Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов" №1, бл. 31, За: Стефка Широканска, България 1700, София, Тел.: 02 9493233, E-mail: s.shirokanska@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: Дирекция "Правна дейност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина за нуждите на "Български пощи" ЕАД"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

60400000, 63510000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

"Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина за нуждите на "Български пощи" ЕАД" включва: 1. Предлаганите маршрути трябва да са директни, а при невъзможност – с минимален брой подходящи връзки за съответните дестинации. 2. При всяка заявка от страна на възложителя за резервация на самолетни билети, изпълнителят да предоставя най-малко два варианта за пътуване. Заявката трябва да може да бъде правена и изпълнявана както в рамките на работното време на Възложителя, така и в извънработно време, включително в почивни и празнични дни. 3. Възложителят ще определи свои представители за контакти и контрол за срока на изпълнение на договора. Представителите на изпълнителя за контакти при изпълнение на договора следва да бъдат лицата, посочени от него и притежаващи необходимата квалификация и опит в резервацията и продажбата на самолетни билети. 4. Изпълнителят трябва да осигурява медицински застраховки при служебни пътувания в чужбина. 5. Изпълнителят трябва да покрива всички заявени от възложителя дестинации. 6. Изпълнителят следва да предлага маршрути с директни полети на авиокомпаниите, а когато това е невъзможно – такива с най-подходящи връзки за съответните дестинации. Предлаганите маршрути трябва да са с предлаганите най-ниски тарифи на авиокомпаниите към датата на заявката, респ. пътуването. 7. Възложителят има право да откаже заявката в случай, че нито един от предложените варианти не е подходящ. 8. Изпълнителят следва да предостави отговор по заявката за резервация писмено по електронна поща или по факс. Той трябва да предложи отговор на заявката с най-малко два варианта на превозвачи и маршрути с посочени цени на самолетните билети и срока на тяхната валидност. След потвърждаване на предложението от възложителя, изпълнителят няма право, в посочения срок на валидност, да предлага по-висока цена от посочената в офертата за конкретния полети. 9. Заявката си за резервация и доставка на самолетни билети възложителят ще предоставя на изпълнителя чрез определените свои представители по някой от изброените начини: писмено по куриер или по поща, устно по телефон, по електронна поща или по факс. В заявката се посочва най-малко: дестинацията на пътуването, предпочитаната класа – първа, бизнес или икономична, брой на лицата, които ще пътуват, дата на отиване и връщане и други специфични изисквания на възложителя, в случай, че има такива. 10. При направена заявка от страна на възложителя, участникът избран за изпълнител следва в рамките на три часа да изпрати отговор за наличните полети за конкретната дата. След потвърждаване на заявката от страна на възложителя, срокът за доставка на билета/ите, съответно медицинската застраховка е до 24 часа, с възможност за изпълнение и в по-кратък срок при извънредни обстоятелства и спешни случаи, включително през почивните и празнични дни. 11. Цените на билетите включват и дължимите летищни такси и други такси, които се заплащат от възложителя. 12. Цената на самолетния билет се определя въз основа на най- ниската предлагана цена от всички представени в България авиокомпании, валидна към датата на закупуването му, увеличена с договорената такса за издаване на самолетния билет 13. Цените на билетите се определят в български лева. 14. Начин на плащане: по банков път, в лева. 15. Плащането ще се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след предоставяне на следните документи: а) фактура; б) протокол за доставка на билета; 16. Ценовата оферта следва да бъде подписана и подпечатана от лицето/ата, представляващо/и участника. 17. В ценовата оферта участникът следва да предложи цени на самолетните билети, към датата на подаване на офертата, по следните 10 (десет) дестинации: 1. Брюксел; 2. Цюрих; 3. Берн; 4. Париж; 5. Женева; 6. Лондон; 7. Рим; 8. Виена; 9. Будапеща; 10. Доха;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Централно управление на "Български пощи" ЕАД

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на възложителя, посочени в Техническата спецификация /Приложение №1/ към поканата. Към офертата си участниците трябва да представят: 1. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 3/; 2. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение №2/; 3. Техническо предложение - изготвено от участника при спазване на техническата спецификация на Възложителя; 4. Документ за регистрация в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти, съгласно чл. 17 от Закона за туризма - копие; 5. Документ, удостоверяващ акредитация в IATA (превод на документа на български език, както и копие на оригиналния документ). 6. Участникът трябва да разполага с акредитация от IATA, валидна към датата на откриване на обществената поръчка – заверени от участника копия на сертификати/удостоверения. 7. Документ, че участникът е одобрен агент по продажби на самолетни билети чрез системата BSP за 2012 година (превод на документа на български език, в оригинал, както и копие на оригиналния документ); 8. Сертификат/и за работа с резервационната система “Амадеус” или с друга еквивалентна резервационна система (копие); 9. Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват на дейности, включващи предмета на обществената поръчка – превод, заверено копие; 10. Декларация за наличието на представителство от страна на участника на територията на гр. София с посочване на точния адрес и телефон (оригинал); 11. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко три препоръки за добро изпълнение за три от договорите включени в списъка. Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: - Документи удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1. - Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/09/2012 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/09/2012