Версия за печат

BG-Карнобат

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Карнобат, бул. "България" № 12, За: Маргарита Георгиева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: karnobat@mail.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодични доставки на лампи, кабел и клеми за улично осветление, пури, интеграли, лампи за парково осветление, опъвачи за рекордоман и носачи за кабел за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат през 2012 - 2013 г. по две обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31500000, 34928530, 31300000

Описание:

Осветителни уреди и електрически лампи
Улични лампи
Изолирани жици и кабели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата стоки са посочени в Техническата спецификация към Допълнителната информация и са приблизителни. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата до 20 % (процента). Възложителят е обвързан с количествата стоки, които успее да изразходва до изтичане срока на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склад на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на договора – 1 г.(една година), считано от датата на сключване на договора. 2. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 3. Да притежава сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 4.Да е изпълнявал поне два договора със сходен предмет и стойност не по-малка от стойността на обособената позиция за която участва, за периода 2009-2011 г. 5.Всеки един от участниците може да направи писмено предложение заедно и по отделно за всяка една от обособените позиции. 6.Предложението (офертата) за определена позиция трябва да включва всички артикули включени в позицията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1. Цена: единична цена, посочена от участника в офертата му за съответния артикул от обособената позиция, за която участва. П2.Срок за изпълнение на доставката. П3.Срок за плащане на доставката. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точковата система и използване на коефициенти за тежест. Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = П 1 х 5,0 + П 2 х 2,0 + П 3 х 3,0 където: КО – комплексна оценка; П 1, П 2 и П 3 - получени точки по всеки един от показателите; 5,0, 2,0 и 3,0– коефициенти за тежест. За класиран на първо място ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, изчислена по горепосочената формула.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката са предоставени на Интернет адреса, посочен в публичната покана. І.Изисквания към участниците: Офертата се представя в Център за административно-информационно обслужване и местни приходи (ЦАИОМП) при община Карнобат в срок до 17,00 часа на 18.10.2012 г., в непрозрачен, запечатан плик, с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон, факс и електронен адрес. Адрес: община Карнобат, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи, бул. „България” № 11, гр. Карнобат, п. код 8400 За участие в процедура по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на осветителни тела за нуждите на Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности”, гр. Карнобат през 2012 – 2013 г.” Представената оферта трябва да съдържа: 1.Административни сведения за участника. 2. Регистрационни документи на участника: единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – заверено копие. 3.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 4.Декларация, съдържаща списък на договорите със сходен предмет, изпълнени през последните 3 (три) години – 2009, 2010 и 2011 г., включително стойностите датите и получателите. По възможност декларацията да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение. 5.Описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят. 6.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 7.Ценово предложение с посочен срок за валидност на офертата, срок за изпълнение на доставката и срок за плащане на доставката. 8.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 9.Декларация за участието на подизпълнители. 10.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва като такъв.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/10/2012