Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Албена Филипова- Илиева;, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935695, E-mail: a. filipova@ro16.nra.bg;, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: ул. Скопие № 106, ет. 9, ст. 905

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите (и прилежащите към тях площи) на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали, Хасково, Смолян и сградата на Учебна база на НАП в град Доспат според зададените технически параметри на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно т.І.2.- "Техническа спецификация на поръчката" от Пълно описание на поръчката и технически спецификации

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

сградите (и прилежащите площи) на ТД на НАП Пловдив и УБ на НАП Доспат, посочени в раздел ІІІ – ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Абонаментното извършване на дейности по ДДД касае рисковите площи за съответната сграда на ТД Пловдив и включва: - ежемесечна профилактика за определяне наличието, вида на вредителите и степента на заразеност; - подбор на методи и препарати за обработка; - извършване на дезинсекция, дератизация и декаризация с препарати на Изпълнителя, както следва: дезинсекция (пълзящи) - 2 пъти през летния сезон и 2 пъти през зимния сезон; дезинсекция (летящи) - 2 пъти през летния сезон; декаризация (кърлежи) - 3 пъти през летния сезон; дератизация (гризачи) - 1 път през пролетния сезон и 2 пъти през есенния сезон; дезинфекция - при необходимост. - даване на консултации и препоръки към Възложителя за превантивни мерки. Изпълнителят изготвя и съгласува с Възложителя график за провеждане на плановите обработки по ДДД. Плановите обработки се извършват в ден петък, като при необходимост от промяна в графика Изпълнителят уведомява писмено и съгласува промяната с Възложителя минимум 14 дни по-рано. Стойността на всички ресурси, необходими за извършването на гореизброените дейности, в т.ч. стойността на влаганите препарати, се включва в цената за абонаментно извършване на ДДД. За ежемесечната профилактика се съставя двустранно подписан констативен протокол, а за плановите обработки по ДДД се съставят протоколи съгласно т. 2.3. от раздел І на описанието на поръчката. Абонаментното извършване на ДДД – дейности се отнася за сградите на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Хасково и сградата на УБ на НАП в гр. Доспат. 2.Извън абонаментната обработка по дезинсекция, декаризация и дератизация се извършва при възникнала необходимост и след подадена заявка (писмена или по телефона) от Възложителя, в която предварително се посочва площта за третиране и вида на обработката. Стойността на влаганите препарати за извън абонаментна обработка по дезинсекция, декаризация и дератизация е за сметка на Възложителя. Тази стойност се формира на база оферираните от Изпълнителя за всеки вид обработка цени на препаратите в лв./кв.м. и обявената реално обработена площ. Извън абонаментното извършване на дейности по дезинсекция, декаризация и дератизация се отнася за сградите на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали, Хасково, Смолян и сградата на Учебна база на НАП в град Доспат. Срокът за започване на работа при подадена заявка (писмена по пощата, факс или e-mail или по телефона) от Възложителя или от упълномощено от него лице е не по-дълъг от 48 часа след получаването на заявката от Изпълнителя. За извършените извън абонаментни услуги по дезинсекция, декаризация и дератизация се съставят протоколи съгласно т. 2.3. от раздел І на описанието на поръчката. 3.При абонаментната и извън абонаментна обработка по дезинфекция, дезинсекция и дератизация Изпълнителят е длъжен да: - съставя за всяка ДДД-обработка в два еднообразни екземпляра двустранно подписан протокол по образец съгласно приложение № 4 към чл.18 от Наредба № 3/24.01.2005 г.; - информира писмено Възложителя преди всяка ДДД-обработка за препарата, който ще използва и неговата противоотрова; - извършва всички обработки с годни биоцидни препарати, разрешени за пускане на пазара от министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице по реда на глава четвърта от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси, като преди всяка обработка представя заверени копия на техните сертификати и разрешения от МЗ; - проследява ефективността на извършените обработки по ДДД; - провежда съгласно изискванията на ЗЗБУТ и наредбите към него всички видове инструктаж на своите служители; - отразява в своята документация всички обработки в обектите на Възложителя, посочвайки вида им и използваните препарати; - поема гаранция за проведените ДДД-дейности; - извършва за своя сметка повторна ДДД-обработка, ако същата е извършена некачествено.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Най-ниска предложена обща месечна цена без ДДС за абонаментно извършване на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация (вкл. препаратите) – тежест 85 %; 2. Най-ниска цена без ДДС за влаганите препарати при извън абонаментна обработка по дезинсекция, декаризация и дератизация за кв. метър – тежест 15 %;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по ел. път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана. Приложения: Приложение № 1 към публична покана, което включва: І. Пълно описание на поръчката и изисквания към изпълнението в т.ч.: - Пълно описание на предмета на поръчката; - Техническа спецификация на поръчката; - Изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците; - Условия, срок и начин на плащане; - Срок на валидност на офертите; - Срок на действие на договора (за изпълнението на обществената поръчка). ІІ. Критерий за оценка на офертите (ценовите предложения) ІІІ. Технически спецификации ІV. Изисквания за участие V. Слючване на договор VІ. Наименование и адрес на възложителя VІ. Лице за контакт във връзка с поръчката Приложение № 2 към публична покана („ОФЕРТА за участие” – образец), което включва: І. Предложение за изпълнение ІІ. Ценово предложение

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/11/2012