Версия за печат

BG-Видин

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Видин, площад "Бдинци" 2, За: инж.Георги Кардашимов, Р. България 3700, Видин, Тел.: 094 609466, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Община Видин, Дирекция УТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vidin.bg/?page_id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществена поръчка за избор на изпълнител с предмет:„Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа през оперативния сезон 2012 - 2013 година.” - община Видин

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90620000, 90630000, 45233142

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
Работи по ремонт на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обекта на поръчката включва:Предоставяне на услуги, свързани със зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа през 2012 -2013 г., включващо почистване от лед и сняг, третиране против заледяване на пътните настилки и съоръжения. Предвидените услуги включват: • Подготовка на пътната мрежа за работа при зимни условия • Снегопочистване на общинската пътна мрежа. • Опесъчаване на общинската пътна мрежа.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Видин

NUTS:

BG311

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за изпълнение на поръчката За изпълнение на обществената поръчка може да подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице , както и обединение от такива лица, което отговаря на условията на Възложителя и за което отсъстват обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП. 1. Внесена гаранция за участие в размер на 390 /триста и деветдесет/лева, представляваща 1% от стойността на настоящата поръчка без ДДС. 1.1.Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка на Община Видин: Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД – клон Видин IBAN:BG79DEMI92403300046030, BIС: DEMIBGSF Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. 1.2. Гаранцията за участие, в случай че е по формата на банкова, следва да покрива срока на валидност на офертата. 2. Минимални изисквания за изпълнение на поръчката: 2.1.Минимални изисквания за икономически и финансови възможности: Участникът в процедурата трябва да има общ оборот от за последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която е е учреден или е започнал дейността си, общо в размер на не по-малко от 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС. За доказване на горното изискване, участникът следва да представи: 2.1.1.Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) финансово приключени години, заверен съгласно изискванията на националното законодателство на участника. Участниците, регистрирани по Закона за Търговския регистър, могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи, в случай, че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет в Търговския регистър, съгласно чл.40 от Закона за счетоводството; 2.1.2.Декларация по образец за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /Образец №4/. 2.2.Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.2.1.Участникът да разполага за срока на договора с минимум следната механизация и оборудване: пясъкоразпръсквачи – минимум 4 броя, трактори Т – 150 или високопроходими товарни автомобили – минимум 10 броя, фадроми – минимум 2 броя; Всяка машина трябва да е оборудвана с дъска за снегопочистване. За доказване на това изискване на участникът да представи: 2.2.1.1. Доказателства за собственото или наето техническото оборудване, с което разполага или ще разполага участникът за изпълнение на поръчката /документи за собственост, договори за наем или друг еквивалентен документ, или декларация от участника, че ще разполага с изискуемото техническо оборудване към момента на сключване на договора /по образец//; Забележка: Когато участникът не разполага с необходимото техническо оборудване при кандидатстване по настоящата обществена поръчка и представи декларация, че ще разполага с него към момента на сключване на договора, в случай че същият е избран за изпълнител, той е длъжен да представи документи /за собственост, за наем или друг еквивалентен документ/ за доказване на това обстоятелство преди сключване на договора. В случай, че избраният участник не представи всички необходими документи Възложителят има право да откаже да сключи договор и да задържи гаранцията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Предложена цена - 80% 2. Предложеният срок за реагиране при снеговалеж – 20 % Методиката за оценка на офертите е посочена изцяло в Указанията за подаване на офертата, публикувани на интернет адреса на Възложителя: http://vidin.bg/?page_id=207

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/11/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В офертата си участника представя следните документи: Списък на документите в офертата; 4.1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 4.2. Административни сведения за участника /Образец №1/ 4.3. Доказателства за икономически и финасови възможности, описани в горния раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката; 4.4.Доказателства за технически възможности и квалификация, описани в горния раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката ; 4.5.Техническо предложение (Образец 2), придружено с технилогична схема; 4.6. Ценово предложение /Образец №3/ 4.7.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП /Образец №6/ 4.8.Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП /Образец №7/ 4.9.Декларация за приемане клаузите на договора /Образец №8/ 4.10.Срок на валидност на офертата не по –малък от 40 /четиридесет/ дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4.11. Документ за внесена гаранция за участие. 5. Изисквания към оформянето на офертата: Офертата се подава в Информациония център на община Видин, адрес: ПК 3700, гр. Видин, пл. „Бдинци” № 2, ет.1. не по-късно от деня и часа, посочени в публичната покана. Офертата се представя окомплектована в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика Участникът записва „Оферта”с предмет: „Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа през оперативния сезон 2012 - 2013 година.” - община Видин, наименование на участника, актуален адрес и лице за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Копия на документи, приложени към офертата се представят от участника с гриф „Вярно с оригинала" и заверени с подпис и мокър печат на представителя на участника; Офертата се подписва от управляващия участника или от надлежно упълномощените за целта лица, като в офертата се прилага пълномощното от управляващия участника. В случай, че участникът изпраща офертата си чрез препоръчана поща, разходите са за негова сметка.В този случай той следва да изпрати офертата си така, че да обезпечи нейното получаване на посочения от Възложителя адрес в срока, определен за подаване на офертите.Рискът от забава или загубване на офертите е за участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срок. При приемането на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часа на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Не се приемат оферти, подадени или получени при Възложителя след изтичане на крайния срок за получаване или представени в незапечатан, прозрачен или скъсан плик.Такива оферти незабавно се връщат на подателя и посоченото обстоятелство се отбелязва в регистъра. Документите по образец следва да бъдат изготвени по образците към публичната покана, публикувани на интернет адреса на Възложителя - http://vidin.bg/?page_id=207.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/11/2012