 600, 400, 300, 200 dpi при 256 нива
Скорост на сканиране 35 копия/мин. (А4) при черно-бяло сканиране и 300 dpi
14 копия/мин. (А4) при цветно сканиране и 300 dpi
Ниво на сиво 256
Интерфейс USB 2.0, Fast Ethernet 10/100 base TX – вградена,
Принтиране от и сканиране към USB flash
2.2. Мултифункционално устройство с факс – 1бр. 1116.00
Принтер
Резолюция Оптична 1200х1200 dpi при 256 нива
Памет 256 МВ стандартно
Скорост на печат 35 копия/мин. за А4
Месечно натоварване 20 000 стр.
Двустранен печат Да
Копир
Резолюция 1200х1200 dpi
Скорост на копиране 35 копия/мин. (А4)
Автоматично подаване на оригинали 50 стр., стандартно монтиран реверсивен подавач на документи
Серийно копие 1-99 копия
Увеличение/намаление 25-400 % през 1 %
Устройство за двустранно копиране стандартно
Скенер
Тип файл TIFF, PDF, JPEG, XPS
Тип сканиране Сканиране към e-mail, FTP, USB flash, PC - черно-бяло и цветно
Резолюция Оптична 600, 400, 300, 200 dpi при 256 нива
Скорост на сканиране 35 копия/мин. (А4) при черно-бяло сканиране и 300 dpi
14 копия/мин. (А4) при цветно сканиране и 300 dpi
Ниво на сиво 256
Факс
Стандарт Super G3; 33.6 Kbps; изпращане - 2,5 сек.
Памет за минимум 256 листа
Интерфейс USB 2.0, Fast Ethernet 10/100 – вградена
Общо за обособена позиция №2 3456.00
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Плевен, ул.Димитър Константинов, №25, Окръжен съд - гр. Плевен
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Финансова стабилност за изпълнение на поръчката – участникът да е реализирал: оборот за всяка от последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер не по-малък от 80 000 (осемдесет хиляди) лева, установен чрез представяне на заверен финансов отчет.
2. Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 по обособената позиция, за която се кандидатства (заверено от участника копие, ако има такова).
3. Декларация, съдържаща списък на техническите лица и на сервизната база за гаранционно и извънгаранционно поддържане на територията на гр. Плевен (Образец № 11) – оригинал.
4. Да извършва необходимото обслужване в рамките на гаранционно договорените срокове, при време за реакция не повече от 2 часа след уведомяването /констатиране на дефекта на място/. Срокът за отстраняване на повредата да бъде до 3 работни дни. При необходимост от по-продължителен ремонт, изпълнителят трябва временно да замени ремонтиращото се устройство със свое от същия функционален тип, което да се използва през времето до завършване на ремонта.
5. Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) да е изпълнил поне 1 договор/доставка с предмет подобен на предмета на настоящата обществена поръчка.
6. Предлаганите от участниците устройства трябва да са оригинални, нови (неизползвани преди доставката), с гарантиран произход и да съответстват или да надвишават в техническо отношение минималните изисквания, посочени в Техническата спецификация на Възложителя.
6.1. Предлаганите монитори да са сертифицирани по стандартите ТСО'03 и TUV, както и да покриват изискванията за ниско ниво на електромагнитни излъчвания.
6.2. Захранващите блокове на компютърните системи да отговарят на стандартите CE, GS, 80 PLUS® или еквивалент и да притежават схема PFC. Всички предлагани компютърни системи трябва да отговарят на стандарта Restrictions of Hazardous Substances (RoHS) Директива 2002/95/ЕС или еквивалент.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ:
1. Подаване на оферта в посочения от възложителя срок – до 17:00 часа на 20.11.2012г.
2. Офертите се представят като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на Възложителя.
3. Офертите се изготвят съгласно приложения образец и трябва да съдържат следната информация:
• данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението;
• посочване на ЕИК;
• предложение за изпълнение на обекта на поръчката и ценово предложение;
• срок на валидност на предложението;
4. Декларация по чл.47 , ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
№ Показател Тежест на показателя в оценката, %
1. Гаранционен срок на предложеното оборудване (К1) 40%
2. Предложена цена (К2) 40%
3. Оценка на функционалните параметри на предлаганата техника и съответствие с изискванията към техническото оборудване, предмет на поръчката (К3) 20%
Общо: 100%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
•Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик с надпис „Предмет на поръчката и наименованието на обществената поръчка: „Доставка на компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Окръжен съд Плевен”. Офертата следва да постъпи до изтичане на посочения в поканата срок – 17:00 часа на 20.11.2012 г. в сградата на Съдебната палата , гр.Плевен, ул.Димитър Константинов, №25, първи етаж, стая №117 .
• С участника или участниците спечелили за отделна обособена позиция или за цялата поръчка ще се сключи писмен договор.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: