Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Ст. Младенов" 1 , бл. 31, За: Катя Великова, България 1700, София, Тел.: 02 9493355; 02 9493230, E-mail: k.velikova@bgpost.bg, Факс: 02 8683274

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни и комуникационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРОЕКТ Социални иновации за развитие на човешките ресурси в „Български пощи” ЕАД,договор ESF-2115-01-11001 по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси Обществена поръчка: „Разработване на планове за обучение и кариерно развитие на 2522 заети лица в “Български пощи” ЕАД” Съдържание и дейности по обществената поръчка: Да се избере изпълнител, който да извърши идентифициране, диагностика и анализ на обучителните нужди и кариерните мотиви на 2522 служители на "Български пощи" ЕАД със стандартизирани психологически въпросници и със специално конструирана за целите на изследването анкета. На база на събраната и анализирана информация от изследването на 2522 служители, за всеки от тях да се изработи индивидуален план за обучение и кариерно развитие на електронен (CD) и хартиен носител в 4 /четири/ екземпляра.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80570000, 80511000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по обучение на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

На 2522 служители, работещи в “Български пощи” ЕАД, в различни териториални структури и на различни длъжности, да бъдат разработени индивидуални планове за обучение и кариерно развитие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25220 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

"Български пощи" ЕАД

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание /Приложение №1/. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: 1. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения за участника /Приложение № 3/- за юридическите лица. Име,презиме, фамилия, ЕГН и адрес за кореспонденция - за физическите лица; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранно юридическо лице представя еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установено. Обединенията предоставят учредителен акт. Юридическите лица с нестопанска цел предоставят актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд. За физически лица - копие на лична карта, заверено с "Вярно с оригинала". 3. Техническо предложение на участника за изпълнение на техническите изисквания на Възложителя /Приложение № 2/ и изискванията на поканата за участие, в образеца на техническото предложение. Участникът следва да декларира и опише в свободен текст възможност за техническо и финансово обезпечаване на изпълнението на поръчката. 4. Ценово предложение - участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/, което задължително съдържа: 4.1. единична и обща цена без ДДС; 4.2. цените са твърди и не подлежат на преразглеждане за срока на договора; 4.3. всички грешки или пропуски при изчисляването на предлаганите от участника цени са за негова сметка. 5. Декларация от законния представител на участника, че приема условията на приложения към поканата проект на договор /Приложение № 6/. 6. Срок за изпълнение на поръчката: 6 месеца от датата на сключване на договора. 7. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни от крайния срок за получаване на предложението. 8. Референции за успешно изпълнение на договори със сходен предмет. 9.Документ за квалификация (дипломи, сертификати, удостоверения или други подобни документи, удостоверяващи квалификацията на експертите и/или специалистите). Документи, представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: 1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от финансовия ресурс, заложен за изпълнение предмета на поръчката . 2. Документи съгласно чл.101е от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/09/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/09/2012