Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Ст. Младенов" 1 , бл. 31, За: Катя Великова, България 1700, София, Тел.: 02 9493355, E-mail: k.velikova@bgpost.bg, Факс: 02 8683274

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни и комуникационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРОЕКТ Социални иновации за развитие на човешките ресурси в „Български пощи” ЕАД, договор ESF-2115-01-11001 по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси - обществена поръчка: „Осъществяване на мерки за визуализация и публичност по проект Социални иновации за развитие на човешките ресурси в „Български пощи” ЕАД” има за цел да избере изпълнител, който качествено и в срок да изпълни възложените в поръчката информационни табели, плакати, брошури, табла, рекламни папки, химикали и стикери за осигуряване на информиране и публичност на дейностите по проекта.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000, 22100000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Информационни табели (Банери) – ламиниран картон А3 - пълноцветни бр. 100,00 Плакати А2 пълноцветни бр. 1500,00 Брошури – А4 сгънати на 3, пълноцветни бр. 4000,00 Информационно табло пластмаса – 90/70 см бр. 1,00 Информационно табло пластмаса –160/120 см бр. 5,00 Рекламни папки А4 – цветна корица бр. 620,00 Рекламни химикали бр. 620,00 Рекламни стикери А5, самозалепващи, пълноцветни бр. 1000,00

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7310 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

офис и печатница на избрания изпълнител и място на доставка: Централно управление на „Български пощи” ЕАД- София 1700, ул. „Акад. Ст. Младенов” 1, бл. 31

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание /Приложение №1/. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: 1. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение № 3/; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено.Обединенията предоставят учредителен акт. Юридическите лица с нестопанска цел предоставят актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд. 3. Техническо предложение на участника за изпълнение на техническите изисквания на Възложителя /Приложение № 2/ и изискванията на поканата за участие, в образеца на техническото предложение. Участникът следва да декларира и опише в свободен текст възможност за техническо и финансово обезпечаване на изпълнението на поръчката. 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/, което задължително съдържа: 4.1. единична цена без ДДС; 4.2. цените са твърди и не подлежат на преразглеждане за срока на договора; 4.3. всички грешки или пропуски при изчисляването на предлаганите от участника цени са за негова сметка. 5. Декларация от законния представител на участника, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение № 6/. 6. Срок за изпълнение на поръчката: 1 месец от датата на сключване на договора. 7. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на предложението. 8. Участникът трябва да има необходимия опит и квалифицирани експерти – дизайнери, специалисти за работа с графични образи, с опит в сферата на проектиране, художествено оформление, дизайн, предпечат и печат на рекламни и информационни материали, което се доказва с: 8.1.Представяне на дипломи, сертификати, удостоверения и други подобни документи, удостоверяващи квалификацията на минимум двама експерти с висше образование и минимум бакалавърска степен 8.2. Представяне на три и/или повече референции за успешно изпълнение на поръчки със сходен предмет, които да отразяват качеството на предоставените услуги, спазване на сроковете за изпълнението им и др. / Документи, представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от финансовия ресурс, заложен за изпълнение предмета на поръчката . 2. Документи съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/09/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/09/2012