Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Организиране на двудневна конференция”, по проект „Включване на родителите за превенция ранното отпадане на децата от училищe” (Involving Parents in the Prevention of Early School Leaving – PREVENT) по Програма URBACT II на Европейския съюз.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

3.1. Конференция – 1 бр. За организиране на двудневната конференция Изпълнителят следва да осигури: - Конферентна зала с капацитет за 35 участници в хотел категория 4-5* в централната част на гр. София; - Техническо обезпечаване /озвучаване, система за симултанен превод, мултимедия, екран и лаптоп/; - Превод от/на английски език; - Подсигуряване на необходимото техническо оборудване; - Оказване на съдействие на Възложителя за осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; - Размножаване и комплектоване на подготвените и подадени от Възложителя материали за Конференцията; - Предложения за креативни, оригинални и подходящи за случая решения за провеждане на Конференцията. 3.2. Хотелски услуги - Да се направи хотелска резервация за 20 участници в Конференцията за периода от 8 до 10 октомври включително, в хотел категория 4-5* в централната част на гр. София (заплащането се извършва директно на хотела от участниците в Конференцията, а не от Възложителя); - Период: 8-11 октомври 2012 г. 3.3. Кетъринг - 4 бр. кафе-паузи (кафе/чай, минерална вода/безалкохолни напитки, дребни сладки и соленки) за 35 участници/всяка; - Обяд – 2 бр. за 35 участници/всеки; - Официална вечеря – 1 бр. (35 участници) на 9 октомври 2012 г. 3.4. Презентационни пакети за участниците в Конференцията, всеки съдържащ: - Папка; - Презентационни материали/документи до 20 страници, които ще бъдат предоставени от Възложителя в един екземпляр за размножаване; - Програма; - Осигуряване по 20 листа (бяла хартия 80 g/m2) за всеки участник в Конференцията ; - Химикалка. Тираж – 40 бр. Всички презентационни материали (папки, бели листове и химикалки) трябва да включват лого на Проекта, лого на Програмата и герба на Столична община.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8834 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към изпълнението на поръчката: * Изпълнителят да подготви, планира и организира изпълнението на поръчката „Организиране на конференция”, включително осигуряване на специално обособено място за регистриране на участниците през първия ден. * Да има посочено лице или лица за контакт, пряко отговорни за изпълнението на Заданието. * Да осигури транспорт до мястото на провеждане на Конференцията, ако е различно от хотела, където са настанени участниците. * След приключване на Конференцията да представи: - приемо-предавателен протокол за извършената работа; - технически отчет за двудневната Конференция, - списък на участниците; - заснемане на събитието и поставяне на електронен носител; - материали, поставени на съответния носител, след направен мониторинг за отразяване на двудневната Конференция в медиите. * Да информира Столична община своевременно за планираните дейности по Заданието и всички трудности в изпълнението, които биха възпрепятствали или довели до неизпълнението на конкретни задачи в определения срок. Изисквания към участниците в поръчката: * Участниците да имат в екипа си поне един експерт с професионален опит в областта на организирането и провеждането на конференции и/или обществени мероприятия през последните 3 години. * Участниците трябва да са организирали най-малко 2 конференции и/или обществени мероприятия за минимум 40 човека на мероприятие през последните три години, считано до срока за подаване на оферти. * Участниците да имат оборот през последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) не по-малко от 25 000 лева от дейности в областта на организирането на конференции и/или обществени мероприятия.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите по настоящата обществена поръчка е „най-ниска цена”. Като най-ниската обща предложена единична цена за участник P=С1х0,3 + С2х0,7, където P: Обща предложена единична цена за участник, С1: Предложена единична цена за нощувка на участник (с тежест 30 т.), С2: Предложена единична цена за конферентен пакет на участник (с тежест 70 т.). Единичната цена за конферентен пакет на участник включва общата стойност на единичните цени за: а) участие в Конференцията (за един участник), б) кетъринг (за един участник) и в) презентационен пакет (за един участник).

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/09/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. списък на експертите,които ще бъдат ангажирани с организирането и провеждането на събитието 2. списък на изпълнениете договори за сходни услуги, придружен от минимум две референции от работодател и /или възложител за провеждането/организирането на конференции и/или обществени мероприятия за минимум 40 човека 3. отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г. и декларация за оборота на участника от дейности в областта на организирането на конференции и/или обществени мероприятия за последните три години. Участниците могат да не представят копия от Годишни финансови отчети, в случай, че те са публикувани в тяхната цялост в Търговския регистър. 4. административни сведения (Образец №1) 5. ценово предложение (Образец №2) 6. предложение за изпълнение съобразно описанието на поръчката и изискванията за изпъление в настоящата покана, с посочени името на хотела, срокове и начин на изпълнение ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразци №1 и №2 са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5 и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната стойност е без включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/09/2012