ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21, За: Биляна Пешева; Емил Минчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061
Място/места за контакт: гр. София, ул. "Аксаков" № 21
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментно поддържане на програмни продукти за изчисляване на работни заплати „ОМЕКС 2000 Professional” и „ОМЕКС Хонорари” за нуждите на ТД на НАП София”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72250000
Описание:
Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустима стойност на услугата за целия срок на договора е до 10000,00 /десет хиляди лева/ лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административната сграда на ТД на НАП София, находяща се в гр.София, ул. „Аксаков” № 21.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнението на обекта на поръчката ще се изразява в: 1. Абонаментно обслужване за правото на ползване на нови версии и инженерингови услуги за период от 01.01.2013 г. до 31.12.2013 г., отнасящо се до всички промени в законодателството относно трудовото възнаграждение и свързаните с него плащания /ДДФЛ, социално осигуряване, здравно осигуряване и др./, изплащане на хонорари по извънтрудови правоотношения и Кодекса на труда, а също така и отразяване на тези промени в програмните продукти на „ОМЕКС 2000 Professional” и „ОМЕКС Хонорари”; 2. Промяна дистрибутивните комплекти на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при промени в продуктите по т1., наложени от изменения в нормативната база, засягащи трудовото право; 3. Осигуряване при необходимост на съответните обяснения /инструкции/ за прилагането на тези нормативни изменения в програмните продукти; 4. Предоставяне, при поискване от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, тълкования и копия на нормативните документи, публикувани от упълномощените за прилагането им институции – Националния осигурителен институт, Министерство на труда и социалната политика и др.; 5. Промяна на дистрибутивните комплекти на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при новости в програмните продукти, като се прилага съответната инструкция; 6. Извършване на инженерингови услуги в рамките на 150 астрономически часа, свързани с общата поддръжка на програмните продукти „ОМЕКС” закупени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой астрономически часове за оказване на инженерингови услуги; 7. Извършване на дванадесетмесечна гаранционна поддръжка за новите лицензии.
СРОК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 12 месеца, считано от 01.01.2013 г.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, техническа спецификация, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност, посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: