Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Инж. Спас Димитров, гл.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593100, E-mail: s.dimitrov@nra.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

За изпълнението на поръчката „Извършване на текущ ремонт на административна сграда на НАП, находяща се на адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52” е необходимо да се извършат следните видови ремонтни работи: работи по ремонт и поддържане на покриви, монтажни работи на окачени тавани, работи по боядисване, работи по водоснабдителни и канализационни инсталации, монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи. Подробно описание на обхвата на поръчката и изискванията към изпълнението, са дадени в приложение към настоящата публична покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45261920, 45421146, 45442100, 45420000, 45332200, 45332300

Описание:

Работи по поддържане на покриви
Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно пълното описание на предмета на поръчката, дадено в приложението към настоящата публича покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Подробно описание на изискванията за изпълнение са дадени в приложението към настоящата публична покана. Ремонтните работи следва да бъдат извършени в срок, предложен от участника, но не по-дълъг от 30 (тридесет) дни от датата на сключване на договора за възлагане на поръчката. Участникът, избран за изпълнител следва да осигури гаранционен срок за изпълнените дейности по поръчката не по-кратък от 5 години, считано от датата на подписване на протокол за приемане на извършените СМР. Предлаганият от участника срок се посочва в техническото предложение и подлежи на оценяване.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка на офертите се определя въз основа на следните показатели: 1. Обща цена за цялостно изпълнение на поръчката в лева, без включен ДДС 60 т.; 2. Срок за изпълнение на поръчката - 30 т.; 3. Гаранционен срок на изпълнените дейности по поръчката - 10 т. Методиката за определяне на комплексната оценка е дадена в приложението към настоящата публична покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/11/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 43 666,67 лева без ДДС. Предложената от участника цена за цялостно изпълнение на поръчката, не следва да надвишава посочената стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано.За действително извършени и подлежащи на разплащане се считат само тези видове работи, които са отразени в акт за извършени СМР. Предложената от участника цена за изпълнение на поръчката е окончателна и следва да включва всички разходи по извършването на текущия ремонт на обекта, включително цената на вложените материали, извършените работи и разходите за труд, механизация, енергия, складиране и други подобни, печалбата, както и всички разходи по предаването на обекта. Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, ще бъде заплатена по банков път, в срок до 60 (шестдесет) дни от приключване на изпълнението, въз основа на: 1. Декларации за съответствие на материалите, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ бр.106/2006г.). 2. Двустранно подписан акт за извършени СМР. 3. Оригинална фактура, издадена от изпълнителя. НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/11/2012