Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Ива Масларска, България 1111, София, Тел.: 029486 185, E-mail: iva.maslarska@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

предмет: „Доставка на заготовки за производство на карти за идентификация за регистър БУЛСТАТ” за обезпечаване работата на на Агенция по вписванията, Регистър БУЛСТАТ. Изработка и доставка на заготовки на пластмасови карти за идентификация съгласно посочените в техническото задание параметри.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

19520000

Описание:

Пластмасови продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изработка и доставка на 45 000 карти за идентификация съобразно техническото задание. Прогнозна стойност 18 000 без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

18000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно Техническото задание за изпълнение на поръчката. Доставката на заготовките се извършва на адрес: гр.София, ул. Елисавета Багряна 20.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/08/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изискуемата се холограма на лицето на картата се предоставя от Агенция по вписванията. Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложения и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 30 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Плащането ще се извърши на два етапа - 50% авансово, в срок до 5 дни след представяне на фактука и 50% в срок до 10 дни след подписване на окончателен приемо-предавателен протокол за извършена доставка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/08/2012