Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на външен изпълнител относно изпълнението на Компонент 3 на проект „Подобряване на регионалните политики за финансово устойчиви креативни бизнес инкубатори” (Regional Policy Improvement for Financially Sustainable Creative Incubator Units – InCompass) по Програмата за междурегионално сътрудничество INTERREG IVC на ЕС. Основните задачи на външният изпълнител включват: - идентификация, в сътрудничество с консорциума по Проекта, на поне 15 добри практики, подпомагащи финансовата стабилност на творческите инкубатори в рамките на трите тематични области на проект InCompass, вследствие на проведените обучителни посещения по Проекта; - проучване, в сътрудничество с консорциума по Проекта, на най-малко 12 регионални/локални политики и стратегии на ниво ЕС в сферата на схемите за подпомагане и финансовата устойчивост на творческите бизнес инкубатори; - проучване и правен анализ на съществуваща нормативна уредба/предвиждани законови мерки (в България и на територията на Столична община) относно подкрепата на процеса на бизнес инкубирането - възможните практики за неговото финансиране и за гарантиране на неговата устойчивост; - идентифициране и проучване на добри практики на национално ниво/на ниво СО, съобразно проблематиката на Проекта; - оценка на политики и добри практики чрез подходящ набор от предварително изведени индикатори и по утвърдена методология, която да обхваща контекста на трите тематични области на Проекта; - участие в семинари, обучителни посещения и конференции на територията на ЕС (до 10 на брой), в зависимост от съгласувания план-график на Проекта, като разходите за пътуване и настаняване са включени в стойността на офертата; - подготовка на необходимите презентации, доклади и информационни материали за проектните мероприятия от различно естество, в които СО участва, на български и на английски език; - участие в срещите на екипа по Проекта и в тези на Местната работна група на заинтересованите страни; - изготвяне на резюмета на проведените проучвания на български и английски език и използване на данните за основа при съставянето на Местния план за действие; - генериране на предложения за подобряване/развиване на местните политики и планове за стимулиране създаването и развитието на креативни бизнес инкубатори; - активно включване в изготвянето на Местен план за действие, на основа на установено полезните и приложими на местно ниво примери в сферата на финансовата независимост на творческото бизнес инкубиране; - участие в мероприятия по осигуряване на публичност по Проекта на местно ниво; - подготовка на материали за публикация на сайта на Проекта

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Избор на външен изпълнител, който да участва в: - подпомагане процеса на обмяна на опит между партньорите по Проекта с цел идентифициране и анализ на добрите практики от страните на ЕС в сферата на финансовата устойчивост и независимост от публично финансиране на творчески бизнес инкубатори, в контекста на трите тематични области на Проекта: • Търговска контекстуализация; • Социална контекстуализация; • Международни групи за подпомагане и партньорство; - проучване на регионалните и националните политики и политически инструменти и похвати в страните на ЕС в областта на подкрепата на бизнес инкубаторите, и по-специално на креативните такива; - събиране и предоставяне на информация за добри практики/възможни добри практики и релевантни политически и правни стъпки на територията на България/Столична община във връзка с предмета на настоящата поръчка; - изготвяне на единна методология за оценка на ефективността на политиките и добрите практики; - утвърждаване на индикатори за оценка на политиките и добрите практики; - съставяне на доклади за проучените добри практики и регионални/местни политики и инструменти в предварително зададени формати; - участие в семинари, работни срещи, обучителни посещения и посещения на място по Проекта за идентификация на добри практики и проучване на регионалните политики; - подготвяне на необходими прeзентации и доклади, свързани с тематиката на Проекта, с оглед представяне на Столична община на местни и мeждународни срещи и форуми; - участие и активно включване в срещите и дискусиите на екипа по Проекта, както и на тези на Местната работна група на заинтересованите страни; - подпомагане разработването на Местния план за действие от Местната работна група.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

55193 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към участниците: 1.1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: - Участникът трябва да има реализиран приход от договори за извършване на консултантски услуги в сферата на бизнеса, който да е не по-малко от 110 000 лв. /сто и десет хиляди лева/, сумарно за последните 3 календарни години. 1.2. Минимални изисквания за технически възможности: - Изисква се опит в проучването и анализирането на практиките на държавите-членки на ЕС в областта на/ в област близка до бизнес инкубирането, и/или в изготвянето на национални и регионални документи, с цел съпоставяне/унифициране на българското законодателство с европейското в сферата на бизнеса и/или бизнес инкубаторите. Участникът трябва да е участвал в изпълнението/управлението на поне 2 проекта (договора), финансирани от ЕС или от други източници на финансиране, в сферата на бизнеса/бизнес инкубирането в последните 3 години. - Участникът трябва да разполага с екип от експерти и друг технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва: • Ръководител на проекта – експерт с висше образование бизнес администрация, международен бизнес или сходна специалност. Да притежава поне 2 години стаж по специалността и поне 2 години професионален опит в международни и/или национални проекти с близка тематика. Да познава българското и европейското законодателство в сферата на бизнеса и инкубирането. Задължително е доброто/отличното владеене на английски език, както и добри презентационни умения на български и английски език. • Експерт добри практики в сферата на финансовата устойчивост на процеса на инкубиране – с висше образование бизнес администрация, международен бизнес или сходна специалност. Да притежава поне 2 години стаж по специалността и поне 2 години професионален опит в международни и/или национални проекти с близка тематика. Да познава българското и европейското законодателство в сферата на бизнес инкубаторите, и по-конкретно във връзка с възможностите за финансиране на бизнес начинания. Задължително е доброто/отличното владеене на английски език, както и добри презентационни умения на български и английски език. • Технически персонал – асистент, който да отговаря за комуникацията между Възложителя и Изпълнителя, да участва по време на срещите, да изготвя протоколи от проведени срещи, да изготвя доклади от проучвания и посещения на място, да разпространява материалите, подготвени от ръководителя и експерта по проекта и т.н. Необходимо е добро владеене на английски език.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите в офертата 2. Административни сведения - Образец №1 3. Отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г. и декларация за оборота на участника от извършване на консултантски услуги в сферата на бизнеса за последните три години. Участниците могат да не представят копия от Годишни финансови отчети, в случай, че те са публикувани в тяхната цялост в Търговския регистър. 4. Списък на изпълнените договори/проекти за сходни услуги, придружен от минимум две референции от работодател и /или възложител към два от договорите посочени в списъка. 5.Документи за доказване на професионалната квалификация и опита: • Автобиография на всеки член на предложения екип; • Копия на следните документи за всеки член на предложения екип: дипломи, сертификати за владеене на език и други документи, доказващи професионална квалификация . • Копия на следните документи за всеки член на предложения екип: договори и/или документи, доказващи изпълнението на проекти и/или участието в работни групи със задание, сходно на предмета на настоящата поръчка; референции от работодатели, референции от възложители; трудови, служебни, осигурителни книжки и други приложими свидетелства за доказване на специфичния професионален опит. 6. Ценово предложение (Образец №2) 7. Предложение за изпълнение съобразно описанието на поръчката, предвидените дейности и основните задачи на изпълнителя, описани в настоящата покана Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, всички документи на езици, различни от български, се представят и в превод на български език. ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразци №1 и №2 са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната стойност е с включен ДДС. Срок на договора – до 31.12.2014 г.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/10/2012