Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Арх. Мая Захариева, гл.експерт в дирекция "Логистика"; Николай Мишовски - директор на дирекция "Информационен център", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593333, E-mail: m.zaharieva@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика" и дирекция "Информационен център"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Преустройство на малка и голяма зала запад в сградата на ЦУ на НАП с цел обособяване и изграждане на работни помещения за нуждите на Информационния център/ИЦ на НАП. Строително-ремонтните дейности включват: - Изграждане на шумопоглъщащ двоен под с възможност за прокарване на инсталационни трасета; - Проектиране и изграждане на вентилация и климатизация (ВК); - Проектиране и изграждане на силнотокова инсталация и разпределително табло с електро апаратура, захранено от самостоятелна секция на съществуващо разпределително табло , проектиране и монтиране на 16 бр.контакти; проектиране и изграждане на силнотокова инсталация за захранване на вентилационна и климатична инсталации; изграждане на електрическа връзка от помещението към съществуваща система за контрол на достъпа; преработка на съществуващи ел.табла; Изграждане на СКС минимум категория 5Е, включваща 35 двойни работни точки СКС и съответното автономно ел. захранване (два контакта). Изграждане на инсталация за свързване на новите работни точки със сървърното помещение, находящо се на етажа под работните помещения; - Доставка и монтаж на врата; - Монтажни работи на окачен таван (при необходимост); - Довършителни работи: боядисване, почистване , отстраняване на строителни отпадъци. Подробно описание на предмета на поръчката, изискванията към лицата и изискванията за изпълнението, се съдържат в Приложение № 1 към настоящата покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45432121, 45331221, 45331230, 45315100, 45311000, 45314320, 45421131, 45421146, 45442110, 45400000

Описание:

Работи по поставяне на под на компютърна зала
Строителни и монтажни работи на частична климатизация на въздуха
Строителни и монтажни работи на охладителни инсталации
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации
Работи по изтегляне на кабели за компютри
Монтажни работи на врати
Монтажни работи на окачени тавани
Работи по боядисване на сгради
Довършителни строителни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно пълното описание на предмета на поръчката, изисквания към лицата и изисквания за изпълнението - Приложение № 1 към публичната покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Подробно описание на изискванията към изпълнението са дадени в Приложение № 1 към настоящата покана. Максималният срок за цялостното изпълнение на поръчката е 88 (осемдесет и осем) дни от датата на сключване на договора, в които: – за изготвяне и съгласуване на проектни схеми за разстановка на работните места – в срок до 5 (пет) дни от датата на сключване на договора, изпълнителя следва да изготви и представи на възложителя схемите за разстановка. Срокът за преглед и одобрение на схемите от възложителя е 3 (три) дни след представянето им; – за изготвяне и съгласуване на проектна документация от изпълнителя – до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на одобряване на схемите от страна възложителя. Срокът за преглед и одобрение на работния проект от страна на възложителя не може да бъде по-малък от 5 /пет/ дни. Съгласуване и одобрението от външни институции /ОД „Пожарна безопасност и защита на населението” и РЗИ / следва да бъде извършено в рамките на посочения срок; – за изпълнение на строително-монтажните работи и инсталиране на системите и оборудването – до 30 (тридесет) дни от датата на представянето пред възложителя на проектна документация, съгласувана и одобрена от външните институции. Посочената стойност на поръчката е максимално допустимата за изпълнението й. Ценовото предложение на участниците следва да бъде съобразено с тази стойност. Ценово предложение, което надвишава посочената максимално допустима стойност, няма да бъде оценявано и класирано.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Обща цена за цялостно изпълнение на поръчката в лева, без включен ДДС - 80 точки; 2. Срок за цялостно изпълнение на поръчката, в календарни дни - 20 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/09/2012 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя достъп по електронен път до Приложения към поканата, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, както и образец на ценово предложение и методика за определяне на комплексната оценка на офертите, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/09/2012