Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Златозар Златев; Бианка Георгиева, България 1111, София, Тел.: 029486 133; 029486 199, E-mail: zlatozar.zlatev@registryagency.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на обществената поръчка е „Извършване на анализ на текущото състояние на информационната система на търговския регистър, степента на съответствие на предлаганата функционалност с изискванията на законодателството и изготвяне на техническо задание за развитие и оптимизиране на информационната система на търговския регистър” Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез развитие на информационната система на Търговския регистър към Агенция по вписванията”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изготвяне на подробно техническо задание за развитие и оптимизиране на информационната система на търговския регистър, което ще бъде включено в пакет от документи за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП с предмет „Усъвършенстване и надграждане на информационната система на търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство”. прогнозна стойност - 49 200лв. без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ул. Елисавета Багряна 20

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

4.1. Участниците в процедурата трябва да имат опит в съответствие с обекта на обществената поръчка, в това число: - Участникът да е изпълнил поне 3 (три) договора за обществени поръчки, които да включват и анализ за дейността на уеб базирани информационни системи, независимо от това дали предметът на договора е изготвяне само на уеб анализ или изготвяне на уеб анализ като част от възложената с договора дейност. - Участникът да представи поне 3 (три) препоръки от възложители, по изпълнени от последния договори, които да включват анализ на уеб базирани информационни системи, независимо от това дали предметът на договора е изготвяне само такъв анализ или е като част от възложената с договора дейност. - Участникът да има опит в предоставянето на консултантски услуги по управление на уеб базирани информационни системи, свързани с натовареността и възможност за развитие на същите; 4.2. Всеки участник трябва да разполага с екип, който да се състои от: - поне двама експерт – юристи, всеки от който да има минимум 5 (пет) години юридически стаж; - поне двама експерт – специалисти в областта на информационните технологии; - и ръководител на екипа, който следва да има минимум 8 (осем) години в областта на информационните технологии. 4.3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, с които има сключени трудови договори или граждански договори осигуряващи участие на тези експерти в изпълнение на обществената поръчка. Експертите трябва да притежават необходимата професионална квалификация, за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка. Професионалната квалификация на експертите се доказва с диплома, сертификат, удостоверение или друг документ, удостоверяващ необходимата квалификация за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка. Когато участникът е обединение, трудовият или гражданския договор може да бъде сключен с член на обединението. Гражданските договори трябва да са съобразени с обекта на поръчката. В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за участие в проекти и разработки на анализи сходни с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло или за неговите членове. 4.4. Участникът е необходимо да притежава разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация на ниво „поверително”, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация. специалистите от екипа имащи отношение с изпълнението свързано с информационните технологии е необходимо да притежават разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицрана информация по смисъла на ЗЗКИ на ниво поверително.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Техническа оценка „ТО"- представлява оценка на техническата оферта на участника за изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническото задание, методите и подходите за постигане на заложените показатели, изпълнение на заложените цели - 70%. ФО - предлагана цена - 30%.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

документация за поръчката може да бъде открита в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/10/2012