ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет: „Осигуряване на информация, публичност и логистика при провеждане на обучения за работа с внедрената нова функционалност на информационната система на Търговския регистър и ползване на разработено ръководство за постановяване на откази за вписване”
Предоставяне на услуги по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на обучения, и изработка на рекламни материали съгласно техническо задание на възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79952000
Описание:
Услуги, свързани с организирането на събития
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Информация и публичност
С Дейността относно информацията и публичността ще бъде предоставена на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, информация за целите, които настоящия проект преследва. Дейността ще представи междинните и крайни резултати, постигнати по проекта. При реализиране на дейността ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ЕСФ и ОПАК при повишаване на качеството на обслужване на гражданите и бизнеса и развитието на електронните услуги. Дейността ще бъде реализирана в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006.
2. Провеждане на обучения
С цел осигуряване на качествено административно обслужване на гражданите и бизнеса е необходимо провеждане на обучения относно новата, неприлагана до момента функционалност на информационната система на Търговския регистър и за ползване на ръководството за постановяване на откази за вписване. Обучението насочено към длъжностни лица по регистрацията (ДЛР) за работа с ръководството за постановяване на откази за вписване ще осигури познания и практични умения за работа с разработеното ръководство, което в крайна сметка цели да доведе до повишаване на качеството на постановените решения и намаляване броя на отказите за вписване, които са върнати от съда.
Дейността по провеждане на съпътстващи специализирани обучения е насочена към повишаване квалификацията на служителите на Агенция по вписвания за предоставяне на качествени административни услуги и пряко допринася за изпълнението на целите на приоритетната ос на ОПАК, а именно:
- модерно обслужване от страна на администрацията;
- развитие на качествени и насочени към потребителя административни услуги ;
- повишаване на качеството на услугите, предоставени чрез системата на Търговски регистър;
Прогнозна стойност - 57 765.80 лв. /петдесет и седем хиляди седемстотин шестдесет и пет лева и осемдесет стотинки/ без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
3.1. Изисквания към икономическото и/или финансовото състояние на участника:
Участникът трябва да има общ оборот минимум 100 000 лева за последните 3 години (2009, 2010, 2011) общо. Участникът трябва да има оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011) – минимум 50 000 лева общо.
Участникът представя:
Справка за общия оборот за последните 3 години (2009, 2010, 2011) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011).
3.2. Изисквания към техническите възможности и/или квалификация на участника:
3.2.1. Участниците в процедурата трябва да имат опит в подготовката и провеждането на пресконференции с представители на медии и заинтересованите страни, както и в организацията и провеждането на обучения и семинари.
Минимално изискване: Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години (2009, 2010, 2011г.). Това изискване се доказва с представяне на препоръки от възложители, по изпълнени от последния договори, които да включват организиране и провеждане на пресконференции и обучения (семинари).
3.2.2. Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти:
Ръководител проект
Квалификация и умения:
Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област.
Професионален опит:
Ръководителят на екипа трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка.
Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи.
Ключов експерт – Организатор публични събития
Квалификация и умения:
Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област.
Професионален опит:
Предложеният експерт трябва да има минимум две години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка.
Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи.
Участникът трябва да осигури и други неключови експерти за успешното изпълнение на проекта, като посочи тяхното място в екипа за изпълнение на проекта и изискванията към тях.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената за всяка оферта комплексна оценка КО , като сума от индивидуалните оценки по съответните показатели. Показателите с тяхната относителна тежест за определяне на комплексната оценка за всяка оферта са:
Показател П1 – Оценка на предложената материална база - 25 т.
Показател П2 – Оценка на предложената концепция - 45 т.
Показател П3 – Предложена цена в лева, без ДДС - 30 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документите свързани с поръчката са публикувани на профила на купувача на Възложителя.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: