Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Младен Колев; Бианка Георгиева;, България 1111, София, Тел.: 029486 151; 029486 199, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg;, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет: „Осигуряване на информация, публичност и логистика при провеждане на обучения за работа с внедрената нова функционалност на информационната система на Търговския регистър и ползване на разработено ръководство за постановяване на откази за вписване” Предоставяне на услуги по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на обучения, и изработка на рекламни материали съгласно техническо задание на възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Информация и публичност С Дейността относно информацията и публичността ще бъде предоставена на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, информация за целите, които настоящия проект преследва. Дейността ще представи междинните и крайни резултати, постигнати по проекта. При реализиране на дейността ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ЕСФ и ОПАК при повишаване на качеството на обслужване на гражданите и бизнеса и развитието на електронните услуги. Дейността ще бъде реализирана в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. 2. Провеждане на обучения С цел осигуряване на качествено административно обслужване на гражданите и бизнеса е необходимо провеждане на обучения относно новата, неприлагана до момента функционалност на информационната система на Търговския регистър и за ползване на ръководството за постановяване на откази за вписване. Обучението насочено към длъжностни лица по регистрацията (ДЛР) за работа с ръководството за постановяване на откази за вписване ще осигури познания и практични умения за работа с разработеното ръководство, което в крайна сметка цели да доведе до повишаване на качеството на постановените решения и намаляване броя на отказите за вписване, които са върнати от съда. Дейността по провеждане на съпътстващи специализирани обучения е насочена към повишаване квалификацията на служителите на Агенция по вписвания за предоставяне на качествени административни услуги и пряко допринася за изпълнението на целите на приоритетната ос на ОПАК, а именно: - модерно обслужване от страна на администрацията; - развитие на качествени и насочени към потребителя административни услуги ; - повишаване на качеството на услугите, предоставени чрез системата на Търговски регистър; Прогнозна стойност - 57 765.80 лв. /петдесет и седем хиляди седемстотин шестдесет и пет лева и осемдесет стотинки/ без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57766 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

3.1. Изисквания към икономическото и/или финансовото състояние на участника: Участникът трябва да има общ оборот минимум 100 000 лева за последните 3 години (2009, 2010, 2011) общо. Участникът трябва да има оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011) – минимум 50 000 лева общо. Участникът представя: Справка за общия оборот за последните 3 години (2009, 2010, 2011) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011). 3.2. Изисквания към техническите възможности и/или квалификация на участника: 3.2.1. Участниците в процедурата трябва да имат опит в подготовката и провеждането на пресконференции с представители на медии и заинтересованите страни, както и в организацията и провеждането на обучения и семинари. Минимално изискване: Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години (2009, 2010, 2011г.). Това изискване се доказва с представяне на препоръки от възложители, по изпълнени от последния договори, които да включват организиране и провеждане на пресконференции и обучения (семинари). 3.2.2. Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти: Ръководител проект Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Ръководителят на екипа трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. Ключов експерт – Организатор публични събития Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен по една или няколко от следните специалности: връзки с обществеността и/или рекламата, журналистика, маркетинг, публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум две години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. Участникът трябва да осигури и други неключови експерти за успешното изпълнение на проекта, като посочи тяхното място в екипа за изпълнение на проекта и изискванията към тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената за всяка оферта комплексна оценка КО , като сума от индивидуалните оценки по съответните показатели. Показателите с тяхната относителна тежест за определяне на комплексната оценка за всяка оферта са: Показател П1 – Оценка на предложената материална база - 25 т. Показател П2 – Оценка на предложената концепция - 45 т. Показател П3 – Предложена цена в лева, без ДДС - 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документите свързани с поръчката са публикувани на профила на купувача на Възложителя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/10/2012