Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Бургас, ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, За: Веселин Тотев,Петя Чередник, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162;056 878140, E-mail: v.totev@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, етаж 6, стая 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на метални шкафове за ТД на НАП Бургас"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39141300

Описание:

Шкафове с рафтове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поръчката е доставка на метални шкафове с две врати, със заключващ механизъм и следните размери и характеристики: - Размери L/B/Н 90/40/200см.; -Брой на нивата 5 с 4 преместваеми полици; - Товароносимост на ниво 50кг.; - Цвят на шкафовете за предпочитане сив, но не е задължително условие; - Шкафовете да са метални, стационарни с фабрично заварена конструкция; - Да отговарят на изискванията на Възложителя за размери, брой рафтове за един шкаф; - Да бъдат с трайно покритие, устойчиво на механични наранявания.; - Да не се деформират при дълготрайна употреба; - Рафтовете да са със съответната дебелина и конструкция, за да издържат на посоченото от Възложителя натоварване на един рафт /съгласно изискуемата товароносимост на един рафт в кг./; - Да имат дълъг срок на експлоатация; - Да са стабилни и удобни за почистване. Предложената стойност за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава 7000 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Бургас, ул."Цар Петър" №5Б

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията към изпълнението на поръчката са дадени в Приложение №1 към поканата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертата-най-ниска цена за един брой шкаф . Кандидатите заявяват цени без ДДС.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/10/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. Изисквания за участие: 1. Подаване на оферта в посочения от възложителя срок. 2. Офертите се представят като писмено предложение, изготвено в отговор на поканата на Възложителя. 3. Офертите трябва да съдържат следната информация: • данни за лицето, което прави предложението, включително координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението; • посочване на ЕИК; • предложение за изпълнение на обекта на поръчката; • ценово предложение; • срок на валидност на предложението. 4. Други изисквания: • Офертата се подава в запечатан плик, придружен от писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на НАП и поставяне на входящ номер. Офертата следва да постъпи в деловодството на ТД на НАП Бургас, гр. Бургас, ул. «Цар Петър» № 5Б, ет. 4 до изтичане на посочения в поканата срок. • С участника, предложил най-ниска цена за изпълнение ще се сключи писмен договор. ІІ. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР: С класирания на първо място и определен за изпълнител участник, възложителят ще сключи договор с период на изпълнение, до изчерпване стойността на договора, определена в тази документация, считано от деня, следващ деня на сключване на договора; Условия за сключване на договор за обществена поръчка: Преди подписване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по банкова сметка възложителя IBAN BG31BUIB78993300650003 BIC BUIBBGSF при БАНКА СИБАНК АД, или банкова гаранция. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка, и със срок на валидност най-малко 2 (два) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура; 2. Свидетелство за съдимост; 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 4. Данни за банковата сметка на изпълнителя; 5. Оригинал или заверено копие на пълномощно, ако договорът ще се подписва от упълномощено лице. НАП предоставя достъп по ел. път до приложенията към поканата на интернет адреса на възложителя: nap.bg, раздел "за НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/10/2012